April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris, aahh sanne mist papa, ja geloof graag dat ze steeds sneller worden hahahhaa, werkse dit weekend!!

@hier, ze ligt toch vrolijk te spelen in der box dus toch maar niet terug naar bed..

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris he balen dat je moet werken!

Nonnie hmmm dan is ze wel echt heftig doorgelekt zeg! Als Irem doorlekt is haar romper een beetje nat en soms haar pyama, maar dan ook niet meer dan dat. Misschien eens een ander merk proberen? Huggies ofzo?

Kraamtijd: ik heb ook weinig tot niet geslapen overdag maar daar heb ik heel veel spijt van want 's nachts sliepen we ook weinig tot niet en ben ook nog 's nachts bevallen dus ik kon echt niet meer. Plus dat ik de eerste dagen niet kon zitten/lopen/staan van de pijn van de hechtingen. Nou ja echt een pretje dus :p. Toen de vk er een aantal had weggeknipt ging het pas beter. Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik er had maar ik ben behoorlijk ingeknipt ivm vacuum en geloof dat ze in drie lagen zaten die hechtingen. brrrr. Heeft lang geduurd voor ik er echt geen last meer van had!

Hier goed geslapen, saai weer. Straks even een paar boodschappen halen en vanmiddag als manlief wakker is (komt uit de nacht) met de auto naar de AH etc. Ik schijn nu maandag of dinsdag het modem te krijgen wat me al 3 keer eerder is toegezegd :x maar ondertussen geloof ik er niet meer in want letterlijk iedereen zegt wat anders!! Echt niet te geloven.

3. nonnie26

jeetje eylem, lekker bezig bij de kpn zeg!!

andere luiers heb ik al geprobeerd maar ze krijgt overal uitslag van op haar poesje en kontje en dat vind ik dan weer niet prettig voor haar want dan krijgt zij uitslag zodat mama niet hoeft te wassen, vond dat beetje egoistisch van mezelf ;)

las net wel een tip om trainingsbroekje voor zindelijkheid over de luier te doen van de hema voor 3,95 dus die zo maar eens halen kijken of het helpt..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm nee als ze overal uitslag van krijgt schiet dat niet op maar goed elke ochtend drijfnat wakker worden is ook geen feest voor haar natuurlijk. Hopelijk is dat broekje wat! En anders toch maatje 5 proberen of zou dat echt te groot zijn?

5. nonnie26

ja is echt groot denk ik want ze heeft overdag 4 en voor de nacht 4+, heb al een topic geopend in baby en dreumes dus hopelijk komt daar wat uit ga nu erst maar even naar de hema :D

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @droger: Gaat hier ook alles in!! En gaat net als bij chilleke tot nu toe nog altijd goed!
    @wasmachine: heb 2 soorten wasjes: donker en licht!

@kraamtijd: Helaas 5 dagen in ziekenhuis. De eerste dag erna verplicht in bed moeten liggen..vraag me niet waarom. Had gevraagd of ik stuk mocht lopen...keken ze me raar aan. Toen Justin naar andere afdeling ging moest ik wel continu heen en weer lopen.
    Toen ik thuis was en Justin in ziekenhuis en we gingen naar hem toe dan ging ik tochin rolstoel zitten vanaf parkeerplaats.
    Hechtingen heb ik niet zoveel last van gehad.
    Heb daarna wel nog langer kraamzorg gehad...super leuke meid.Die echt alles voor ons deed...aangezien sven ook nog thuis zat te herstellen van long ontsteking. Wel heel drukke meid....maar die verplichte slaapjes zag ik ook nooit zo zitten.
    Had ik die maar wel gedaan...toen een week later sven eht ziekenhuis in ging wilde ik graag wat meer slapen...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pfff Irem heeft nu echt de boekenkast ontdekt, we hebben een open boekenkast en ze heeft net even de hele tweede plank staan leegtrekken....ziet er best grappig uit maar het is natuurlijk niet echt grappig ;) . Weet niet zo goed wat ik eraan moet doen, als ik nu NEE zeg, doet ze het over 10 minuten natuurlijk weer. Maar om nou de halve boekenkast leeg te ruimen vind ik ook zo wat.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin heeft goed geslapen..gisteren avond wat onrustig, maar de rest vand e nacht heb ik hem niet gehoord.
    Hij is al lekker met sven in bad geweest....gaat wat makkelijker om zijn snotjes weg te krijgen.
    Ik ga nu even het bad in!

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ben dinsdags bevallen en zondags zijn de hechtingen eruit gehaald...sindsdien heb ik ook nooit meer iets gevoeld of last er van gehad!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Hahaha, het is ook niet snel goed hè. Nu slaapt ze lekker door en dan zeg jij "Hier goed geslapen, saai.". Hahahahha LOL :D.

Pfff, ik was Ayla net alweer ff zat hoor. Mensenkinderen wat kan die meid piepen zeg. Niks is goed, spuugt ze ook nog de hele bank onder. Gggrrrrrrrrrrrrr.... Nu ligt ze in de box te jammeren, zucht, als ze nou eens gewoon ging zitten ofzo dan kon ze eens wat meer doen. Volgens mij verveeld ze zich de pleuris, maar ja, ze verdomd het ook om wat anders te doen dan op haar rug te liggen. Wat moet ik daar nou mee :(.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

hahaha Mermaid ik bedoelde dat het buiten saai weer is, in de zin van grijs, geen zon hahahahah. Nee dat goede slapen bevalt me uitstekend! ze slaapt nog wel niet helemaal door maar een voeding rond 22.30 en eentje rond 6.00 uur is een stuk beter dan wat het was.

Hmmm lastig van Ayla ja....ze was toch wat meer aan het rollen zei je? Vermaakt ze zich daarmee niet? Als je haar op haar buik legt is het zeker ook niet goed? Of anders even neerzetten met steun in haar rug zodat ze even zittend kan spelen? Toen Irem nog niet zo goed kon zitten, zetten we haar vaak op de bank ofzo met wat speelgoed, dan kon ze toch even zo spelen.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ooooh...hahahahahhahahaha, ik dacht al: jij bent ook moeilijk te pleasen ;):p:D.

Ja, ze kán wel rollen, met de nadruk op KAN, want ze doet het bijna niet. En idd, soms zet ik haar op de bank zodat ze even kan spelen, maar zojuist spuugde ze dus half de bank onder ;). En wat die oelewapper dan ook elke keer doet is helemaal naar de zijkant gaan hangen, handig, want dan valt ze natuurlijk om en kan ik haar heel de tijd om hoog hijsen :cool:. Nou ja, ik heb nu alle toeters en bellen maar weer eens aan en op het speelkleed bevestigd en dat bevalt vooralsnog geloof ik wel. Ze is naar mijn idee soms ook gewoon wat gefrustreerd omdat ze eigenlijk wel wil zitten enzo, maar het dus niet kan. Is natuurlijk ook frustrerend voor haar, maar soms ook voor mij, hahaha. Nou ja, we blijven lachen :D:D:D:D:D:D:D.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ kraamtijd... tja.. wat zal ik er eens van zeggen. ik had natuurlijk vanalles.. wond van de keizersnede, mijn bloeddruk en bloedwaardes die nog niet helemaal goed waren, mijn bekken die volledig uit zijn fatsoen was Sanne en ik de eerste week in het ziekenhuis alletwee aan de antibiotica vanwege mijn hoge koorts tijdens de bevalling.. nee echt leuk was tie niet de kraamtijd. Thuis nog 3 dagen kraamhulp gehad hadden we recht op omdat Sanne op neonatologie gelegen had een week. Maar dat was niet echt een fijn mens. Ze bemoeide zich met alles, commandeerde Wessel die daar echt helemaal niet goed van werd en was continue overal. Kwam er zelfs bijzitten als we visite hadden.

Ik was blij dat ze weg was eerlijk gezegd. Daarna gelukkig nog wel kunnen genieten

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Reageer zo op de rest, zo vanaf mijn laptop;)
    Maar kun je niet zo domboo of symbool Seat kijken. Weet effe de naam niet meer. Maar zo stoeltje waar ze in zitten met behulp van hun eigen gewicht. Original BUMBO SITTER deze bedoel ik;)

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid, grrr das irritant... misschien met kussens achter haar rugje in een hoek van de box..

@Eylem sjonge jonge ik zou er maandag gewoon op staan dat hij dezelfde dag nog gebracht word en dat je gewoon niet betaald voor de dagen dat je geen modem hebt. werkte bij mij met digitenne erg goed.. Lekker dat ze zo'n goede nacht had!

@nonnie ach gos hopen dat dat broekje wel gaat helpen!

@ hier laetitia was om kwart voor 10 pas wakker echt wouw.. ze zal het nodig gehad hebben.. vandaag beetje vuil opruimen en wegbrengen..

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mermaid; soms hebben ze gewoon van die dagen. Hier vandaag ook niet een al te beste dag en ik heb zelf ook geen geweldig humeur, dus dat versterkt elkaar ook nog denk ik wel eens. Soms is gewoon even niets leuk. Ja vandaag is hier in de gordijnen hangen en de keukenkastjes open en dicht doen leuk, maar daar heeft ze ook al met haar vingers tussen gezeten, dus dat mag gewoon echt niet. ( we gaan er van die slotjes opzetten vandaag of morgen.. ) Nu slaapt ze gelukkig even. Misschien is Ayla ook gewoon moe ?

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Eylem.. wat een schitterende bruidstaart ( zit toch even wat terug te bladeren.. )
    @ kleren verstoppen voor vriend.. nee dat doe ik niet, hij ziet ze toch wel als ik ze aan heb ;) hij is niet zo iemand die het niet ziet nl.. dus ja.. kan ik het maar beter gelijk laten zien
    En ik koop kleren van mijn eigen rekening dus daar heeft hij helemaal niets over te vertellen

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb even niet de puf om tigduizend bladzijden bij te gaan lezen.

Las nog het verhaal van wonder en opgesloten kindjes in de auto, kan me voorstellen dat je ff in de zenuwen zat! Gelukkig liet Seeger zijn 'ik ben 2 en zeg nee' even achterwege ;)

Eva is nog steeds ziek. Gister was ze echt heel beroerd, elke keer wilde ze graag drinken, ze had echt dorst, maar dan spuugde ze alles weer uit. En huilen daarbij... Ze had maar 2 plasbroeken, en dan maar een ietsiepietsie beetje, 's middags was het echt donkergeel. Dus heb gisteravond de HAP toch maar gebeld. Ze adviseerden toen om ORS met een lepeltje te geven, een uur lang. En dan vanochtend vroeg weer doen, als het dan niet beter was wel meteen komen. Achteraf voelde ik me een beetje stom, want op de gebruiksaanwijzing van de ORS staat dat gewoon, elke 2 minuten een lepeltje geven, maar ik had alleen de achterkant van het pakje gezien en de gebruiksaanwijzing had ik nog helemaal niet gezien, die zat een beetje ver onderin.
    Nou ja, je zag Eva gisteravond echt opknappen, maf joh. Vanochtend had ze ook een beetje plas en net had ze echt een goede plasluier. En ik zit nog steeds elke keer met een lepeltje ORS en melk te voeren ;) Teveel tegelijk houdt ze gewoon niet binnen, want als ik de lepeltjes te snel achter elkaar doe gaat ze alweer een beetje kokken.
    Ik had trouwens van iemand (Caromama?) hier gelezen dat als je kind nog tranen huilt het niet is uitgedroogd. Dus dat stelde me gerust, want elke keer waren er nog tranen ;)

Vanavond komt mijn sm oppassen, wij hebben een etentje met mijn familie. Wel vervelend, als Eva ziek is, maar goed, dan slaapt ze al wel voor de nacht dus dat scheelt.

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen!!!

Hier zijn de mannen ff met de auto naar de wasstraat....Elin ligt in bed, dus ik heb ff de tijd voor ZP!

@Mermaid: ooooooh dat gepiep ken ik! Ik word er soms ook knettermesjokke van! Pfff....Elin kan dan wel zitten, maar zit het liefst op schoot. Kan zichzelf echt NIET vermaken! Misschien is dat zitje wat Quschke liet zien idd wel een goeie!

@Janne: hahaha ja die Seeger...heel blij dat het idd dit keer geen nee was.
    Wat sneu dat Eva zo ziekjes is. Maar idd...van ORS knappen ze zienderogen op! Elin had dat laatst ook. Echt een doodvogeltje dat ook al echt uitdrogingsverschijnselen had. ORS dr in ( met een spuitje) en hop madam was een paar uur later weer bij de pinken.

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja, zo apart is dat he! Wat vocht dus met je doet eigenlijk. En ze lijkt het nog lekker te vinden ook ;) Ik nam ff een lepeltje, gatsie, wat is dat goor!
    Hoe is het eigenlijk met Seeger en zijn peuterpuberteit?
    En hoe is het met je banenzoekerij?

Deel Deze Pagina