April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @zieke kindjes: beterschap!

@janne: kdv's hebben vaak richtlijnen waar ze zich aan moeten houden. hier mogen ze niet eens komen met 38,5 maar als ze zich goed voelt. niet huilerig/hangerig. zou ik haar wel gewoon brengen.

@mirjam: oeh, vervelend van haar kleertjes, nou ga ik me wel een beetje schuldig voelen.
    en ook wel boos want het zijn stiften die kindvriendelijk zouden moeten zijn. gekocht bij een groothandel voor kinderopvang.
    sneu van justin zijn bult.

@box: nou die gaat hier echt nog niet weg. veel te makkelijk als je even weg loopt. dan zit ze teminste veilig.

@thrillers: ben ik echt dol op!:D maar P.A niet. teveel eigen ervaring mee.

iemand vroeg wat er was met julian van ingrid, ingrid had de meeting afgezegd omdat ze tot 5 uur s'nachts met julian had gezeten die heeft heel de tijd gehuild en had flinke koorts, roeland is naar de hap met hem geweest en ze konden niks vinden wat zo'n pijn gedaan zou hebben. dus gooide ze het op een flinke griep.
    ik heb sms contact met haar gehad en het ging vanmiddag iets beter. hij slaapt nu veel.

ik had nog meer gelezen maar ik weet het even niet meer.

@hier: Lotte om 8 uur met een zetpil (38,3 koorts) naar bed gedaan. ze werd net wakker om 22 uur. koorts vrij ( maar kan ook door de zetpil komen natuurlijk) maar ze voelde niet meer warm in haar nek. even gedronken en viel weer als een blok is slaap.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eerste maatjes hier dus 44 alyss was met geboorte 2850 met 45 cm, nu inmiddels maat 74/80 verschilt per merk..

@pams, fijn dat ze slaapt hopelijk is het morgen beter!!

@iedereen die naar bed gaat truste!!!!!!!!!!

@hier, ga zo ook me bedje opzoeken slaap lekker allemaal!!

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja ik ga ook afsluiten! Spreek jullie morgen wel weer ;)
    Slaap lekker allemaal!

X

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Stik, wat gaan jullie snel dit weekend...

deel 9 alweer...

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij kijken naar het begin van de superbowl... ga dat morgen bezuren hahaha.

Fijn dat jullie een leuke meeting hadden ;).

Femke zit nu in maat 74 en gaat richting 80.
    Meike zat nu al ruim in de 80 en ging richting 86...

Eva heeft ook de eerste maanden in maat 44 gezeten... ben ik toen ze 3 dagen oud was op de fiets naar de stad gegaan om kleertjes te halen waar ze wel in paste... :)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier verschilde het heel erg per kind...
    Xander wilde echt niet in de box, als pasgeboren al niet... hij lag/zat liever op een kleedje op de grond...
    Eva heeft tot 6mnd in de box gezeten, daarna was ie niet leuk meer
    Meike vond de box ook niks... Die schreeuwde moord en brand maar de keuken had een onnavolgebare aantrekkingskracht op meike dus tijdens het koken moest ze er wel in, maar het was eigenlijk meer een veredelde speelgoedbak.
    Femke speelt nog heerlijk in de box. Vanavond hebben Meike en Femke samen in de box gespeeld, ik had er een tentje van gemaakt. Wat een lol hadden ze samen ;)

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ligt eraan, als Femke gewoon zichzelf is dan mogen ze gewoon komen. Maar als ze ook ziek doen dan niet.
    Hier is het momenteel weer lastig oppas zoeken en ik voel mijzelf wel prettiger als femke op het kdv is dan oppas...
    Vorige week heb ik haar opgehaald uit het kdv, ze was echt een zielig hoopje.
    Gelukkig heb je gewoon recht op zorgverlof dus daar zou ik ook gebruik van maken als het nodig is.

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: nee joh niet schuldig voelen ! Ik heb zelf gezegd dat ze er mee mocht kleuren, terwijl ze daar eigenlijk te klein voor is. En ik had het ook niet in moeten laten drogen... Maar gebruiken jullie ze ook op het Kdv?

Nou met 2 glazen verse jus en 2 PCM vroeg naar bed gegaan, lijk wel wat opgeknapt....

Hoe gaat het met de zieke kindjes hier??

9. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Pamsie, thanks voor de update over Julian, sneu zeg.

Thanks allemaal voor de kdv-antwoorden. Bij mijn kdv zijn wel regels, maar daar zijn ze niet zo strikt in.
    Vanochtend had Eva 37,6 maar ze voelde net al wel warmer en ligt na een uur wakker alweer te slapen. Ik breng haar gewoon kort, alleen de tijd dat ik clienten heb, da's van 1000 tot 1300. ze is verder hartstikke vrolijk, dus ik denk dat het wel goed zit.

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Ik heb echt GEEN zin in deze dag joh; ben moe, ongesteld, keelpijn, en mijn humeur is een beetje zo: :x Blegh.

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oh ja, Mirjam, zielig dat justin was gevallen, niet leuk he...
    Weet je, ik denk zelf altijd maar zo: wat Eva nu zelf kan laat ik haar doen en als ze dan valt leert ze er van. Maar ik ga haar nu niet loslaten als ze staat, want als ze dan valt is het echt mijn schuld, want dat kan ze gewoon nog niet.
    Justin leert er ook van denk ik... maar toch zielig.

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen
    noa is hier nog steeds ziek
    probeer de dokter te bellen
    maar de lijn is overbezet:S

12. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Irritant is dat he, als je dan geen verbinding kunt krijgen elke keer. Als onze huisarts in gesprek is krijg je een bandje, maar sta je wel in de rij zeg maar. Eerst had ik een husiarts waarbij je gewoon steeds opnieuw moest proberen, dat was zó irritant.

Maar goed, beterschap voor Noa! Het heerst echt he!

13. Trotsemama1

normaal krijgen wij ook een bandje maar als de lijn zo overbezet is of dat er teveel bellers zijn niet
    want net belde ik en toen kreeg ik het bandje
    gelukkig kan ik met noa vanmiddag al om half 3 terecht

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen :)

Hoe gaat het met de zieke kindjes?

Kledingmaat, hier 74 - 80 vooral qua broekjes anders "loopt" hij op hoog water!

Effe ego: ik zit nu op de -20,5 :D joepie! :)

15. Trotsemama1

wat goed van je chilleke!!!

hier maat 74/80
    de broekjes nog maat 74 maar dan is de taille niet goed
    dus trek ik automatisch ook maat 80 van aan maar ja dan zijn de broekspijpen nog te groot

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Chilleke, wat goed, 20,5 kilo. da's echt veel!! Hoeveel wil je eraf hebben?

TM, fijn dat je vanmiddag al terecht kunt. Hoe is het met niet-roken?

kledingmaat: Eva zit met haar bovenlijf in 74-80, ligt net aan het merk. Met broekjes zit ze echt tussen 68 en 74 in, da's lastig, want veel past niet goed. Dan maar rokjes en jurkjes ;)

17. Trotsemama1

goed nu al meer dan een maand gestopt
    ik ga mezelf en de kids even aankleden

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wow, echt goed van je!

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goede morgen meiden!

@TM, fijn dat je vanmiddag terecht kan met noa!!

@chilleke, goed zo meid!! nu kan je nagenieten van de brownie met ijs ;)

@hier, zo even naar de stad en gelijk een rondje lopen.. verder geen plannen ja een extra wasje maar that's it... lekker rustig dus want had gisteren al een hoop gedaan!!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Ben niet opgeroepen vannacht, heeeeeeeeeeeeerlijk! Nog een uurtje stand by en dan aankomende nacht weer. Lekker zo'n extra dagje vrij!:D

Maat: hier tussen de 74 en 80. Alleen heb ik vaak dat het rond zn middel zo wijd zit (en hij is te zwaar8))
    Ben begonnen met maatje 50.

Janne succes vandaag!!!

Chilleke: knap zeg! Super goed van je!

TM: jeuh!! Al een maand, en nu volhouden.

Mirjam: hoe gaat het nu met Justin, geen last meer van zn stuntmannengedrag?

Deel Deze Pagina