April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

het is dat nieuwste nummer, iets in de trant van stond de tijd maar even stil ofzo :) (zal je zien dat het zo heet ) :D

denk niet dat wij die zender hier hebben of wel??? volgens mij alleen discovery of national geografic

2. nonnie26

hey chloe!!!

zwaai, zwaai!! :D

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    digitaal kanaal van ziggo, maar weet ook niet of het in een extra pakket zit of standaard.

leuke zender iig.

oh chloe: hoi!

4. nonnie26

nope, hebben wij dus niet :(

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha haaii dames!

Heb ik weer hoor, Raym had een lekker romantisch avondje gepland, hij had lekker jillz voor me gehaald , kaarsjes aangestoken, allemaal lekkere dingen gehaald, en een filmpje erbij.. Nu is de film afgelopen, is meneer in slaap gevallen op de bank ;)
    Hoezo romantisch haha.. (hij is niet helemaal lekker en heeft van de week bijna 70 uur gewerkt, dus snap het op zich wel hoor :p)
    Maar ik kom dus toch nog even buurten :D
    Zit alleen ontzettend te twijfelen of ik me nog even aankleed en weg ga, als Raym zo naar bed ga.. Weet dat mn vriendinnen in de kroeg zitten, dus wil daar wel ff heen rijden, maar kan me er niet echt toezetten om me aan te kleden en op te maken ;) Dilemma's dilemma's haha..

Ohja Nonnie, heb aynil niet gezien, maar denk dat je 'werd de tijd maar terug gedraaid' bedoelt.. Of Leonie moet ook erbij gezongen hebben, dan is het zijn allerlaatste zeg maar..

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh best jammer...is echt een vrouwenzender:) allemaal leuke programma's overal bijv..taarten bakken (van die grote fondanttaarten), over een familie met een tweeling en 6ling, over bruidsjurken enzo. :)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha leuk einde van een romantisch avondje ;):p

haha :) tja, ik zou wel effe gaan, effe moeite maar als je er eenmaal bent is het wel leuk :D

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij de meeste kinderen is dat wel zo maar die achterstand halen ze snel in hoor, maar in het begin gaat het wat langzamer bij tweetalig!

Chloe, ik zou lekker m'n bed induiken maar dat ben ik ;)

Die discovery zender hebben wij ook, inderdaad wel leuk maar wel elke dag hetzelfde...

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja klopt maar af en toe gooien ze nieuwe seizoenen erin.

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat is ook zo.. haha, oke denk dat ik wel even ga :D

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :D leuk hoor veel plzr :D ik ben me nu al op carnaval aan het verheugen :D

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha mn bed lukt toch niet.. Ik ga doordeweeks altijd al rond twaalven erin, dus rond tienen op zaterdagavond, dan kan ik echt niet slapen! ;)
    En Ray gaat wel zo, maar die moet morgen ook weer van 12 tot 12 werken, dus denk dat ik dan nog wel even wegga.. Als ik me ertoe kan zetten om me aan te kleden en op te maken tenminste :p

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja snap ik! Ga je gijs ook verkleden? :D

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou veel plezier dan Chloe!!

Wij kwamen trouwens vanmiddag in de supermarkt een kennisje tegen die net bevallen is, jeetje wat is zo'n pasgeboren humpie toch klein dan!! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat Irem dan ook zo klein is geweest, raar is dat toch, terwijl het toch pas 10 maanden geleden is. Wel heel erg schattig!

15. nonnie26

@eylem, oke wist ik niet!!

@chilleke, klinkt als een leuke zender! jammer dat we hem niet hebben!

@chloe, moest vanmiddag aan je denken kreeg de folder binnen van de c1000: 2 flesjes jillz voor 1 eurie :D

16. nonnie26

@eylem, ja das echt super schattig ik had het laatst ook idd onvoorstelbaar en dan te bedenken dat alyss nog kleiner was dan dat kindje..

@chilleke, als wat gaat gijs verkleed???? had hier bij de blokker een lieveheersbeestjes pakje gezien sooooo cute!!!

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha ben gek op jillz!! Grappig dat je aan me moest denken ;)

Thanks Eylem! Maar weet nu niet meer zeker of ik wel ga, want Ray zit me heeeel erg proberen over te halen om toch nu al mee naar boven te gaan, dus volgens mij wil ie t toch nog even gezellig maken :p
    En ik sta zo sterk in mn schoenen ;):p

18. nonnie26

tsjah, ik zou zeggen ga samen met ray naar bed en dan maak je die 2 uurtjes vast wel vol en lig je toch vroeg op bed ;):D heb je toch nog dat romantische avondje ;)

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ahhh jaaa zo klein nog dan hé! Ik zag vannochtend een hummeltje van drie maanden, en kan me zelfs niet meer voorstellen dat Yes zo was.. Vind dat al zo klein, terwijl ik me kan herrinneren dat ik Yes met drie maanden al weer zo groot vond geworden ;)

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jaja :D ga volgende week op pad :D heb al een idee, wou een soort trappelzak iets omdat het zooooo rete koud is met de optocht, zat hieraan te denken :Welkom bij de Kees Konings Carnavals Winkel
    alleen mijn sm vind het belachelijk dat ik met gijs naar de optocht wil, veel te druk, veel te hard (muziek) veel te koud, bladiebladiebla..ik ff blij dat het MIJN kind is, en dat IK (nou ja wij :p) daar over beslis;)

Deel Deze Pagina