Haha Smile, ja hier is dat ook een groot succes! Echt gieren!! @nonnie, jeetje jij bent nog actief met je zieke hoofd!!! Nu even rustig aan doen hoor, denk aan jezelf! Ik ben alleen 2x t bed afgeweest om te plassen...
mijn hemel!!! als je smurf van nog geen 10 mnd nog maar 1 dutje per dag doet dan zou je toch verwachten dat ze knock out ligt of niet dan :x madam heeft de grootste schik boven en ligt te gillen van plezier had al bedacht dat slapen toch niets is voor me dus dacht dat ik dan maar lekker ging douchen maar zoals het er nu naar uitziet is alyss beneden over een kwartier ik blijf niet lopen zeg!!:x:x
ja zou ik ook wel willen maar mijn mannetje kan niet zomaar naar huis komen en ik kom nog aardig uit de voeten maar moet zeggen dat 7x op en neer naar boven lopen wel slopend is..:x
Pff, ja, je blijft bezig met zo'n spookje in bed... Hopelijk valt ze toch nog even in slaap... Ik zou dr in ieder geval lekker in bed laten zolang ze plezier heeft. Op n gegeven moment krijgt ze er genoeg van, begint ze te huilen en valt ze hopelijk in slaap... Je zou zeggen inderdaad dat ze toch echt wel moe moet zijn... Sterkte!!!
ze begint nu te mopperen dus hoop dat ze zo in slaap valt, gisteren heeft ze ook over de hele dag maar 3 kwartier geslapen, als ze zo doorgaat dan slaapt ze helemaal niet meer..beetje vroeg om nu al niet meer te slapen overdag iedereen kijkt al zo raar als ik zeg dat ze maar 1x slaapt overdag en dan wa het eerst 2 tot 2,5 uur tegenwoordig mag ik blij zijn met een uur en dan staat ze weer paraat met slaapzak en al in der bedje
Ja dat is echt kort! Kasper heeft vanochtend al anderhalf uur getukt en gaat er zo weer voor anderhalf uur in... Ik hoop dat ze snel slaapt en ze je dan wat langer de rust gunt...
@ MamaX: Hahaha, dat klinkt als een spectaculaire verjaardagskaars . Wat sneu dat Xayla nu een schimmelinfectie heeft. @ Kris: Lekker geshopt! @ Franka: Fijn dat je echo goed was. @ Mirjam: Balen dat je je niet goed voelt. @ Surf: Hè gatsie jij ook al. Beterschap. @ klap eens in de handjes: Ayla doet nog niet klappen, maar als ik het liedje inzet begint ze wel gelijk te lachen, dus ze herkent het wel echt. Wij zijn voor haar verjaardag ook al aan het oefenen met Hiep Hiep Hoera .
Franka fijn dat de echo goed was! Nonnie hopelijk slaapt ze inmiddels? Surf alweer ziek balen!! Smile hier doen we paardrijden maar dan op schoot, ook erg leuk Over weinig slapen overdag kan ik ook meepraten, Irem slaapt al tijden maar 2 keer een half uur overdag. Pfffff....maar goed.
@ Franka... Fijn een goede echo !! @ Mirjam... vervelend zeg dat je zo beroerd bent ! oh en jij ookal Surf.. Jee jij ook beterschap ! @ Nonnie ha ha.. ja herkenbaar.. hier heeft ze de smaak ook helemaal te pakken..
nog even ego. Mijn ouders en schoonouders zouden niet oppassen op Sanne althans niet met enige regelmaat dat wilden ze zelf niet en wij ook niet. Nou heb ik de laatste tijd wel dat ik vind dat mijn ouders Sanne zo weinig zien. Ze wonen ver weg ( ruim een uur a 1,5 rijden ) Dus zien haar hooguit 1x per 2 mnd ongeveer. Dat vind ik toch wel jammer merk ik. Belde mijn moeder vanochtend dat ze sinds ze gestopt is met werken nu zo`n 1,5 mnd geleden toch wel tijd over heeft en Sanne graag vaker zou zien of ik het niet toch leuk zou vinden als ze bv 1x per 2 weken op kom passen.. Nou dat vind ik dus eigenlijk super-leuk !! We gaan w.s. ook kijken of we met 1 dagdeel kdv minder kunnen dus dat komt dan zeker goed uit. Volgende week donderdag komt ze een proef-dagje als ik thuis ben omdat ze bv Sanne niet goed de trap op durf te dragen en wil dat oefenen als ik in de buurt ben. En ze weet hier natuurlijk ook nog niet alles te liggen. Als dat bevalt komt ze vanaf dan w.s. zo ongeveer om de week... ben er helemaal blij van !!
@Kris dat is wel erg leuk. Leuk voor je moeder, makkelijk en vertouwd voor jullie en heel leuk voor de band tussen oma en Sanne @Chilleke werkse
@Kris: Wat leuk! Mijn moeder past ook 1 dag in de week op en je merkt echt dat die al een band krijgen samen. Ayla gaat altijd gelijk lachen als ze oma ziet, zo leuk!
en ze is weer wakker, 3 kwartier geslapen :x *zucht* is toch zwaar zeg als je zelf ook even wil dutten en dan zo'n smurf die vind dat 3 kwartier genoeg is..
@kris, wat leuk!! hier ziet mijn moeder haar reglematig maar kan me voorstellen dat je het extra leuk vind dat ze nu komt oppassen!!
he Nonnie zul je altijd zien als je niet lekker bent.. ! Dan toch maar vanavond op tijd je bedje in .. dat is het enige moment dat je echt slaap in kan halen heb ik gemerkt.
ja leuk he! Nu herkent ze ze echt niet en bv mijn schoonouders wel, maar ja die ziet ze veel vaker. Als ik mijn ouder zie is het vaak wel gelijk lang ( dan blijven we meestal slapen ) maar toch ze bouwen zo niet echt iets op..
ja dat denk ik ook! lekker uurtje stomen onder een hete douche ( heb er nu al zin in ) en dan op tijd naar bedje toe om lekker lang te slapen!!!
slapen...pff dat zou ik ook wel graag willen... Beetje ramp nacht achter de rug...Kon zelf de slaap niet vatten vanwege keelpijn. Normaal ga ik liggen en ben ik weg...maar heb het nu nog 01.30 gezien...om half 3 werd ik weer klaarwakker...om 3 uur begon Justin (natuurlijk) weer te kabalen en dat heeft een half uur geduurd. Volgens mij ben ik om 4 uur eweer in slaap gevallen om vervolgens om half 5 weer wakker te worden van Justin....en om 7 uur schrok ik wakker van de wekker. ik ben beetje kapot moe...maar weet als ik nu ga liggen dat ik vanavond weerniet in slaap kom.... Nonnie: hoe voel je je?