Truste allemaal! Ik vraag me ook af of er een touchscreen is die op nagels reageert. Ik typ op de comp ook met mn vingertoppen merk ik nu hahahaha
Ik typ ook met mn vingertoppen.. gaat ook eigenlijk altijd goed, alleen soms als ik snel typ op mn tel, dan raak ik met mn nagel het knopje boven het knopje dat ik met mn vinger indruk haha.. K denk omdat die knopjes zo dicht bij elkaar zitten..
hahaha hier net als kris geen nagels hou ik ook niet vol...snap niet hoe je daar mee kan omgaan.dus respect dames
wij doen nog een laatste wijntje en dan richting bed. Ik hoor wel Sanne ineens.. en die slaapt al bijna een week zonder laatste fles en ik zeg steeds dat het w.s maar tijdelijk is, maar hoop natuurlijk stiekem dat ze het volhoudt.. nou ja ze huilt niet nu, hoor haar alleen draaien en kuchen...
Ik ga ook de hondjes uitlaten en naar bed, morgen een heeeeeeeeeeele lange vlucht (ja alweer... moet om 12u beginnen en land om 01.40, dus voordat ik thuis ben dinsdagochtend.............) Ciao!!!!!!!!!! en tot eeeehhh misschien morgenochtend even en anders woensdag!!
Goedemorgen dames, Hier was Justin alweer om 3.15 klaar wakker...weet neit wat dat is de laatste dagen. Weet alleen dat het irri begint te worden! ow..hij word nu wakker...even iemand uit bed halen en ontbijten!
@ Kris: Ach gossie, Sanne is idd een schatje. Hahahaha, plingen? Volgens mij heet het pingen. Ben iig blij dat ik niet de enige ben die er weinig verstand van heeft . @ nieuwe telefoon: Ik mag ook ergens dit jaar weer een nieuwe, maar ik neem gewoon 1 van de simpelste die er te krijgen is. In het kader van de bezuinigingen met een lekker goedkoop abonnementje. Ik hoef niet zon luxe ding. Snap ik niks van en met al die extra functies doe ik toch niks. @ touchscreen en nagels: Ja, Arco had een Nokia waarmee ik altijd makkelijk met mijn nagels het touchscreen kon bewerken. Bestaat dus wel. Verder is het een kut-phone, dus geen aanrader . @ Chilleke: 2e uitodigingskaartje vind ik er beter uit zien. Zo, ik was lekker al om 08.10 uur op mijn werk, dus heerlijk op tijd naar huis vandaag. E. is er niet, dus ik kan rustig opstarten. Deze week hoor ik iets van mijn solli. Spannend!