April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :( das balen...maar wees gerust...ze gaat het nu zo weer doen ;) als ze het eenmaal door hebben!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He, balen! :(

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lastig hoor.... succes met trainen.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, het is ook echt wel sneu. Hij is 's morgens soms ook echt teleurgesteld als ik dan zijn luier voel of hij nat is. Dan denkt hij zelf dat hij hem droog heeft gehouden. Maar het schijnt bij jongens toch wat moeilijker te zijn dan bij meisjes en tot 7 jaar zeggen ze dat het normaal is. Pas vanaf 7 jaar wordt het gezien als een probleem. Maar omdat Lukas zelf zo graag wil, had de huisarts zoiets van dat een plaswekker misschien wel een goed idee is.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Aaaah Nonnie wat balen dat je het gemist hebt! Dan moet ze het maar snel nog een keertje doen.

CM ik snap dat het voor Lukas ook heel vervelend is. Ik heb een jongen op mijn werk en daar zijn we ook begonnen met plastraining voor de nacht. Hij mag een half uur voor het naar bed gaan niet meer drinken. Dan plassen, half uurtje lezen, weer plassen. Dan gaat hij slapen. Om 12 uur maakten we hem wakker om te plassen en toen begonnen we om 4 uur 's nachts en we zitten inmiddels op 6.15. Om 12 uur maken we hem ook niet meer wakker. Kost wel veel energie, maar het heeft wel effect. Ik hoop dat jullie met Lukas ook snel vooruitgang boeken.

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, mijn nichtje is 3,5..

@CM, succes meid met trainen hoop dat het gaat lukken is ook sneu voor hem natuurlijk!!!

@hier, ga nog even een blokje om naar de AH ben nog wat vergeten dus tot zo dames!!! (baal nog steeds een beetje :x )

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga Noa uit bed halen en Lukas ophalen van school.
    Tot later!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En als je 'm evt 's ochtends zelf laat voelen en laat weggooien? J vindt 'm toch wel om ook zelf te voelen, maar dan is de schaamte misschien iets minder:( En als ie wel droog is, dan is het natuurlijk extra stoer om het te vertellen. Weet niet, denk ook maar wat...

Nonnie: balen.... maar zal (helaas) wel vaker voorkomen:(

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Neem voor mij even vaarwastabletten mee, die ben ik dus vergeten en nu is de vaatwasser bommetje vol en staat er ook nog vaat in de spoelbak:x

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@LZ, welk merk heb je nodig???? :p

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat maakt me nou echt geen re*t uit;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    sje Gijs slaapt nog steeds!!!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lekkerrr, lijkt me wel vervelend oproepdienst... volgens mij slaap je dan ook lichter...

Hier zijn de broeken ook te wijd in de taille... maar in de taille even dubbelslaan dan zakken ze ook niet af

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Meike heeft ze er in mei uitgekregen, wat een opknapper!

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie balen zeg! Ze doet het vast nog wel een keer!

@ Caro hopen dat het gaat werken bij lukas!

@ Chilleke wat een slaapkoppie

@ Lz ik heb wel wat tabletten voor je :p

@ hier laetitia zit aan een broodje,daarna even slapen en daarna even wandelen. haar herrineringendoos is ook weer bij gewerkt.. knuffels in een vuilniszak straks dr kamertje nog stofzuigen en stoffen..dan is haar kamertje weer klaar. verder nog stofzuigen in de woonkamer en dan is het weer behoorlijk klaar hier.. al mag het raam van de buitendeur ook wel weer een keer :p

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik bewaar ze altijd om mee te knutselen voor de kids, en scholen zijn daar ook altijd superblij mee.
    Vorig jaar hebben we ze bewaard want de gehandicapten in het dorp deden een recordpoging mee voor langste ketting van wcrollen.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat zei ie ervan dan?
    Al een plaswekker geprobeerd?

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, nou de buren zijn bezig met een uitbouw, dus ik wacht nog ff... komt steeds van dat steengruis voorbij...

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohh lekker weer hè! Zo als femke weer in het land der levenden is lekker stukje lopen en boodschappen doen voor je onderbroek weer van je lijf waait...

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

deed de dokter moeilijk of de kno arts?

ik vind namelijk dat het hoog tijd wordt aangezien madam al vanaf haar geboorte regelmatig koorts en verkouden is
    toen dacht ik dat ze een allergie had voor katten maar dat blijkt ook niet zo te zijn
    en toen zei de HA dan moeten we maar kijken als ze 1 jaar is of haar neusamandelen eruit kunnen
    eenmaal toen weer terug bij de dokter(alleen toen een andere we hebben er 4 ) wou die een ab kuurtje proberen
    maar ze blijft gewoon kwakkelen
    ze heeft nog geen 3 weken geleden ook al koorts gehad

Deel Deze Pagina