April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@janne een baal dag kop op meid!

@nonnie een lekkere relax dag! Shopse en wandelse!

@TM vanmiddag naar de ha met noa succes!! ik geef je groot gelijk
    al een maand gestopt met roken wat goed!!volgende week op vakantie lekker!

@chilleke wat goed!! knap hoor! Werkse vanavond!

@maat laetitia zit in 80

@ LZ een extra dagje vrij gehad lekker!

@mirjam succes met de was en je stuntman :p

@ Eylem een redelijke nacht :d Lekker aan de krentenbollen

@hier Laetitia was op 9 uur wakker. en zit nu lekker te spelen.. vandaag wassen slaapkamer/woonkamer/laetitia's kamer stofzuigen. en lekker wandelen vandaag

2. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Jaaa het dochtertje van m'n collega mag naar huis, een hele nacht zonder extra zuurstof en ab die aanslaat dus ze mag naar huis!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

yeahhh:d

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Moggûh meiden!

Hoe is het hier?

@ TM, beterschap met Noa. Echt goed van je dat je nog niet gerookt hebt!

@ Chilleke, wow, jij bent echt goed bezig met lijnen! Petje af hoor!

@ Mirjam, oh oh, die Justin! Volgens mij probeert hij dat rare mens van het CB te bewijzen dat hij niet te dik is door nu vast de kilootjes eraf te lopen!
    Wat fijn dat het dochtertje van je collega naar huis mag! Nu maar duimen dat het goed blijft gaan!

@ Janne, ach heb je een baaldag. Vervelend! En dan ook nog eens Eva ziekjes! (of is dat ook een deel de oorzaak van je baaldag?) Beterschap voor haar en kop op voor jou!

@ LZ, zou hier geen succes zijn! Ik krijg al op mijn sodemieter van mijn zoon als ik een lege wc-rol in de vuilnisbak gooi, want die "spaart" meneer voor school. Dus hier staat standaard in de schuur een grote plastic tas met lege wc-rollen, keukenrollen en eierdozen!

@ Eylem, ik had hier hetzelfde probleem, maar geen krentenbollen in huis. Had nog één boterham liggen en die heeft Lukas op. Dus ik heb maar cornflakes gegeten, maar dan de kinderversie. Erg zoet!

@ Hier, ik ben vanochtend met Lukas naar de huisarts geweest. We hadden om 8.20 een afspraak. Ik dacht nog, lekker vroeg, dan kan het nog niet zo erg uitlopen.... Nou, wel dus! Hij was al weggeroepen voor een noodgeval, dus ik heb bijna een uur met de kids in de wachtkamer zitten wachten. Pfff, wat een gedoe zeg. Dus daarna snel snel Lukas weer naar school gebracht. Ik had gedacht dat hij alleen de kring zou missen, maar nu waren ze al volop met een werkje bezig en hij heeft er zo'n hekel aan als hij die later moet inhalen! Ben benieuwd of hij hem nou nog af heeft kunnen krijgen.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam wat fijn dat het dochtertje van je collega naar huis mag!

Janne succes met je baaldag. Hopelijk wordt hij nog beter.

Maat kleding, hier begonnen met 44 en nu 74/80.

TM Succes bij de ha met Noa!

Mirjam wat zielig dat Justin is gevallen.

Chilleke super zeg dat je al meer dan 20 kg bent afgevallen!

Net nog even bij het nieuwe huis geweest. De keuken werd ingemeten zodat hij kan worden besteld en de stucadoor kwam even langs om te kijken hoeveel er gedaan moet worden en wat we willen. Ook nog even langs de bouwmarkt geweest om wat kleuren op te halen, maar wat lastig is dat zeg... Ben echt een enorme twijfelaar als ik zwanger ben en dat is echt niet handig aangezien mijn vent kleurenblind is.
    Ik ga Elisa maar weer even in bed leggen. Die is zittend inmiddels opzij gevallen. Ligt vast niet zo lekker.

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM Wat balen dat je zo lang moest wachten bij de ha. Kan me ook wel voorstellen dat Lukas het vervelend vindt dat hij zijn werkje in moet halen.

Zal morgen eens een foto maken als ze zo raar in bed ligt. Moet straks werken, slaapdienst. Dus dat gaat hem vanmiddag niet meer worden.
    Ben al aan de popcorn... Triest hè.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

even kijken wat ik onthouden heb ;)

@eylem, das raar van de maten bij irem?? en lekker shoppen dus hahahaaha

@ka, aan de popcorn hahahaha ben benieuwd naar de foto :D

@chilleke, ja volgens mij wel hoor hier ook regelmatig een krentenbolletje..

@TM, lekker weekje ardennen heb je nog ruimte over :p

@CM, aah wat sneu voor lukas, hoop ook dat ie hem nog af krijgt.. waarom moest je naar de HA dan?? :)

@LZ, lekker dan die wc rollen maar die zullen vast niet in groot verpakking zijn voor een leuk prijsje ;)

@hier, lekker wezen wandelen net banaantje gegeten en heb alyss haar vorkje gegeven en ze heeft dus stukjes banaan van haar vorkje gegeten net als brood :D nog even langs de action geweest en een grote set badeendjes gehaald voor 1,60 altijd leuk en alyss is er maar druk mee op de grond hahahaha

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, lekker popcorn! Ach je bent zwanger he! Dan kan dat allemaal!

Ik moet altijd wel lachen om jouw berichtjes dat ze zittend in slaap is gevallen! Hoe krijgt ze het voor elkaar! :D

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Nonnie, Lukas heeft nog problemen met droog zijn 's nachts. We hebben echt al van alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet, ondanks dat hij het echt heel graag wil. Dus vandaar dat we even naar de huisarts zijn geweest.

10. nonnie26

oh god het zonnetje komt door!!!

moet nodig mijn ramen lappen en de vloer dweilen :)

das het nadeel van zon in je huis je ziet gelijk alles :)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ka, ik zie je banner niet meer?

12. nonnie26

hoe oud is lukas nu dan? kon het niet vinden in je onderschrift :)
    en wat gaan ze er nu aan doen dan?? denk dat je daar toch niets tegen kan doen of niet?? heb er geen verstand van dus het vraag het gewoon even hahahahaha

mijn nichtje heeft het trouwens ook, mijn moeder past op haar op de dinsdagen en als mijn mama dan zegt moet je nog even plasje doen? of als ze staat te poepen zegt me moeder kom hup naar de wc!! neeeeeeeeeeeeeee ik heb toch een luier om!!!!

ik zei al tegen mijn moeder dan laat je hem toch gewoon af maar ja mijn moeder zei ook al hallo allemaal leuk en aardig maar het is niet mijn taak voor die 1x per week en daar geef ik haar dan ook weer gelijk in.... maar goed dit is overdag heel ander verhaal maar dacht eraan toen ik jouw verhaal las hahahaha

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lau
    drukke dag dus gepland

mirjam
    wat fijn :D

cm
    waarom moest hij naar de ha...snap dat het vervelend is dat hij zijn werkje moest missen. hoe oud is lucas eigenlijk?

ka
    zittend slapen, idd hoe krijgt ze het voor elkaar!
    ja vind da ook lastig hoor, zwanger of niet. kleuren kiezen is moeilijk.

nonnie
    leuk badeendjes:D

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm
    lucas wil wel dus...lastig dat het dan niet lukt...

:$:$ en hoe oud is zij?

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nu zie je mijn banner wel weer toch? De laptop had ineens geen verbinding meer.

Ze valt eigenlijk de laatste week altijd zittend in slaap overdag. 's Nachts blijft ze wel liggen.

CM had de ha nog goede tips?

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lukas is 6. Hij gaat ook overdag heeeel vaak naar de wc. Als hij een uur buiten speelt, komt hij minimaal twee keer naar binnen om te plassen. Hij is overdag al 3 jaar droog hoor, dat is echt geen probleem, alleen hij heeft gewoon heel snel de aandrang en dan is het vaak maar een klein plasje. 's nachts wordt hij dus ook echt gewoon helemaal niet wakker ervan. We hebben het een tijdje geprobeerd zonder luier, maar dan kan ik 3 keer per nacht zijn bed verschonen. Dat is voor mij niet fijn, maar voor hem natuurlijk ook heel vervelend.

Nu draagt hij dus wel een luier en dan plast hij voor hij naar bed gaat. Als wij naar bed gaan maken we hem wakker om nog een keer te plassen. Soms is zijn luier dan nog droog, maar even vaak is hij dan al nat. En 's morgens is hij bijna altijd in ieder geval nat.

Nu moeten we proberen hem overdag wat langer zijn plas op te laten houden. Dus hem even afleiden als hij naar de wc moet, zodat hij de aandrangprikkel misschien "vergeet". En als dat niet helpt zouden we een plaswekker kunnen proberen. Maar we gaan eerst proberen overdag zijn blaas wat meer te trainen.

Het is wel heel vervelend, want hij wil echt zo graag zonder luier slapen. Echt sneu. Hij schaamt zich er ook wel voor. :(

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, nu zie ik de banner wel! :D

18. nonnie26

dit is echt zwaar balen!!!!!!!!!!!!!
    zit helemaal geintresserd naar de foto's van ikheid te kijken op hyves, ondertussen denk ik wat is me mopje toch stil draai ik me om staat ze in de box :$:$:$:$
    en IK heb het gemist!!!!!! :x:x:x:x:x
    snel fototoestel gepakt maar op het moment dat ik hem aanklik hoort ze het geluid en draait zich o en ploef zo op de bips en ze bleef daarna nog zitten ook!!! niet eens omvallen naar links of rechts!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben boos op mezelf stomme k*t computer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    CM: ahh zielig voor Lukas.. Snap dat ie het echt niet leuk vind... Hopen dat dit werkt. Zou ook niet zo goed weten wat je eraan kan doen..

Nonnie: dus wel een groot verpakking en in de aanbieding:p Daarom had ik ze gekocht!

20. nonnie26

maar ben uiteraard wel trots op me meisje :):):)

Deel Deze Pagina