Haha ja das waar en ik ga volgende week ook uit eten en stappen met de meiden, dus denk dat ik misschien vanavond gewoon mijn romantische avondje op bed voortzet
Fijn hé al die ongevraagde adviezen haha.. Idd toch fijn dat je daar zelf over mag beslissen! En het ziet er super cute uit!
alyss vind harde muziek dus echt helemaaaaal het einde!! net als een dweilorkest dat door de stad komt ze zit gewoon te bouncen in der wagen dat vind ze me toch gaaf!!! misschien komt dat wel omdat ik nog steeds deed wedstrijddansen toen ik zwanger was
Stier hé.. ik ben zooo makkelijk over te halen Zoeken jullie ff naar mn ruggegraat als ik naar bed ben
ja joh.... en als het niet gaat, ben ik zo weer weg ik wou eigenlijk een wortelpak (had ik ooit gezien) maar die kan ik niet vinden (voor niet al te veel geld) vind 20 euro meer dan zat voor 1 middagje
ja liep dinsdag langs toen hingen er nog 4 pakjes van die lieveheersbeestjes en vandaag hing er nog maar 1 vind het zo jammer dat er hier niets aan carnaval gedaan word maar ja om nou alleen zo'n pakje te kopen voor de leuk
Chloe ook gezellig toch Chilleke ahhh wat schattig! Nonnie 2 uur volmaken? Ik zat er eerder aan te denken dat Chloe's man dan na een half uurtje wel slaapt en dan kan Chloe alsnog weg
Is eigenlijk ook wel zo ja.. Maar aan de andere kant draagt ie t misschien maar 1 middagje, maar het is wel zijn aller aller aller eerste carnavalspakje Zo praat ik mezelf altijd goed hahaha
Oh en carnaval is niet aan mij besteed maar ben er dan ook niet mee opgegroeid, denk dat dat het grote verschil is....want 20 kilometer zuidelijker lopen ze allemaal de polonaise haha.
haha die smoes is wel handig "eerste broekje in die tint blauw" "eerste shirtje met een bloemetje erop" "eerstje jasje met een grijze capuchon"