@janne: Hier gaat ze gewoon naar oppas zolang hij vrolijk is. maar heb het zelf nog niet mee gemaakt als hij hoge koorts heeft. Heeft Justin nog niet gehad..... @ Hier: Justin net in bad gedaan en is nu zijn fles aan eht leeg drinken. Die gaat zo het bed in en wij gaan hier paranormal activity 2 kijken
@janne, aahh wat sneu, kan je geen advies geven hier nog nooit koorts gehad en ook geen KDV!! @eylem, aah gos die arme irem! hopen dat het morgen beter gaat met de billetjes @lau, hier blijkbaar ZP want de dukes of hazzerd komt op tv, nou dat hoef ik niet te zien hahahaha @chloe, nooit van gehoord maar manlief zegt net dat het lekker vlees is hahahaha
@quscke, dat soort programma's zijn niet voor mij weggelegd hahahaha, schijt al in me broek bij scary movie of saw
haha wij downloaden vrijwel alles Deze hebben we lang voor moeten zoeken om een beetje fatsoenlijke kwaliteit te kunnen vinden. Meestal kijken we films voordat ze in bios zijn. Ben heel benieuwd naar pa2.....!!!
@quschke met onze oude computer kunnen we niet downloaden maar zodra we een laptop hebben ga ik ze zker downloaden wil ze zoo graag zien.
Ik lees net bij baby en dreumes een topic over wanneer moeders de box wegdeden.. Heel veel moeders zeggen zo rond de tien maanden, elf maanden, rond 1 jaar.. Dat is een beetje de leeftijd waar we nu in zitten, maar ik zie onze box nog niet 1,2,3 naar zolder gaan hoor.. Bij jullie wel?
Ik vind het spannende al heel erg meevallen in deel 1.. Eigenlijk vond ik alleen het einde een onverwacht schrikmoment
Janne: beterschap voor Eva ! Hier mogen ze niet naar het Kdv met koorts, ivm het risico op koortsstuipen. Als ze daar koorts krijgen moeten we ze ook gelijk halen.. Justin is heel hard gevallen demi moest plassen en Justin zat op het kleed, loop terug de kamer in staat hij aan tafel, loop weer terug naar de wc hoor ik een enorme knal!! Vermoed dat hij tussen 2 tafels inviel en allebei geraakt heeft voel me zo stom dat ik hem niet even op z'n gat zette toen ik zag dat hij stond.. Maar ja met vallen en opstaan zeggen we dan maar... Caro: nou na oxi, Ariël, shout en melk is de vlek vervaagd maar de stof op die plek uitgelubberd kan hem wel afschrijven helaas... Volgende x neem ik een kliederschort mee
Ik hier ook niet.....ondanks dat hij er nog maar zelden in ligt. Zeker nu hij overal komen maar waar hij nietm ag komen....vind ik het toch wel dat ik hem even in de box kan zetten als ik neit in de buurt ben.
Ahh wat sneu voor Justin! Maar je moet jezelf niet schuldig voelen, we kunnen niet altijd alles voorkomen, en ze zullen vast nog veel vaker vallen.. Wel balen van Demi's kleren! Oh @ Janne, (denk dat ik daar overheen gelezen heb, zie t nu bij Mirjam) Hier mogen kindjes met een temp boven de 38.5 ook niet naar het kdv, en ook hier doen ze het zo dat ze je bellen mochten ze op het kdv koorts krijgen
@janne: als kasper vrolijk is breng ik m wel gewoon... bij mij is het zo niet werken, geen geld... dus dan wordt het wel een duur vrij dagje. maar als ie ziek is zoals van de week, en hij is ook uit zn hum, dan blijf ik of mn vriend zeker thuis! @hier niks gedaan vandaag, lekker patatjes gehaald, en nu zo naar bed haha,hopelijk voel ik me dan morgen beter, want dan ben ik weer alleen met de kids... @beterschap voor alle zieke kindjes!!!! oja, heb heel wat meiden toegevoegd op hyves! ik zal proberen het weer een beetje bij te houden haha
wij hebben bij thijmen de box nog heel lang gebruikt, juist als ie een beetje ging kruipen en lopen zette ik m er in, als ik naar boven ging voor de was of naar de wc. en thijmen vond het ook heerlijk om even rustig in te spelen. kasper vindt het niets aan, ik zet m er weleens in als ik naar boven ga ofzo, maar een stuk minder wel. maar ik laat m gewoon staan totdat we m voor nummer 3 ook niet meer nodig hebben. tussen thijmen en kasper is ie ook niet weg geweest en dat was dus 2 jaar!
Ja dat heb ik ook! Yestin is zo snel dat ik echt nog geen paar seconden de kamer uit kan lopen als hij aan het kruipen is.. Hij kruipt overal, in aan en op, en gaat overal aan staan.. Ik zet hem al in de box als ik even naar de wc moet, of bijvoorbeeld even een vuilniszak in de container gooi.. Vanavond zat hij eventjes in zn loopwagen, en hij zag iets op de grond liggen, klimt ie gewoon zover voorover uit de wagen dat hij er voorover uit glijdt kon hem nog net opvangen!
@ Chloe: Ik ga de box voorlopig nog niet naar boven doen. Sowieso hebben we 'm in juli natuurlijk weer nodig en Ayla ligt er nog best vaak in. Ze kan zich er af en toe nog best goed in vermaken. @ Janne: Wat zijn de richtlijnen van het kdv mbt koorts? Als ze mag komen en ze voelt zich verder goed zou ik haar gewoon brengen. Ja, ik ben BZV kijken.
De box gaat hier voorlopig ook nog niet weg. Mn vriendin zet haar kleine van ruim 18 maanden nog altijd erin als ze aan het koken is. Gerodi ligt weer beneden in de box... Hij wilde echt NIET slapen en ook omdat hij altijd met speen slaapt, maar zn neus helemaal dicht zit, zal dit nog gezellig worden straks....
@box hier is ie al lang weg, nu heeft ze een behoorlijke kruip ruimte en als ik weg loop gaat ze mee, of ze zit gewoon lekker rustig te spelen.. gaat erg goed hier! @ surf slaap lekker! @mirjamm ah das sneu maar met vallen en op staan leren ze het, maa rhet blijft sneu..
@mirjam, aahh wat sneu voor justin, zal wel een bult hebben dan of niet??? @LZ, balen wij hadden hetzelfde probleem met tutje en neus dicht is niet makkelijk kan ik je zeggen soms wou ik dat ze nooit een tutje had!! @chloe, had het topic ook gelezen maar hier is alyss best wel vlot met buikschuiven en als ik dan sta te koken kan ik haar niet in de gaten houden vanuit de keuken en gaat ze in de box, ook in de ochtend gaat ze erin en ze vermaakt zich nog prima!!! denk dat ze er nog best wat tijd in zit als ik naar de wc moet of ga stofzuigen, koken etc... denk alles bij elkaar opgeteld zo'n 1 tot 1 1/2 uur over de hele dag en de rest gewoon op de grond...