April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nou meiden..

Mijn mannetje en ik nemen onze drankjes mee naar bed :) dus ik ga afsluiten..
    Fijne avond! En tot morgen ;)

Kus!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Paardrijden ben ik ook mee gestopt sinds ik zwanger ben, heel jammer maar goed we kunnen het gewoon niet betalen dus dan houdt het op

3. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, Morgen ga ik een taart bakken, alleen heb ik mijn neefje moeten beloven dat het dit keer een jongenstaart wordt!
    Hij vond de rose wel lekker, maar wilde nu wel iets anders haha!

Morgenavond hopelijk lekker rustig met mijn mannetje, we hebben elkaar deze week maar weinig gezien.

En heerlijk he, die paardenlucht! Ik hoop dat Xayla straks ook gaat paardrijden. Mijn moeder wilde al een mini-paardje kopen voor haar verjaardag, is manlief het alleen niet mee eens, die wil liever een crossfiets...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga ook nog even manlief gezelschap houden op de bank en dan naar bed, morgenochtend vast niet uitslapen! Truste!

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

truste allemaal, eylem morgenochtend plaats ik gelijk de foto :)

hoop voor jullie dat jullie een geode nacht tegemoet gaan!!

wij gaan ook zo en neem de schone fris gewassen slaapzak maar mee naar boven ze is al 2x wakker geweest namelijk ;)

6. nonnie26

oh leuk, gewoon thuis bakken of ergens anders???

gewoon blijven inpraten op manlief, paardje is veel leuker voor xayla dan een crossfiets :cool:

7. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Eylem, Mijn ouders wonen inderdaad in Bali, nu sinds 3 jaar. Af en toe wel zwaar, zeker omdat ik niet zo'n goede band met mijn so heb, dan is klagen af en toe wel fijn. Maar aan de andere kant een heerlijk vakantieadres en ze komen 3 keer per jaar naar nederland. Mijn vader kreeg daar een baan aangeboden, dus ze besloten de stap te wagen nu het nog kon (mijn vader is nu 52)

@ talen, engels is niet mijn moedertaal (en van mijn man al helemaaaaal niet!) Maar ik spreek op mijn werk veel engels en heb 4 maanden in australie gewoond bij een gezin met 4 kinderen, dus ik spreek net zo makkelijk engels als nederlands...
    We willen het wel proberen, is wel makkelijk voor haar, zeker als we bij haar opa en oma in Bali zijn natuurlijk!

8. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, ja gewoon thuis, als hij goed is gelukt post ik morgen een foto. En ik vind een paardje ook veel leuker, maar papa is zelf NL kampioen cross geweest, dus die gaat voor de fiets, vind het alleen geen meidensport.
    Tot nu toe lijkt ze qua karakter op mij, dus dat moet goedkomen!

9. nonnie26

@mamax, kan wel zien waar jij het avontuurlijke vandaan hebt hahaaha je ouders in bali en jijzelf naar australie!!!

10. nonnie26

ahhahaahaha kan xayla niet twee sporten doen dan?? gaat ze nu vast met paardjes en met een jaar of 10 ofzo kijken of ze wil crossen en dat zal vast niet op die leeftijd :D

11. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, nu maar hopen dat Xayla ook avontuurlijk word, als het aan ons ligt wel!
    Opa en Oma in Bali, mama wil naar australie, Papa fan van Mexico en Papa en Mama getrouwd in Jamaica, moet goedkomen toch?

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

12. nonnie26

oke ik sluit af want manlief blijft zitten zolang ik zit en ik zit inmiddels te gapen op de bank en heb eigenlijk wel een beetje last van een houten reet :)

13. nonnie26

:$:$:$:$

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, goed idee! Zal het eens voorstellen, tegen de tijd dat ze 10 is, is die fiets echt niet leuk meer!

15. nonnie26

@mamax, heb je geen hyves zodat wij fotootjes kunne zien van xayla???

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, ik heb zeker hyves, Peggy3.hyves.nl

17. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, gevonden? Heb je ook meer foto's van Alyssa?

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wooooow zit wel in jullie zeg! Gaaf en heb je ook toegevoegd (ben Karolien) ;)

Mijn beste vriendin belde (1,5uur ) gekletst en nu op bed. Dus wel bijgelezen maar lastig reageren op foon :)

Tot morgen iedereen enne chloe veel plezier he ;)

Xxx

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zwaai zwaai... ik ga werken..

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris werkze!

MamaX ik heb je ook toegevoegd op Hyves! Kon al even bij je trouwfoto's spieken: WOW :$ heerlijk die witte stranden en blauwe zee....ben zelf ooit 1 keer op Aruba geweest en daar droom ik nu nog over ;). Maar ja, onze vakanties gaan altijd naar Turkije. Ook leuk, maar geen palmbomen op het strand.

Nonnie ik ben heul benieuwd naar de foto :p

Hier pfff ben pas om 00.30 gaan slapen en Irem is best vaak wakker geweest dus gaaaaaaaaaaaaap. Gelukkig vermaakt ze zichzelf nu even in de box.

Deel Deze Pagina