yep, latijns-amerikaans maar ben er idd mee gestopt trianingstijden waar niet geweldig te combineren met alyss toen niet en nu ook niet.. door mijn niveau ben ik aangewezen op trainignstijden op ma/woe/vrij en zaterdagavond van 22.00 tot 00.00 en dat zie ik dus niet zitten om 4 avonden in de week zolang weg te zijn en voor het figgurtje hoef ik het niet te doen maar mis het wel echt heel erg!!!
kan je het dan niet voor de lol doen, af en toe een avondje? knap hoor, ik ben echt zo aritmisch als het maar zijn kan...kan niet eens meeklappen op de muziek
Kan me voorstellen dat je het dan echt mist ja! Ik heb vroeger ook heel veel gedanst, maar moest stoppen omdat mijn gewrichten te snel versleten... Vond ik ook verschrikkelijk..
hahahahaha, ieder zijn ding toch?? en nee voor de lol kan ik niet, dan ga ik het juist nog meer missen, krijg zelfs nu een brok in me keel omdat het zo leuk was en als ik ergens voor ga dan doe ik het gelijk goed vandaar het hoge niveau en verplichte trainingstijden, dus mocht ik ooit weer beslissen om verder te gaan, dan wel weer net als vorig jaar voor de volle 200% en anders niet.. 1 pas op de vloer en ik ben verkocht en dan wil ik weer maar weet dat het gewoon niet kan..
Oh gaaf zeg!! Heb in mijn middelbare schooltijd ook een tijd stijldansen gedaan (gewoon brons zilver goud hoor) en vond het altijd erg leuk. Maar kan me voorstellen dat je niet zoveel van huis wil zijn.
leuk he!! nee dat is het idd en daarbij komt ook nog dat ik in geldermalsen les en dus geen rijbewijs heb dus ben zou me moeten brengen terwijl alyss op bed ligt en bedenk me net dat het nu financieel ook niet gaat, elke wedstrijd nieuwe jurken, nieuwe schoenen, trainingsgeld etc...ben ik al snel elke maand 500 euro kwijt en we hebben nu maar 100 euro extra voor leuke dingen
nee, da vertik ik hahaha en da komt hier ook niet zo vaak voor gelukkig tis meer hossen...ja en daar hoef je niet ritmisch voor te zijn, en meeste zijn toch straal bezopen om iets te merken
Ohh les je bij Wildschut? Dat moet dan haast wel aangezien het de enige dansschool is. wat grappig! Toen ik daar lang geleden danste had je Eelco, ik weet niet of hij er nog steeds is...en Martine, en nog een jongen die altijd coltruien droeg. Maar dat is wel 10 jaar geleden ofzo (oei ik word oud)