April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, zwembad is een tof idee alleen heb ik dus en geen zwemluiers en geen zwembroek voor alyss, g aervan uit dat ze haar LIEF zwembroekje in maat 50/56 niet meer past ;) balen was wel een goed idee!!

@mamax, naar het bos?? ja zou kunnen idd neem gelijk de honden mee.. zal het eens overleggen zometeen!! misschien leest ie liever stripboekjes en de hele dag national geografic of discovery ;)

2. nonnie26

is ook gezellig, en komt altijd van pas als je een relwww hebt hahahahhaa :D leuk he dat je nu een gezicht hebt bij de naam, in het begin moest ik echt nadenken wie wie was en moest me zelfs verbeteren hier op ZP want dan zei ik per ongeluk de echte naam :)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie hmm ja das balen en nee 50/56 zalze niet meer passen :p

@ MamaX k ga je zo ff zoeken bij nonnie..

@ hier ik ruik wat dus ff verschonen!!

4. nonnie26

@hier, alyss begint zich te vervelen dus maar vervroegd fruitje en even naar bed voor de verandering :$ ze is echt moe en normaal slaapt ze maar 1x natuurlijk maar denk niet dat ze het vandaag trekt tot 13.00.. ;)

5. lautjuhhh

@nonnie ahhh als ze zovaak is geweest snap ik het wel haha..

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

MamaX hmmm taart wat wordt het thema?

Nonnie euh er zijn al veel dingen genoemd, anders misschien naar Wamelland of een indoor speeltuin ofzo? maar daar ben je wel vrij snel uitgekeken. Geloof niet dat er in buurt koopzondag is....

Lautjuh fijn goed geslapen

Zo Irem is weer schoon en mama zeiknat ;) en nu ben ik haar aan het opvoeden, oftewel, elke keer als ze aan de boekenkast zit NEE zeggen maar dat gaat gepaard met een hoop gehuil van mevrouw ;)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Sorry, maar ik zou bijna 80 pagina's moeten bijlezen, dat is gewoon een dagtaak... Iemand een update?

Verder alles goed?
    Ik ga zo eerst even een ontbijtje maken, heb honger!!

8. lautjuhhh

@mama X ik heb je toegevoegd!
    @ eylem haha dat ken ik laetita grijpt dan naar dr oortje en gaat dan huilen als ik nee zeg..

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Goeiemorgen!!

Lz: Ehmm sorry geen update, ik word maar niet wakker vanmorgen dus hier blijft ook echt niets hangen haha..

Mamax: Heerlijk zeg, al die landen! Ik heb familie in griekenland, dus ook een heerlijk vakantieadresje! Vooral in 2004 met de olympische spelen, dat is echt een van de gaafste dingen die ik heb meegemaakt..

Nonnie, mooie foto!

Lautjuhh: Fijn dat je goed geslapen hebt!

Eylem, Hier eigenlijk geen kabels waar hij bij kan, alleen als ik met de laptop op de bank zit dan probeert hij zich op te trekken aan het snoer en op de bank te klimmen ;) haha

Chilleke: wat heb je gedroomd dan?? Ben niet een beetje nieuwsgierig ofzo hahaha :D

10. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Chilleke: Jeeeej sneeuw!!! Hahaha waarschijnlijk is niemand dat met me eens :p Maar ik heb met kerst zo'n leuk skipak van mn moeder voor Yes gekregen, en na kerst heeft er gewoon niet meer echt sneeuw gelegen hier ;)
    En denk eigenlijk niet dat hij hem de volgende winter nog past.. Dus gewoon even een mooi dik pak sneeuw (is toch leuker als dat stomme grijze weer) Kan ik even een paar leuke foto's van hem in zn skipak maken..
    En dan daarna mag het lekker warm worden! :D

11. nonnie26

@LZ, goede morgen, geen update sorry! pams vroeg het gisteren ook al en die kon ik ook niet helpen..

@chloe, koop een zak nepsneeuw zet hem erin en maak een foto :D

@nee zeggen, hier net weer toen ze de veronica gids wou opeten terwijl ze net een hele banaan naar binnen heeft gewerkt! mama standvastig nee, en madam staat me gewoon uit te dagen en doet het gewoon weer ;)

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha tsjeeej dat ik daar zelf nog niet op ben gekomen :p

Hier ook eentje die niet onder de indruk is als ik nee zeg hoor, hij gaat heel hard lachen en met zn hoofd schudden;):p

13. nonnie26

aze stond bij papa dus ze dacht f*ck you!!! papa staat lekker achter mij nanananananananaaaaa

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

oh deze foto wou ik nog even delen.. Mijn twee mannen gisteravond in bad.. Ik was beneden en hoorde ze telkens heel hard lachen..
    Dus ik naar boven, had Raym de bubbels aangezet waardoor het schuim in bad, bijna over de rand liep, en ze zaten elkaar helemaal onder te smeren (en mn badkamer ook:p) met het schuim..
    Zag er zo lief uit!

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha papa'skindje :p

16. nonnie26

ja zeker weten, ze was net bij papa en ik wou haar overpakken om naar bedje te doen en dat mocht dus niet krijsen dat ze deed als ik in de buurt kwam :x:p

stoere foto kei leuk!!!

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha oh oh oh, en ze heeft papa waarschijnlijk ook al helemaal om der vinger gewonden.. ;):p

18. nonnie26

yep, vanaf dag 1 al :D papa is zooo lief, maar goed hij ziet er hooguit een half uurtje/uurtje in de avond en that's it dus in het wekend ziet ie haar een hele dag en wil dan alles met haar doen en dat weet ze dondersgoed dus brullen in de box is eruit, brullen op de grond is opgepakt worden, etc... maar goed dat mama niet overal aan toegeeft :p

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat is hier echt precies hetzelfde haha.. Raym is echt een beetje een watje geworden wat Yes betreft :p Maar goed dat de mama's consequent kunnen zijn hé haha.. Anders hadden we mooi een probleem!
    Maar ik vind het niet erg hoor, Raym werkt heel veel, en ik snap wel dat de keren dat hij bij Yes is, hij sneller aan hem toegeeft..

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning! Ik heb niet bijgelezen hoor vanaf gistermiddag. Nog iets spannends gebeurd?

Wij zouden gister naar mijn oma, maar die was niet thuis. Dus zijn we naar mijn vader en stiefmoeder gegaan, daar onverwachts blijven eten en een poging gedaan om een huisje te vinden voor september, maar dat viel nog niet mee. Het moet aan zoveel eisen voldoen: min. 5 slaapkamers, 2 honden toegestaan en iig 1 slaapkamer op de begane grond mét een badkamer op de begane grond en een beetje betaalbaar natuurlijk. Nou, heeeeeeeeeeeeel de middag en avond gezocht, maar niks gevonden. Ik was ook helemaal gaar. Nu had mijn stiefmoeder toch nog een huisje gevonden gisteravond. Deze Vakantiehuis La Meulière in Waimes, Ondenval huren bij Belvilla. dus die gaat ze boeken vandaag :D.

Deel Deze Pagina