Herkenbaar hoor, ik ga ook niet met al te veel plezier naar het werk. Op zich is het werk wat ik doe leuk (secretaresse op een notariskantoor) en ik heb hele leuke collega's, maar die notaris waar ik voor werk is soms zo'n vervelende kerel . En ik zou graag dichter bij huis werken. Ik werk nu van 08.30 - 17.30 en ben dus eigenlijk van huis van ca. 07.30 - 18.15/18.30.
@eylem, klinkt leuk versterking inroepen maar zou niet weten bij wie mama heeft haar oppasdag dus die zit met 3 kids thuis, ben is aan het werk, mijn zusje woont in cuijk bij nijmegen en mijn vriendinnen ben ik zo langzamerhand kwijt geraakt op 1 handje na en die werken doordeweeks.. maar voel me al een stuk beter dus vanmiddag nog even een dutje doen als alyss op bed ligt.. @janne, ja heb je gelijk in idd beter om 1 uur bij het brood.. @chilleke, hoop dat het vandaag binnenkomt voor je! ja hier egenlijk altijd 9 uur.. dus vandaag was een vroegertje.. @mamax, zo je bent weer bij hahahaa.. werkse!! @hier, leker wezen wandelen en gelijk ibu en boodschapjes gehaald dus vanavond andijvie met gehaktbal mjammie, voel me een stuk beter maar echt op en top ben ik nog niet.. wel een goed excuus om lekker niets te doen in huis maar als alyss vanmiddag naar bed gaat toch even het bed verschonen door die zweetpartij van vannacht..
@ Mermaid, ja erg vervelend zo! Ik vind het werk oop zich ook wel leuk, maar de sfeer is weg. Hier gaan ze regelmatig eten met zn allen, of wat drinken, maar sinds ik part-time werk, hoor ik er echt niet meer bij.... @ Nonnie, fijn dat je je weer wat beter voelt!
oh ja eb besloten om de laatste fles er morgen pas af te halen ofzo, want voor hetzelfde geld gaat ze liggen spoken vannacht en heb me rust nu wel even nodig, dus ik schuif het een dagje op..
Nou ja zeg, da's ook niet leuk! Word je gewoon niet mee meegevraagd? Dat zou ik echt heel erg vinden. Aso!
@ Mermaid, nee wordt inderdaad niet meegevraagd, alleen de 'mannen'. Heb een collega uit italie, als hij over is gaan ze de hele week uit eten, op kosten van de zaak, en leuke dingen doen. En ik de bonnen maar inboeken.... Even een vraagje, heb eigenlijk advies nodig: Xayla was vanmorgen echt heel erg overstuur als ik haar niet vast had. Normaal is het een heel vrolijk en lief kindje en nu was zelfs haar papa niet goed genoeg. Heb het gevoel dat er iets aan de hand is, maar wil ook niet zo'n overbezorgde moeder zijn die overal om naar de dokter rent... Wat zouden jullie doen?
@mamax, zou niets doen, een keertje overstuur geeft niet, heb hier ook altijd een lief en vrolijk kindje maar is ook weleens voorgekoen dat ze helemaal overstuur was om niets.. als ze verder geen rare dingen heeft zoals koorts/plekjes etc.. zou ik me er niet druk over maken..
@ mamaX: Nou zeg, wat stom van je " collega's". Ik zou me er niet druk om maken dat ze een keer overstuur is. Misschien heeft ze haar dag niet. Als ze verder gewoon goed eet en drinkt, en niet sloom is ofzo (maw erg anders dan anders) dan kan je ervan uitgaan dat er niks aan de hand is.
Ze heeft dus wel plekjes op haar billen, en haar fles vanmorgen kwam er net zo snel weer uit als dat hij erin ging. Ook eet ze verder niets!
Misschien is ze wat ziekjes. Hou het even in de gaten. Geef de fles in kleine beetjes. Als ze heel erg blijft spugen kan een bezoekje aan de ha geen kwaad, maar als ze gewoon wat ziekjes is lekker veel in bed leggen om te slapen (mits ze dat wil natuurlijk) en als ze zich echt beroerd voelt eventueel een zetpilletje geven. Beterschap voor je meisje. Ayla is pas ook een paar dagen ziek geweest, veel geslapen, weinig gegeten. Ook een aantal keer overgegeven, maar na een paar dagen was ze alweer goed opgeknapt.
ik zou het nog even aankijken hoe het in de middag gaat.. maar he dat ben ik als jij het niet vertrouwt moet je gewoon langs de HA gaan.. hier heeft ze dat 2 weken geleden gehad ze wiegerde elk eten voor 3 dagen lang het enige wat ik erin kreeg was een half stuk fruit en een koude kant en klare papfles.. na 3 dagen was het over en eet ze weer als een bouwvakker..
Zal dan toch maar even afwachten. Zat net nog een keer de bijsluiter te lezen van de AB die ze vorige week heeft gehad, en daar kun je een schimmelinfectie van krijgen :S, had beter niet kunnen lezen geloof ik...
Maar als je werk al niet zo leuk is, is het extra zwaar om dat kleintje zo achter te laten! pfff.... wil naar huis ...
mamaX vervelend he als ze niet lekker zijn en je weet niet goed wat er aan de hand is.. Zoo ik ben de stad in gegaan en heb van alles gekocht. Een soort tuinbroekje voor Sanne, pyjama voor Sanne. Jurkje voor mezelf eigenlijk helemaal niet mijn ding.. behoorlijk kort en strak, maar hij zat als gegoten en was helemaal niet duur en .. nou ja... ik dacht ; ach waarom ook niet.. ha ha..