kris wat een lieve foto iedereen die gaat slapen WELTRUSTEN ben een beetje met picasa aan het rommelen, maar aan vriendlief heb ik niet zoveel qua mening...het maakt hem niet uit, dus willen jullie effe mee kijken of het wat is?
Kusjes: deed Justin eerst als Yestin sinds kort tuit hij alleen z'n onderlip zeg maar en leunt hij naar Demi! Mij geeft hij geen kusjes maar als ik zeg 'demi kus' dan vliegt hij met z'n natte mond naar dr toe, en geeft ook niet op tot het gelukt is
ik begin maart maar weet niet wat ik wil wil een nieuwere zeg maar iets in de trant van die samsung maar alle telefoons die ik tot nu toe in mijn handen heb gehad reageren niet op het klikken met mijn nagels, alleen op vingerdruk en dat kan ik niet met mijn lange nagels als ik dan op de telefoon bijv de 9 in wil drukken dan wordt het de 3 zeg maar omdat mijn nagels zo lang zijn.. balen dus!!!
Wat naar van je oppas! Veel plezier met de nieuwe csi haha.. Ik ben miami aan t kijken, en zo white collar Slaap lekker strakkies!
huishoudboekje.. goed idee. Geïnspireerd door het forum hier bewaren we tegenwoordig de bonnetjes van het boodschappen doen en rekenen we aan het einde van de week uit wat we uitgegeven hebben. Helpt wel heb een bepaald streefbedrag steeds in mijn hoofd en dat redden we aardig is toch ruim 30 euro onder wat we eerst gemiddeld uitgaven. Maar we leven vrij luxe vrees ik.. we houden vooral van lekkere wijn en dat tikt aan..
kusjes, hier zo nu en dan...meestal gepaard met een hoop slijm (en snot) en soms zelfs met tong er bij
chilleke .. hij is leuk !! Misschien de letters iets groter/ dikker. ze vallen nu niet zo op. Leuke foto` s zitten erbij zeg
telefoon.. ik wil een iphone.. vriendjelief heeft er ook 1 en ik vind het geweldige dingen en dan kunnen we gratis " plingen " ( ofzo...? ) en nu sms-en we nogal wat af samen.. dus dat scheelt w.s. wel..
thnx zal dat eens aanpassen.... en nonnie hoe zou jij het rustiger maken dan? andere foto's ofzo? want vind de fotos wel leuk die er nu bij zitten
@kris, oh dat dacht ik het stond er echt zo van oh bedoel je die!! @telefoon, ik wil eigenlijk een telefoon die er niet is moet reageren op mijn nagels moet een goede camera hebben genoeg pixels minimaal 8.0 het liefst touch screen moet snel zijn, klikken is reageren geen internet maar wel gek op Iphone etc.. tsjah maakt het allemaal lastig...