April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Oohh heerlijk zeg, vakantie voorpret!! Ziet er super leuk uit!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier dus ook en in het weekend werken we niet met een strak schema, en dat weet ze echt wel, we eten andere dingen en doen andere dingen als de dagelijkse routine en ik vind het niet erg want op maandag past ze zich gewoon weer aan zonder problemen tot nu toe dan ;)

3. nonnie26

leuk!!!! ziet er goed uit! wanneer gaan jullie ongeveer en wie gaan er allemaal mee dan omdat het voor 12 personen is???

4. nonnie26

@mamax, leuke foto's op hyves! bijdehandje hoor ;)

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ ritme. hier is dat in het weekend ook losser hoor. doorde weeks is het om vaste tijden eten en i nhet weekend soms iets later soms iets eerder. ook kwa slapen ze mag dan s'avonds best iets langer opblijven ( als ze het haalt.) En ze knuffelt veel met papa haha..

@Mermaid lekker vakantie!! heerlijk vooruit zicht..

6. nonnie26

jeetje zeg voor het eerst dat mijn meisje een ochtenddutje doet, ze ligt al een half uur te slapen :$ laatste keer was uhhmmm toen ze 5 mnd oud was ofzo..

7. lautjuhhh

@hier we hebben tmf aan staan en laetitia gaat helemaal los staat een partij te schudden met dr kont hahahaha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

We gaan een lang weekend van 9-9 t/m 12-9 en we gaan met het hele gezin, dus:
    - vader + stiefmoeder
    - zusje + vriend + hond
    - broertje + vriendin + hond
    - oma
    en wij met dan dus 2 kinderen.

Vorig jaar zijn we voor het 25-jarig huwelijk van mijn vader en stiefmoeder met z'n allen een weekend naar Texel geweest en dat was zo gezellig dat we het er in willen houden.

9. lautjuhhh

@nonnie zoo das wel ff geleden dan. dan had ze het nodig.. je tips trouwens kwa het ochtendslaapje naar het middagsslaapje dat werkt echt ze gaat nu in plaats van rond 10 uur half 11 pas rond half 1 1 uur naar bed.. dan slaapt ze een uurtje soms 2..
    haha echt relaxed dus...

10. nonnie26

hier ook lau, doordeweeks vaste tijden eten en slapen en wandelen, in de box op het kleed en ze weet het precies.. in het weekend ben ikw at makkelijker maar ook zodat ben wat meer plezier heeft met haar.. het weekend is echt zaterdag voor ons allebei en zondag voor papa hij geniet er echt van en das ook niet meer dan logisch als je zoveel werkt..

11. nonnie26

ja denk het ook!!, wat fijn zeg dat de tip heeft geholpen..brengt vast wat meer rust in het ritme denk ik..

12. nonnie26

mermaid, leuk hoor!!! wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend??? maw hoe oud is ... dan??

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ben 1 juli uitgerekend, dus de beeb is zo'n 2 maanden als we gaan.

14. nonnie26

oh echt een zomer kindje! hoop voor je dat het geen 40 graden is ofzo als je moet bevallen!! ;)

15. lautjuhhh

@nonnie ja das voor ben zeker lekker. hier is de zondag ook een soort papa dag.. dan brengt hij meer tijd met haar door dan ik maar daar geniet ik alleen maar van.. JA echt super dat het geholpen heeft t heeft idd rust geschept in het ritme..

16. nonnie26

hahaha ja geloof ik graag moet ook eerlijk wel toegeven dat ik het wel makkelijk vind dat ze maar 1x per dag slaapt anders zit je altijd met die slaaptijden dan kan je pas weg na haar ochtenddutje maar je moet weer terug zijn voor het middagdutje, hier gelukkig gewoon 1 dut dus kan daarvoor 4 uur wegblijven en daarna 4 uur... ga ik een hele dag weg slaapt ze in de wagen... met die 2 dutjes lijkt me zo lastig kan je maar 4 uurtjes weg tussendoor..

ps ze slaapt nog steeds :$

17. lautjuhhh

@nonnie inderdaad veel makkelijker! Zooo wat een slaapkopje..

@hier laetitia broodje geven en dan kan ze lekker naar bed..

18. nonnie26

nou echt he!!!

ja dat zou normaal ook ons schema zijn hahahhaha maar ja ga der niet wakker maken voor een broodje en dan weer naar bed want dat doet ze dus niet het is echt maar 1 dutje hoef haar echt niet na haar slaapje eten te geven en weer terug te leggen hahahahaa

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

zoo ben ik weer.. Raym is naar zn werk, Yes ligt op bed, en ik ben met een bakkie koffie op de bank geploft..
    Lekker een lazy sunday :D

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    halloo dames!

@dansen: heb ik nooit gedaan..heb wel op hoog nieveau geturnt.
    Tot de 4 maand van de zwangerschap heb ik nog intensief gesport...aerobics..bodypump en derglijke. Ben daar toen eme gstopt. En 8 weken na bevalling weer mee begonnen. Maar heb nu sinds januari mijn abbo stopg ezet. Heb er niet meer zoveel behoefte aan.

@carnaval: hier volop! Maar ik en mijn man houden er alletwee niet van!

Haha ook al discussies over wat de kindjes voor een sporten moeten gaan doen. Wij hier ook...volgens mijn man word dat karten, volgens zijn peetoom voetballen en volgens mijn zusje paardrijden......

@mamax; heb je ook toegevoegd op hyves!

@eylem: hier ook een grote voorkeur voor alle kabels in huis!

@chloe: super foto van je 2 mannen! Hier ook altijd een succes om de bubbels aan te zetten!!

Hier een midnere nacht gehad. Justin was om 3.15 klaar wakker en wilde echtneit meer slapen. Na 4 keer eruit te zijn geweest is man naar hem toe gegaan en is een tijdje bij hem gebleven tot dat hij in slaap viel. Om 8 uur was hij weer wakker. Heb toen snel flesje gemaakt en ben toen terug in bed gekropen. Heb nog altijd koorts en voel me niet echt egweldig. ?Heb maar paracetamol gepakt omkoorts beetje te onderdrukken.
    Hadden zoveel plannen voor vandaag en hebben alles kunnen afzeggen....:x
    Ik heb tot 12 uur geslapen en manlief ligt nu weer even in bed.
    Justin heeft nog steeds ontsoken oogjes en eten gaat ook steeeds slechter...weet eigenlijk niet wat zijn temp is. Heb wel gehoord dat manlief hem vanmorgen in bad heeft gedaan.
    Ik denk dat ik ook zo maar eens in bad ga...hopelijk voel ik me dan wat beter.

Deel Deze Pagina