@ Surf: Oh lekker zeg nog een weekendje weg. Jullie hebben dus een eigen huisje in D'land? Heerlijk! Ah, vandaar naar de ha. Ik weet idd nog dat je toen in LA zat en daar ook echo's kreeg, omdat je een hematoom in je bm had toch? @ BZV: Marcel = boer zoekt baarmoeder Frank = boer zoekt zakdoek
Ok, weet iemand waar ze een verkleedkussen met ingebouwde dwangbuis verkopen!!! Het is echt geen doen om zo een poepluier te verschonen! Ze wil alleen maar draaien en wurmen en ik wil alleen maar proberen alles poepvrij te houden! En dat is geen goeie combi!
@mermaid: ja klopt, dat hematoom was een begin van een mk... maar is toen niet doorgezet, toen ben ik meteen naar de gyn gegaan en mocht direct komen (toen ik bij mn mk met 4,5 week belde dat ik bloedverlies had, moest ik 2 weken wachten voordat ik een echo kreeg!!) echo gehad en bloed getest, daaruit bleek dat mn progesteron veel te laag was (moet zitten tussen 11 en 90 en bij mij was het 10), dus meteen meds gekregen en die hebben ervoor gezorgd dat kaspertje er nu is!!
@caro: als je de gouden tip hebt, graag even doorgeven!! pff, hier ook zo'n wiebelkont en dan tot aan zn rug met poep besmeurd is niet zo heel fijn nee!
Ok, dus Kasper heeft dat ook. Ik begon al te denken dat het een meiden ding was, want Lukas heeft dat nooit zo erg gehad!
@surf, oke wist ik niet.. spannend ben benieuwd dan.. @lau, goed bezig het is er ook echt weer voor!! @hier, zal er hier eentje plaatsen en de rest komt zometeen op hyves..nog even een selectie maken want ze zijn allemaal zo leuk en grappig hahahahaa
@lau, ja heb ze nu allemaal beetje bijgewerkt en bijgesneden.. @hier, dacht mama tijd te hebben maar helaas jongedame is alweer wakker maar heeft net een uurtje gelegen normaal is het zeker 2 uur! snap der niets van maar ja kna der niet dwingen dus nu maar even in de box en zometeen nog even langs de AH hebben geen boter meer
hoi! Haha, ik moet wel lachen om de BZVuitspraken. Overigens is Marcel volgens mij meer een boerzoektman, maar goed. Ik vind Ksenia wel een beetje sneu, volgens mij dacht ze aan het begin van de stedentrip: oh help, ik wil niet meer! Daar zit je dan, ver weg... Hoe is het met jullie? mooi weer he! Mijn man heeft vakantie, ik niet, maar vandaag ben ik al min of meer klaar met werken. Eva knapt al wel wat op, dat is fijn!
Haha, ja of Marcel = Boer zoekt man + draagmoeder Fijn dat het beter gaat met Eva. Lekker dat je man vakantie heeft. Is het dan nu al voorjaarsvakantie bij jullie? Lukas heeft volgende week vakantie en op mijn werk pas de week daarna. Wel balen, want ik moet precies volgende week drie dagen werken. Misschien dat ik nog ga proberen een dag te ruilen, maar dat gaat lastig worden.