blond maar deze jongensnaam had je die ook al in gedachte bij ayla of wist je al dat het een meisje was en had je dus geen jongensnaam bedacht??? omdat je zegt voor DEZE beeb???
hahahha ik vroeg idd al om uitleg maar je zegt dat je feyza wil bewaren voor een eventuele derde kan je dan niet gewoon de meisjesnaam bewaren voor een eventuele derde of wil je dan weer nieuwe namen bedenken?? loop vooruit ik weet het maar mochten wj ooit een tweede krijgen dan schuift de jongensnaam gewoon op zeg maar..
Ja, de naam die we nu gaan gebruiken heb ik bedacht toen ik zwanger was van Ayla, nog voor de 20 weken echo, toen ik dus nog niet wist dat we een meisje zouden krijgen. Vond jongensnamen echt heel erg moeilijk en uiteindelijk is dit de enige naam die ik echt leuk vond en vind.
oke ik loop mezelf in de weg ik snap het al volgens mij.. de jongensnaam die jullie bedahct hebben bij ayla krijgt deze beeb nu dus als ayla een jongetje was geweest dan had ze geheten als de nieuwe beeb toch???? sorry als je het niet meer snapt laat maar
Hm, ja de naam die we nu hadden bewaar ik ook wel, maar ik was er nog niet helemaal zeker van, dus vandaar.
@ Chloe, wat een leuke foto van in bad! @ Mermaid, leuk huis! Wel gek idee zeker dat jullie dan met twee kids zijn! @ Quschke, balen dat je je zo beroerd voelt. En dan helemaal zon slechte nacht! Kan daar al niet goed tegen als ik me lekker voel, laat staan wanneer je zelf niet lekker bent! Wel fijn dat Justin zn temp nu eindelijk eens wat lager is. Hopelijk blijft dat nu zo! @ Nonnie, Noa had ook zon gek plukje bovenop haar hoofd wat altijd als een antenne omhoog stak. Geen gezicht. Gister heb ik dat plukje dus maar afgeknipt. Ziet er nu een stuk beter uit. En ik heb nu dus het eerste plukje haar om in haar babyboekje te doen! @ Surf, zo druk weekend gehad dus! Wel fijn dat hij dan af en toe thuis kan werken toch! Wat knap van Kasper dat hij los stond! Dat zie ik Noa nog niet zo snel doen hoor! Wat een schattige foto van je twee mannetjes!
Zo, weer bijgelezen. Wat een stelletje kletskousen zijn jullie zeg! Ongelooflijk! Manlief was vanochtend erg lief. Hij heeft Lukas en Noa mee naar beneden genomen toen Noa wakker werd, zodat ik nog even verder kon slapen. Ik werd dus pas om 10 uur echt wakker. Heerlijk! Voel me wel wat beter, alleen nog hoofdpijn, dus zit aan de PCM. We zijn vanmiddag bij mijn schoonoma geweest en daarna even bij mijn ouders. Noa viel daar bijna in slaap, dus hebben we haar daar even op bed gelegd. Alleen na een uurtje wilden wij weer naar huis, maar zij sliep nog. Dus zei mijn moeder dat we haar wel daar konden laten en dat ze haar naar huis zouden komen brengen als ze wakker werd. Toen wilde Lukas natuurlijk ook blijven, dus uiteindelijk zijn wij samen naar huis gegaan en nu dus even kindloos. Iemand hier ervaring met matrassen van Ikea trouwens?
Pfff, ik heb echt 0,0 inspiratie voor de babykamer. Ik wil op 1 wand behang, maar wat in godsnaam? Ik vind het zo moeilijk voor een jongentje. Het mag absoluut geen behang zijn met Winnie de Pooh, Disney en meer van zulk soort figuren en het moet wel een beetje stoer zijn. Dus wie ideeën heeft...ik hoor het graag. Of voor de meiden met jongens: show eens jullie babykamer .
Lukas z'n babykamer was heel neutraal, met een behangrand met beertjes. Zou ik nu ook nooit meer doen. Nu heeft hij een kamer met op één muur muurstickers van auto's. Ik denk alleen dat dat nog niet echt iets is voor een babykamer. We hebben deze: Muursticker verkeer - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en themas Ze hebben van Lief! ook behang trouwens. Ik had er toen één gezien met een soort vakjes met knoopjes. En één met allemaal fotolijstjes. Ook grappig. Even kijken of ik die zo snel kan vinden... lief! behang online kopen? | lief! lifestyle Op de onderste rij staat de jongensvariant van de knoopjes en de jongensvariant van de lijstjes.
Deze vindt ik ook wel leuk. Hebben ze ook met groen. Happy Kids 05683-20 | Happy Kids (nieuw) | Online behang webshop
@ Caro: Nee, de auto's vind ik nog niet zo leuk voor en baby, meer idd als ze wat ouder zijn. Het behang van Lief! is wel leuk, baby-achtig, maar toch een beetje stoer. Ga ik in gedachte houden iig.
@Cm,volwassen matras of kinder matras?? @mermaid, kom na het eten terug op jouw vraag vor de jongenskamer had iets heel stoers gezien namelijk..
@ Mermaid, zoiets vind ik ook leuk. En dan net als op de foto één muur die donkere kleur van dat kleine streepje En dan kun je dat combineren met blauwe accesoires, of dat grijzige, maar ook wit of lime groen. Regatta Crew 136413 | Regatta Crew | Online behang webshop
@Mermaid pfoe jongens zijn idd lastig, mn neefjes hebben cars behang.. maarja das denk ik voor wat ouder die zijn 3 en bijna 5 dus ja.. @hier laetitia heeft al potje op en wij gaan bijna eten..
Ja, iets met een streep is ook leuk idd. Ik wil 1 wand behangen de rest wit laten, het is niet zo´n grote kamer, dus ik wil het niet te donker (qua kleuren) maken.
Of zoiets? Behang Esta Home Regatta Crew 136453 - kleurmijninterieur.nl Die grote sterren bedoel ik dan, in lichtblauw.
Ik vind zelf deze AS Creation Sweet Candy 1438-15 | Streep behang | www.behangwereld.nl ook wel leuk. Niet te donker, maar wel jongensachtig. We willen er een beetje wat stoerdere meubeltjes bij (geen wit) en misschien dan deze klamboe Klamboe Jollein | Bedtextiel | Baby-Dump