@mermaid hier eet ze ook zelf ze wil niet anders nou ja prima dan @ Mamax lekker rustig aan doen dus een balans uitleggen heerlijk ik haatte het.. @ hier laetitia is wakker keuken is nu ook geveegd en gedweild dus schieten lekker op hier.. nu ff peukie roken en ff zittn
ben verpleegkundige, maar werk nu al enige tijd in verst. gehandicapte zorg op een woongroep met meervoudig gehandicapte die zowel lich. als geestelijk zeeer laag zijn. da was altijd wel leuk...maar nu heb ik het echt gehad. er is in novemeber een client overleden, en die maakte de groep leuk en uitdagend, maar nu die er niet meer is...is het zo saai als morgen dag....dus heb het gewoon gehad daar. nou was er ok een opleiding die ik leuk vind, maar wil gewoon niet nog jaren daar werken,... en binnen die organisatie zijn er geen vacatures dus ben aan het rondkijken... nu kwam ik een vacature tegen, hoog niveau clienten in appartementen voor 21 uur en das denk ik meer uitdagender
Haha Mermaid heel herkenbaar! Wow MamaX naar Indonesie met 9 weken! Dat je dat aandurfde! Wij zijn toen Irem 4,5 maand was naar Turkije geweest en dat vond ik al een hele onderneming. Chilleke spannend! Wat voor vacatures heb je gezien? Oh ik zie het al maar wat zijn hoog niveau clienten? Nonnie en hoe gaat het zonder slaapzak?
heb thomas maar effe naar de babydump gestuurd om hoekbeschermers. gijs viel net langs de hoek van het tvtafeltje dat stond al op mijn todo lijst, maar nu toch maar echt doen....
@Vakantie met de kleine hier alleen nog 2 weken in september vorig jaar geweest.. naar de camping van mn moeder gingen op de honden passen.. verder nog niet weggeweest gaan we volgend jaar doen..
@chilleke, ai dat deed pijn!! hier gelukkig geen hoeken maar heb de beschermers wel in huis.. @eylem, het ging goed ze heeft een uurtje geslapen zonder slaapzak maar met slaapzak ligt ze zeker 2 uurtjes dus twijfel nog over vanavond denk eerst zonder proberen lukt het niet voor 11 uur dan doe ik haar alsnog een slaapzak aan als wij naar bed gaan, goed compromis al dacht ik het zelf
@nonnie das inderdaad wel een goeie.. zou het gewoon proberen.. @hier laetitia ligt alweer op bed ze was nog zoo moe.. en ze is stil . ze had vanmorgen ook nog niet geslapen dus ik vind het prima :0 kan ik nog even rommelen haha
zoo ik doe echt geen moer meer. ik heb het rommelkamertje helemaal uitgezocht gestofzuigd en gedweild en daarna weer opgeruimd ik vind het wel prima voor vandaag.. lekker voor de tv hangen spelen met laetitia en vanavond samen met een vriendin all you need is love kijken.
@lau, ja denk ook dat je wel genoeg gedaan hebt vandaag oh jee vanavond aynil!! met een vriendin nog wel, dat word huilen @hier, even naar de AH geweest, puur ter voorkoming voor wat er gisteren is gebeurd ( kreeg honger van die taarten ) heb ik even ingeslagen nootjes, chippies, kaaskoekjes en mayo want we hebben nog frituurstukjes mjamm dat word kilo's eten vanvavond..
@lau, ja lekkur he maar zal vast wel misselijk worden vanav ben echt zo'n persoontje die alles tegelijk en door elkaar gaat eten
We zijn vanmiddag even bij mijn ouders geweest. Was weer gezellig. Volgens mij heeft Justin mij aangestoken...ben kapotmoe...heb keelpijn en wat verhoging. Vanavond lekker niets doen en bank hangen!!!
@quscke, balen zeg!! bankhangse!! @hier, gegeten, manlief thuis, alyss op bed maar die ligt nog te tutten/knuffen in der bbedje dus ben benieuwd wanneer het stil wordt, oh wacht het is al stil.. vanavond lekker achter de pc en op tijd naar bedje denk ik..