April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ahh balen van je nacht, en dat je nog steeds niet lekker bent!
    Ik hoop dat je bad helpt ;) Valt me trouwens nu pas op, dat je je cyclus bijhoudt.. Zijn jullie bezig voor een tweede ukkie, of hou je het gewoon bij voor jezelf?
    Misschien heb ik dat wel gemist hoor :p

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik hou hem voor mezelf bij....maar willen wel over tijdje met 2e beginnen. Had altijd zeer strikte cyclus....tot nu dan...daarom maar even bij houden.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chloe, lekkur paar uurtjes voor jezelf!!

@quscke, balen van je nacht!! hoop dat je snel opknpat en justin uiteraard ook..

@hier, madam is wakker maar toch anderhalf uur geslapen wat ze normaal noooooooiiit doet in de ochtend dus vind het echt knap van der.. zometeen maar een broodje smeren voor alyss want manlief en ik hebben net al gebakken eitje op hadden echt honger..

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke he bah wat een rotnacht, hopen dat de pcm helpt en je je na je bad weer wat lekkerder voelt..

@Nonnie zo die heeft in ieder geval lekker geslapen!

@ hier laetitia heeft maar 2 stukjes op van dr brood een flesje drinken en ligt nu op bed. straks nog maar een keer een broodje aan bieden of juist niet.. nja we zien wel..
    Manlief is frikandellen broodjes aan het maken :D mjamm

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dacht ik al, omdat we natuurlijk vorige week er nog over hadden dat je inneens overtijd was terwijl je altijd een strikte cyclus had..
    Maar toen dacht ik, misschien hebben ze wel door de negatieve test besloten dat ze het eigenlijk toch wel graag willen :p haha, dus denk vraag het toch even ;)
    Wij willen na de zomer stoppen met anticonceptie... Bij Yes ben ik gelijk de eerste keer na het stoppen al niet meer ongi geworden, dus dat was echt heel snel..
    Stel in het najaar gaat het dit keer weer zo snel, dan is Yes tussen de 2 en 2,5.. dat vonden we wel een mooie leeftijd, zit er bij ons beide ook tussen ons en onze broertjes

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Brood is hier ook de hele week al een ramp. De rest gaat er nog goed tot redelijk in...maar brood niet...na een paar stukjes hoeft hij niet meer.

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja heerlijk.. :)
    Lekker hoor, Alys lekker geslapen en jullie een eitje! :D

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha uiteindelijk was er toch een ietsiepietsie teleurstelling bij beide....Dus weletten niet meer zo strikt op mijn cyclus en als het raak is...dan is het zeer welkom. Maar we gaan er niet gericht voor.
    Als we nu ergens anders dan hie rin het appartement zaten.....dan gingen we er echt voor.!

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ooohh ook al zo lekker haha.. Ik heb ook zin in iets lekkers :p
    Yes eet zn brood ook niet zo goed, hij eet en lust alles, maar zn brood is de laatste week niet echt favoriet;)

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    pfff...koorts en keelpijn en dan toch gewoon stug blijven doorroken....

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke dat doe ik ook al lig ik de hele dag over te geven roken doe ik..

@brood oh dan is laetitia dus niet de enige het zal wel in de lucht hangen ofzo.. ze is ook niet topfit.. maar toch

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik zou dat hetzelfde hebben hoor! Zou denk ik ook wel teleurgesteld zijn ondanks dat het dan niet gepland was..

Yestin slaapt natuurlijk pas sinds twee a drie weken echt door, en daarvoor kwam hij nog tussen de vier en acht keer per nacht.. Daarnaast gaf ik ook nog bv, wat vermoeiend was omdat het de laatste weken gewoon echt niet lekker ging, dus ik had eigenlijk nog helemaal geen behoefte om al aan een tweede te beginnen..
    Maar nu slaapt ie door, en ben ik gestopt met de bv, en we zijn allemaal echt al een stuk tot rust gekomen..
    Nu begint het inneens wel echt te kriebelen al ;):p Maar we hebben besloten gewoon na de zomer te beginnen.. Ook omdat we hier de boel moeten verbouwen boven, bij een tweede beeb ;)

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja dat is hier net het probleem. Hebben maar 2 slaapkamers...Op zich is ons appartement niet klein....maar moet toch altijd 2 trappen omhoog en met 1 kleintje gaat dat wel, maar met 2:(
    Maarkopen zit er niet in en huren via woonvereniging verdienen we weer te veel....dus tsjaa....

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wij hebben een koophuis, en er zijn officieel drie slaapkamers boven, en daarboven een zolder..
    Maar de vorige bewoner heeft van twee slaapkamers 1 gemaakt, dus wij hebben nu een erg grote slaapkamer, en Yes slaapt op de tweede kamer..
    Nu twijfelen we dus heel erg wat we zullen doen met een tweede kleintje.. We kunnen de muur terug plaatsen, maar die derde kamer is dan echt maar een hele kleine kamer, en wij kunnen naar zolder, Yes op onze kamer, en de beeb op zijn kamer..
    Maar ik vind onze kamer nu veel te groot voor een kinderkamer..
    Dus we denken nu de muur terug te plaatsen, en Yes en de baby beide een normale slaapkamer op de eerste verdieping.. Dan gaan wij naar zolder en maken we van de derde kleine kamertje een inloopkast, omdat we op zolder met schuine muren zitten kan daar geen kast geplaatst worden..

Maar dan moet dus wel de muur teruggeplaatst en de zolder verbouwd.. Ik zie daar nogal tegenop ;)

15. nonnie26

@brood, hier gaat het jusit beter sinds 2 weken, nu in de ochtend een sneetje met boter en in de middag met boter en beleg inclusief de korstjes..

@hier, zal even een foto showen van mijn indiaantje die pluk blijft gewoon recht overeind staan sinds vanmorgen :( net als of ze al een hele dag een staartje in heeft wat ik er net pas heb uitgehaald ofzo het ziet er niet uit en ga zeker niet een staartje in doen vind dat maar niets misschien maar speldje proberen :D

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hmmm volgens mij is het een heeeeel onduidelijk verhaal :p

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha schattig!

18. nonnie26

@chloe, lijkt het je niet rete irritant asl je op zolder slaapt en dan naar beneden moet om je aan te kleden in die inloopkast???

19. nonnie26

aan de ene kant wel maar aan de andere kant is het echt irritant het ziet er niet uit :)

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Eigenlijk kleed ik me altijd aan in de badkamer haha.. Ik zoek mn kleren uit, neem die mee, ga douchen en daarna kleed ik me aan in de badkamer, zodat ik de kou niet in hoef als ik gedoucht ben (heb altijd de verwarming in de badkamer op standje levensgevaarlijk :p)
    Dus dan moet ik sowieso de trap af :p

Deel Deze Pagina