April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  2. Eylem

Eylem Niet meer actief

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hun hebben hun tijd toch al gehad :$

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hahaha yep bij wildschut! eelco en martine zijn er nog steeds en martine is onlangs nee lieg ik afgelopen mei ( als ik het goed zeg) bevallen van haar 2e, eerste was een jongetje en 2e een meisje..
    met die coltruien weet ik niet zo snel wie je bedoelt..

5. nonnie26

had hem ook gelezen, mijn moeder had ik nog mee kunnen praten maar mijn schoonmoeder had mooi me kont in gekunnen :x

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die zal ondertussen misschien wel weg zijn, ik weet ff niet meer hoe hij heette, hij gaf ook les. Wel leuk dat Eelco en Martine nu 2 kinderen hebben!

Ik was echt altijd verliefd op al die hulpjongens hahaha :)

7. nonnie26

@eylem, martine staat trouwens in mijn hyves kan je kijken als je wil hoe ze er uit zien jochem en lotte uit mijn hoofd!!

8. nonnie26

weet niet of het een jonge jongen was maar anders bedoel je misschien olivier???

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nee niet stijldansen, ik heb heel veel verschillende dansen gedaan, van klassiek ballet tot breakdance, maar vooral musicaldans.. Ben na mn middelbare school ook een dansopleiding gaan doen, en daar moest ik na het eerste jaar stoppen omdat mn gewrichten het begaven.. Familiekwaal zeg maar..
    Ik wou niet luisteren maar toen mijn danslerares zei, toen ze weer eens moest helpen mijn heup in de kom terug te krijgen, dat mijn bekken straks een zwangerschap niet aan zouden kunnen en er een kans bestond dat ik in een rolstoel terecht zou komen, was ik zo geschrokken dat ik met pijn in mn hart besloot te stoppen..
    Ben toen scw gaan studeren, en vandaar dat ik nu met kids werk :)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee zo heette hij niet, ohhhh wats irritant maar ik weet het echt niet meer. Hij had een soort van brandvlekken in zijn nek en daarom droeg hij altijd coltruien. Ofzo. Maar kan best zijn dat ie na een jaar alweer weg was hoor.

Ik ga even op je Hyves spieken!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jammer kan haar foto's niet zien, alleen haar profielfoto met haar dochtertje

12. nonnie26

oh echt das balen!! zou het kunne komen omdat ik mijn profiel afgeschermd heb voor iedereen sinds vorige week of maakt dat geen drol uit?? hyves gaf namelijk nog aan dat ik dan niet bij vrienden van vrienden kon kijken??

13. nonnie26

@chloe, ja dan is het everstandige keuze maar kan me voorstellen dat je die keuze net als mij ook met pijn in je hart hebt moeten maken!!

@eylem, nope sorry weet echt niet wie je bedoelt!

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Chilleke, wij zijn inderdaad naar indonesie geweest. Bali zelfs. Maar ik heb wel geluk, mijn ouders wonen daar, dus veel spullen hoefde we niet mee te nemen.En toendertijd gaf ik nog volledig bv, dus dat was helemaal makkelijk!
    Ging echt super goed, Xayla kreeg een bedje in het vliegtuig, dus dat viel allemaal wel mee.

@ Quschke, beterschap!

@ Praten, hier wel al meer, als ze in bed ligt en eruit wil roept ze mama, en als ze me even niet ziet ook! Papa doet ze ook heel bewust. en Mpa (opa) en mmmma (oma) als we de webcam aanzetten voor skype. Ze probeert ook echt alle geluidjes na te doen. Ook met een luier verschonen (heeft ze een hekel aan!) roept ze steeds al klaar, zo schattig!
    Staan doet ze inmiddels wel, maar kruipen heeft ze zels nooit geprobeerd.

@ Eylem, wanneer ben je daarmee begonnen tweetalig opvoeden? Wij hebben het ook geprobeert (NL en Engels) al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd makkelijker ben in gewoon nederlands praten...

@ Chilleke, groot gelijk, waarschijnlijk vind hij de carnaval erg leuk! Xayla pas meegenomen naar de jeugd-pronkzitting, ze vond het geweldig, heeft de hele middag 'gedanst' en gelachen en natuurlijk verkleed als klein prinsesje!
    Carnaval moet je inderdaad liggen, al moet ik zeggen dat ze hier erg veel voor kinderen organiseren, en ook al hou je niet van carnaval, dan is dat toch nog wel leuk!

@ Nonnie, lijkt me wel heel moeilijk, dat zomaar achter te laten! Had ik met paardrijden, maar door een blessure helaas de mogelijkheid niet meer...

Wat kunnen jullie kletsen zeg, ben al een hal uur bezig met bijlezen!
    hier alles weer rustig, manlief is weer werken, zusje net weg. We hebben lekker een meidenfilm gekeken. Vantevoren bij mijn nichtje zitten gourmetten, dus een leuke avond!
    Ga nu maar weer slapen, ben er vanacht 5 keer uit geweest, ons meisje had nachtmerries, waarom gebeurt dat altijd als haar papa is werken :S

15. nonnie26

heb volgens mij nog een hele mooie foto van mij op de laatste wedstrijd in eindhoven maar die staat op de vaste pc en daar zit ben nu achter dus die show ik morgen wel even ben der best trots op namelijk :)

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Zo 13 pagina's bijgekletst...

heb wel gelezen maar niet veel onthouden..

@nonnie dat nummer was werd de tijd maar teruggedraaid zoiets.. WAt leuk dat je gedanst hebt.. jammer dat het nu niet meer kan maar wie weet in de toekomst.

@Zieke kindjes en moeders Beterschap!

@rest k weet het echt niet meer haha

@ hier zo was super gezellig nog ff de ctg's bekeken van laetitia in de zwangerschap ahhhh zo geweldig.. haha Verder ga ik zo afsluiten want ben echt kapot....

Slaap lekker!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Doen!! Leuk! Natuurlijk ben je daar trots op!

18. nonnie26

@mamax, paardrijden en mijn paard verkocht heb ik al vijf jaar geleden gedaan en dat deed ook pijn maar het dansen is nog vers zeg maar dus dat doet nu minder pijn maar hier in de stad bij mij zit een man die een paar paarden heeft en zijn stallen staan bij ons in de straat als ie er is dan loop ik altijd te snuiven daaro :D die leerlucht en paardenlucht heerlijk.. en ondertussen loop ik een uur met alyys te zwijmelen over vroeger hahahaha

truste fijn dat je een leuke avond heb gehad morgen nog plannen???

19. nonnie26

hhmmmzz, gisteren wou ik om half 11 naar bed en dat werd half 12 nu roep ik tegen ben al vanaf 10 uur we gaan zo naar bed jajajajaa kom er aan, en ondertussen zitten we beide nog steeds op de pc :D

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo MamaX wonen je ouders in Indonesie? Wat moeilijk lijkt me dat zo ver weg! Zijn ze later weer teruggemigreerd vanuit Nederland?

Vanaf dag 1 :D wij doen de OPOL (one parent one language) methode, als je je kindje echt tweetalig (dus dat ze twee moedertalen spreekt later) wil opvoeden is dat de enige methode die werkt. Mijn man praat altijd Turks met Irem en ik altijd Nederlands. Maar het werkt alleen als de taal die je met je kindje spreekt ook je moedertaal is. Ik weet niet of dat voor Engels bij een van jullie geldt? Zo niet dan kun je Xayla natuurlijk alsnog best wat Engels bijbrengen, maar dan zal ze het niet echt als moedertaal leren.

Deel Deze Pagina