@ Nonnie, leuke foto's! Maar eh, ga mijn scherm maar niet draaien. Denk dat manlief het niet zo leuk vindt als hij thuiskomt en zijn vakkundig aan de muur geschroefde LCD PCmonitor hangt op half 7!
ziet ie vast niet bij binnenkomst, mijn mannetje ziet het ook niet als ik iets schoonmaak of verplaats hahahha
@nonnie: ooo super foto's! @mermaid: hmm jammer... ze moeten zeker even goed nadenken hoe ze jou gaan vertellen dat je het bent geworden... @caro: hihi, nee zou die hier ook niet blij mee zijn nee haha
Nee, maar ik denk dat hij toch raar op zou staan te kijken als hij even zijn Facebook wil checken en alles staat ondersteboven! Ik heb dus maar gewoon even mijn hoofd horizontaal gehouden en van de prachtige foto van je mooie meisje kunnen genieten!
Hahaha ja inderdaad. Wij heben nu voorjaarsvakantie ja, maar het is dit jaar echt overal anders. In Limburg hebben ze het pas rond 4 maart geloof ik. Rotterdam volgende week ja. Nou, schroef jij ff het scherm van de muur, succes! Nonnie, leuke foto's! Mermaid, ik ben echt benieuwd naar je sollicitatie, je laat het hier ok wel weten he? Surf, las trouwens dat je ff bij de ha ging overleggen, ben benieuwd wat hij/zij ervan zegt! Lekker, Duitsland!! Ik ben welgemoed aan het typen voor mijn studie, jaja Intussen ligt Eva in haar bed elke keer keihard te lachen, het is echt komisch
@mermaid spannend! @ hier zoo vlooien spul bij katten erop doen is niet mn favoriete bezigheid.. allemachtig haha ze houden dr echt niet van hebben zo'n spuitbusje van frontline want de vlooien band die krabben ze eraf dus dat heeft geen zin.. k lig nou wel eenbeetje open maar goed.. het is gelukt hahha. laetitia is niet in dr hum loopt echt te mopperen.
@mermaid: ja ze is nu op vakantie, maar ze zou laten weten of ze ongie is geworden of niet.... ze wilde niet te vroeg testen, dus zou wachten tot vandaag geloof ik.. ze had wel kwaaltjes, dus ik denk dat ze wel zwanger is...
Mijn god ik heb nu een leuke website gevonden: Le Petit Tom ® - Fashionable Luiertassen, Verzorgingstassen, Babyschoentjes, Kinderschoenen, Dames Ballerinas, Baby Kraamkados, Pettiskirts, inbakerdoeken Jullie zullen er misschien wel niks aan vinden, maar ik word erg blij van de laarsjes met bont, petticoats en luipaardprintjasjes D) voor kleine meisjes. Wel wat prijzig, maar in de sale is het nog prima te betalen vind ik.