April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    De buurman kwam om half 8 even wat dvd's halen;)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@Cm, beterschap!!

@los staan, hier dondert ze dan om ;)

maar ze gaat me toch in een keer rap :$ vorige week kon ze nog "niets" en nu kan ze zitten/staan/op de knietjes spelen en zitten/optrekken aan alles en in de box zet ze stapjes van de ene naar de andere kant met haar handjes op de rand.. jeetje ze heeft echt de smaak te pakken!!!! alleen beetje jammer dat ze nog niet doorheeft hoe ze van staan weer terug naar beneden komt dus het is of huilen tot dat ik haar help of ze laat zich donderen en dan MOET ze eruit omdat ze geen zin meer heeft.. ;)

3. nonnie26

hier ook blote voetjes als ik haar sokjes aan doe probeert ze geen kruippogingen?? sokjes uit is proberen te kruipen :(

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kan in eens snel gaan he nonnie! hier ook hoor...van de week deed het me echt verbazen in zwembad, hij ging als een tierelier door het babybadje heen, kruipend, klimmend etc..ooh wat worden ze groot :)

quschke om half 8 al whahhaha mannen :p

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dat was hier met broek aan, buikschuiven en broek uit, kruipen...maar sinds van de week is het bijna constant kruipen :)

6. nonnie26

raar eigenlijk he? eerst kunnen ze niets en binnen een week huppa!!! ze doet van alles en heb geen zp tijd meer :D madam moet ik de hele tijd in de gaten houden trekt zich op aan de bank en laat vervolgens gewoon beide handen los dus ja ik moet echt opletten als ze door de woonkamer scharrelt.. gelukkig kruipt ze (nog) niet want dan heb ik helemaal geen tijd meer voor jullie hahahahahaha

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Wat is de vraag hierover dan?
    en over welke spellen gaat het dan ?
    spellen voor de ds of voor de dsi?
    oude spellen zijn meestal voor de ds en nieuwe voor de dsi, kan zijn tot de software van de kaart moet worden geupdate, en waar haal je ze vandaan?
    ( man van quschke)

P.s. check DSi Hacker : Nintendo DSi Hacks Mods and Flash Cards

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja het ging hier een paar weken geleden ook zo snel, in 1 week geloof leerde ze kruipen, gaan staan en zelf gaan zitten vanuit kruipstand en een week later vanuit staan, maar nu doet ze al een paar weken weinig nieuws meer (qua grove motoriek dan). Het gaat echt in golven volgens mij, grappig! Want in de tijd voordat ze dit allemaal ging doen heeft ze ook weken niets nieuws gedaan

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja ze hebben ook net een sprong gemaakt he ;) dus ik denk dat het nu wel weer effe stilstaat...maar ik zou wel willen dat Gijs qua verbaal iets meer ging doen ;) als is het maar mama zeggen :cool:

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat doen de meeste kindjes (bewust) pas rond 1 jaar toch? Irem zegt heeeeeeeeeeel veel mamamamamam en babababa (papa in het Turks) maar tegen iedereen ;). Voordat ze het bewust gaat zeggen duurt nog wel even denk ik. Ze begrijpt al wel sommige dingen die ik tegen haar zeg - als ik zeg, kom we gaan een boterham eten dan kruipt ze naar de kinderstoel haha :D. Oh en NEE begrijpt ze ook heel goed - dan begint ze te huilen, leuk ;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja da weet ik , maar het zou wel leuk zijn als hij mamammamamama gaat zeggen in plaats van papappapapapa en babababababa en dadadaaddadaa. ;) maar grappig, baba is dus papa in het turks. nee begrijpt gijs hier ook, alleen hij luistert er niet naar

13. nonnie26

hier we echt een bewuste mama en papa roepster ze zegt het echt of alleen tegen mij of alleen tegen ben.. vanmiddag deed ze het weer ze hoorde een geluidje en de honden ook maar madam stond in de box honden blaffen en naar de deur en alyss roept erachter aan paaappa kijkend om een hoekje echt keilief alleen was het niet papa maar de postbode ;)

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat leuk :D en lief... da lijkt me dus ook heel leuk...

15. nonnie26

@chilleke, irem word tweetalig opgevoed als ik het goed zeg dus het is knap van der dat ze babababa zegt maar van gijs is dat nog veel knapper hi begrijpt nu al turks :D:p

16. nonnie26

wie weet er hoe dat nummer van jeroen van de boom heet ?? is nu toevallig bij aynil

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

hahahaha en ja hoor je zegt het goed :)

Wel tof dat Alyssa het echt al zo zegt! Dat hebben we hier nog niet meegemaakt. Irem zal waarschijnlijk sowieso wat langzamer zijn met praten omdat ze tweetalig wordt opgevoed

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    whahahahhahaha :D:D:D:D

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mag niet kijken hahahah :p dus weet niet

ik ga zo op discovery travel en living: i didn't know i was pregnant kijken....verbasend wekkend programma is dat...snap daar echt niets van

20. nonnie26

is dat echt zo of denk je dat??? en ja tof he!!!

Deel Deze Pagina