Janne: fijn dat het beter gaat! En die 3 uurtjes komen vast goed. Je heb dus een baaldag :x Ja ik denk ook maar zo dat hij ervan leert.. Hij gaat echt continue staan, ook als hij moe is en als hij dan staat gaat hij huilen Lz: zoo das lekker!! Wat doe je dan met Gerodi als je toch opgeroepen wordt?? Nee helaas nog niet over haha vanmorgen probeerde hij van de ene tafel naar de andere over te lopen, maar hij was weer overmoedig.. Viel zo op z'n achterhoofd.. Zorgverlof: dat hangt helemaal van je baas af, wettelijk heb je er recht op maar je baas beslist of het nodig is en of je 70 of 100 procent uitbetaald krijgt.. Helaas niet overal even makkelijk. Bij ons krijg je de 1e dag calamiteitenverlof en daarna zorgverlof, gewoon 100% en zonder 'bewijzen' maar bij sommige moet je schriftelijk indienen wat er aan de hand is.. Voor een dagje koorts heeft dat dus bijna geen zon Tm: succes bij de dokter! Zijn haar amandelen toch?? Kleding: hier 80 broekjes en truitjes maar de broekjes zijn dan veel te lang. Maar 80 krijg ik nog maar net over z'n bovenbenen haha Nou ik ga even een wasje opvouwen nu onze stuntman slaapt, als hij wakker is moet ik na elke onderbroek weer stoppen om hem te helpen haha
mirjam ja het zijn haar amandelen ik ga meteen een doorverwijzing vragen aangezien ik het vroeger ook constant had en ik geen zin heb dat ze steeds zo loopt te kwakkelen bij mij zijn ze pas op 18jarige leeftijd er uit gegaan en dat gaat bij noa echt niet gebeuren
Tm: ja zeker doen !! Wat ik pas hoorde is dat ze minimaal 3 x ontstoken moeten zijn geweest en ze min 1 jaar moeten zijn, dan gaan ze eruit.. Heeft Noa het ook al vaker gehad??
haha mirjam ook al z'n stuntman! thobias denkt dat hij ook van alles kan hij is inmiddels al weer 2 blauwe plekken rijker maar meneer stond gister dus wel erg lang los! ab riep me zelfs naar beneden en toen stond hij nog los en toen ik hem pas riep om hem te complimenteren zakte hij door zijn benen om mweer te gaan kruipen meneer kan hier wel al over stappen van de tafel naar de bank
pas de eerste echte x dat ik het nu zie 3 weken geleden was ze ook ineens zo ziek en ze heeft altijd lopen kwakkelen dus wil gewoon naar de kno arts want ik wil gewoon niet dat ze hier jaren mee doorloopt en telkens zo ziek wordt
ik was trouwensvergeten een id kaart aan te vragen voor thobias nou ga ik dat dus morgen doen zodat ik het nog heb voor de vakantie we gaan volgende week vrijdag weg en het duurt een week dus net op tijd
Maat: hier truitjes 74 en broekjes 74/80 waar ik dus niks van snap want Irem is 67 cm dus ze zou nog makkkelijk in 68 moeten passen, maar die zijn allemaal zo kort! Heel vreemd Pamsie beterschap met Lotte Mirjam fijn dat je je wat beter voelt Janne gelukkig dat Eva zich verder wel goed voelt TM he vervelend dat Noa nog ziek is! Chilleke WOW 20 kilo eraf goed hey! Nonnie relaxt dagje dus LZ lekker zeg zo'n vrije dag! Hier een redelijke nacht gehad en nu aan de krentenbollen omdat ik vergeten was brood uit de diepvries te halen ach krentenbollen zijn ook lekker. Voor vandaag geen spannende plannen. Ik heb net van kleertjes.com de code gekregen dus ik kan gaan shoppen haha maar ik wil een deel bewaren voor de wintercollectie. Maar heb wel een paar dingen gezien van zomer 2010 met korting die ik wil kopen.
Mirjam: ojee, een superman pakje zou dus niet misstaan..... Als ik 's nachts word opgeroepen, dan brengt mn vriend Gerodi gewoon weg, net zoals bij een vroege ochtendvlucht. Ik heb trouwens wc rollen waarvan je de rol in de wc kan gooien (heel interessant) maar dat voelt zo raar om die rol in de wc te gooien.... boeien denken jullie vast...
tm hier net andersom. 74 past qua breedte perfect maar pijpen zijn te kort. en 80 is meestal veel te wijd, maar pijpen zijn weer goed (lange knul ) vervelend van noa. maar je kan ze idd beter nu er uit hebben dan op oudere leeftijd. bij mij zijn ze op 3 jarige leeftijd er uit gehaald en geen last van gehad(aldus me ma) WOW al een maand super! nonnie jajaja ik had 's avonds ook nog een stukje genomen maar ja maakte dus niets uit hahaha janne baaldag dus, sterkte vandaag! lz das lekker niet opgeroepen woren mirjam altijd eng he, dat ze vallen.... vooral op hun achterhoofd..maar wat is hij snel :d tm wow ook al los staan gaaf hoor. dat heeft Gijs hier 1 keer gedaan, 5 sec, en toen kreeg hij door dat hij los stond en viel om. eylem ooh ja das waar. oh das lekker shoppen fijn van je nacht! mogen ze ook al krentenbollen dan? zo Gijs was weer eens wat later wakker (lees 8.30) heel de week al om 7 uur. alleen had Thomas een ochtendhumeur en was ik dus al om 7.30 wakker Vandaag weer eens wat wassen en tussen door, wat foto's plakken en vanavond weer werken
Lekker, een weekje vakantie TM! Vervelend van de amandelen van Noa... de regels zijn wel strenger geworden daarvoor heb ik begrepen. Nou ja, succes! Mirjam, Justin gaat snel zeg, al overstappen enzo, leuk! Eva gaat ook regelmatig jengelen als ze staat, maar ze kan zelf gaan zitten, dus ik laat haar dan jengelen (meestal). Hard he Rest weet ik niet meer en ik moet naar m'n werk. Ik heb zin om vanmiddag iets héél leuks te gaan doen, maar heb geen idee wat (bovendien: een halfziek kind kun je beter in bed stoppen dan in de maxi cosi in de auto, dus het feest gaat niet door )
Chilleke, weet je al of je die opleiding gaat doen en hoe dat eruit gaat zien? Ben benieuwd! Ok, ik ga, X
Lz: hahah nou eigenlijk wel interessant, zijn we gelijk van de irritatie af dat mannen altijd de wc rollen opstapelen ipv in de prullenbak gooien, volgens mij maakt hij er liever een toren van
He Marijn, hoe is het met jou? Lukt eht om rust te houden met Fiene? En hoe is het met jou en je vriend? Chilleke, open dag, goed idee! Kun je al je vragen stellen en krijg je een goed beeld en is ook leuk om te doen.
Hip he Mirjam: hier gewoon een man die een nieuwe rol pakt als de "oude" op de helft is... bang voor het laatste velletje denk ik8) Ze zijn van Lotus. De aqua tube.