April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Lastig he die kaartjes.... Nu heb ik iets, maar weet ik weer niet wat ik op de achterkant moet zetten... qua uitnodiging zeg maar..

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb ook vrij lange nagels, maar heb nergens last van. Even oefenen:D:p

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

welke telefoon heb jij dan??
    en ik doe alles met mijn nagels niets met mijn vingers dus het typt dan zo irritant..

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik heb het een beetje gehad met de iPhone, altijd langzaam, updaten is een hel en veel programma's stoppen er ineens mee. Tijd voor wat anders. En Ping (of Whatsapp) heb je op elke smadelijke wel..
    Edit whahaha hij maakt van smartphone > smadelijke, ik bedoel... Lekkere SMARTphone :D

Chilleke: wat een heerlijk mannetje hebben jullie toch! Ik zou er een achtergrond onder zetten, en met iets ruimte tussen de foto's dat is wat rustiger.

Hahahaha ga ik in bed liggen, hoor Justin weer piepen en kreunen en ineens Ppprrrfftt :) ach meestal hoe meer geluid hoe minder actie dus laat hem lekker liggen. Als hij poept hoor ik hem wel zeuren ;)

Nou truste allemaal !!

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    8 megapixels maakt niet uit als je een kleine geheugenkaart of chip hebt comprimeert hij ze nog de foto`s ... 4 a 5 is echt de max wat zo`n ding fatsoenlijk aankan.

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Samsung galaxy

7. nonnie26

ja ik weet het niet :) vind de foto's ook leuk maar denk dat bij mij persoonlijk de verschillende grootes teveel verschil in zit zeg maar hoop dat je het snapt?? in mijn ogen staan er noem maar wat 12 plaatjes waarvan er 8 een andere grootte hebben, ik zou gewoon 2 groottes ofzo aanhouden maar he dat ben ik hou van rust en strakheid in dat soort dingen ;)

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier geen lange nagels... kan echt niet op mijn werk..

9. nonnie26

heb nu ook een 8.0 op mijn LG en die zien er nog beter uit dan bij mijn huis tuin en keuken fototoestel met 12.0 ?????

10. nonnie26

reageert die wel op nagels dan of ook niet??? anders haal ik die dus ook..

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zal effe testen, moment

12. nonnie26

oke nu ben ik echt weg!!!!!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pfff over werk gesproken.. morgen weer werken... een vroege.. Dan gelukkig 3 dagen vrij.
    ik vind mijn werk wel leuk hoor, maar af en toe is het best zwaar. Vanochtend om 09.30u was ik al minimaal 3x uitgescholden voor k*twijf.... niet echt gezellig dus. De ene dag kan ik daar beter tegen dan de andere dag... gelukkig op dit moment ook een ontzettende schattige leuke chronisch knalgekke psychoot die de hele dag door zo ontzettend grappig is.. ( en gek en helaas ook wel ernstig druk )

14. nonnie26

oke ik wacht nog even.. maar bedoel echt tikken met nagel zoals op je toetsenbord dus echt tik tik zeg maar :p

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    OK kan hoor die ken ik niet. maar ik wilde alleen maar zeggen megapixels zeggen niet altijd alles.

16. nonnie26

nou, jij hoeft sanne later ook niet mee te nemen naar je werk onder het mom van even bij mama op het werk kijken!! succes morgen!!

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Meiden, ik stop ermee! Ga nog even White Collar afkijken,en dan komt mn mannetje weer thuis.. Nog ff samen een drankje doen en dan ga ik er ook in.. Hopen dat ik kan slapen door de 'gezonde zenuwen' haha.. Spreek jullie denk ik morgen nog wel even ;)

Slaap lekker allemaal!

X

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nee... ik typ met mn "vingertoppen"

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Heftig hoor! Weet niet of ik daar tegen zou kunnen.. Ik heb soms al moeite met de peuterpuberteit van mn peuters :p

20. nonnie26

jammer, geen galaxy voor mij dus :cool:

Deel Deze Pagina