Caro, wij hebben ook Ikea-matrassen. We hebben er 2 met zo'n ding in het midden. Dat is niet heel fijn, maar ons bed is 180 bij 220 en daar heb je niet zoveel matrassen van. Nou merk ik de laatste tijd dat ik een veren (ofzo?) voel ik het matras. Ik weet niet of ik het matras heb vernield met mijn laatste periode zwangerschap met 92 kilo Maar dat lijkt me toch vreemd. Ik ben er dus niet heel tevreden mee. Mermaid, fijn is dat, lekker 's ochtends in bed! Hahaha, schepnetje erbij en klaar!
@janne balen dat eva nog steeds niet lekker is maar gelukkig slaapt ze wel goed! @ Mermaid ja hier ook ze gilt en vandaag ging ze de hele dag grommen gekkie ook met een hele hoge toon mama of tataa of papa of baba haha klinkt zo komisch.. @hier ahhh ik zie net topic staan over leuke films voor kids. pfff ik wil nog steeds de disney collectie compleet hebben maarja ben nog niet zo ver.. haha heb alleen nog assepoester 1 en 2, alvin en the chipmunks 1 en 2,en hoodwinked ( niet helemaal geschikt voor kids en toch ook weer wel ) dus schiet nog niet echt op.. haha probeer ze ook echt voor een koopje te krijgen maja dat werkt niet echt. is een hobby van me maar heeft aardig lang stil gelegen toch maar weer es oppakken
Ik heb net bijna in mijn broek gepiest van het lachen. Ayla zit bij ons op de bank en zit heel de tijd te kletsen. Arco ging met haar in haar taaltje kletsen (denk: mjap wap wap, bhwap wap etc....) en dan ging ze heel serieus terug praten. Echt hilarisch. Balen dat nu net de camera leeg is, dus die gaan we zo eens even opladen.
ha ha.. kletsende Ayla.. ( heb alleen deze pag. terug gelezen.. ) Janne ; sneu nog steeds ziek.. het wordt wel tijd dat ze opknapt he ! @ Hier.. PFFFFFFFFF STOMME dag op mijn werk gehad vandaag. STOMME clienten ( gelukkig niet allemaal, maar ernstig hoog achter het behang-plak niveau... ) super druk en dat op zondagochtend heb echt de neiging moet onderdrukken om een uur of 09 om niet heel hard GA TOCH SLAPEN te roepen.. had zelf nog zo graag in mijn bedje gelegen en ik had me toch een partij drukke toestanden op de vroege morgen.. * zo einde klaagzang van het werk. Heb toch leuke schoenen-site voor sanne gevonden.. heb er nu 6 in mijn winkelwagentje zitten... ga er zo 1 of misschien twee uitkiezen.. vriendjelief mag ook even meekijken maar dat ik er minimaal 1 paar ga bestellen staat vast.. !
ha ha... nou ik lach even om mezelf... schrijf dat ik alleen deze pag. terug gelezen heb, maar dat berichtje beland dus op een nieuwe pag... ha ha.. heb dus alleen de vorige pag. terug gelezen.. maar dat snapten jullie w.s. al wel.. ha ha..
@quscke, das balen wou eigenlijk kijken of de toeslagen gestort waren @mermaid, hier ook vanmorgen lekker geknuffelt met zijn vijfjes ( hondjes erbij ) ik vond dit zo stoer: Boys + Girls 6906-16 | Boys + Girls | Online behang webshop @lau, lekker gegeten?? @janne, balen dat eva nog steeds ziek is!! @hier, kreeg net een ladingkje zure zooi over me heen :x blijkbaar een combi van griekse joghurt van vanmiddag en van de vla vanavond urghh dat meurt me toch heb me even snel omgekleed want was niet doorgelekt omdat het helemaal dik was jakkes ruik het nu nog in de woonkamer.. even een ander vraagje: eten jullie kleintjes allemaal gewoon rijst??? alyss (v)reet letterlijk alles wat je haar voorschotelt maar rijst moet ze niets van hebben??? zelf gemaakt of uit potje maakt geen drol uit ze kokt en gooit het eruit of haalt het gewoon met haar hand eruit gewoon al vanaf het begin af aan?? wat moet ik nou? volhouden of gewoon accepteren dat ze het niet lust?? verder eet ze echt alles?? alyss ligt lekker op bedje maar toch met slaapzak..
hahahahha kei leuk, ben heeft dat soort momentjes ook altijd met alyss dus ben blij dat ik op het fototoestel ook een filmfunctie heb ze zaten net trouwens samen een boekje te lezen echt zooo lief!!
@nonnie: rijst gaat er hier net heel erg goed in! Dus kan je niet helpen. Maar zou het wel af en toe blijven aanbieden!
en leuke prijsjes!!! alleen beetje jammer dat alyss zelfs die schoentjes uit krijgt ben nog steeds op zoek naar die slofjes die jij volgens mij had gehaald op de beurs met dat hoge klitteband?? of was dat ka???
@schoentjes wij moeten echt schoentjes hebben met veters want klitteband trekt ze los en dan trekt ze haar schoentjes uit :S weet iemand daar nog een leuke site voor?