April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mermaid: kaart 1 !!! Waar heb je hem gemaakt?

Quschke: ook leuk!!! Waar heb je hem gemaakt ? :D

Nonnie: balen zeg dat ze zo kort slaapt! Is ze dan niet jengelig overdag of houdt ze het goed vol?

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mirjam, nee helemaal niet lijkt alsof ze uren geslapen heeft :(

@quscke, nou hoop dat ie vanavond nog goed slaapt voor je..

@hier, lekker andijvie gegeten met gehaktbal en fruitje ( ananas ) na mjammie alhoewel ik niet veel op heb ;)
    kreeg net weer een koude rilling aanval dus zit met dik bontvest op de bank zometeen flesje maken en dan alyss naar bed en mama lekker uurtje douchen..

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid kaart nummer 1 absoluut! Lekkker meisjesachtig. heel leuk! Waar heb je 'm gemaakt?

Nonnie he getsie!! haha. Ik zie het zo voor me! Balen dat je nog steeds niet lekker bent

Quschke hopelijk slaap je vannacht beter

Hier bij mijn moeder gegeten en net weer thuis....Irem is nog vrolijk aan het rondkruipen en die ga ik zo maar eens op bed leggen, en dan ME time!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @MamaX: Wat naar dat Xayla een schimmelinfectie heeft.

@Nonnie: beterschap meis!

@ Kris: Leuke dingetjes gekocht....heerlijk shoppen!! En wat leuk dat je moeder kan gaan oppassen joh!

@ Franka: Super van je echo.

@ Mirjam: Aaaaah dat klinkt echt als girep....geen huishouden...maar lekker je bed in!~

@ Surf: ooooh balen weer ziek!!!! Beterschap meis!

@Mermaid: kaart 1!!!!

@Hier: Elin doet het super....niks geen last van die stunt van gister. Pfew. Verder vandaag van het zonnetje genoten en naar de kinderboerderij geweest. Nu lekker relaxen! Heeeerlijk!

5. nonnie26

@eylem, lekker wat heb je gegeten?? geniet van je me time :D

@wonder, fijn dat elin nergens geen last van heeft!!

@hier, alyss heeft al 2 dagen een blauwe veeg op haar wang maar kreeg het niet weg, vroeg me echt af wat het was zegt ben net toen we der naar bed brengen wat dacht je van een blauwe plek?? oh ja dom 2 dagen geleden viel ze langs de boxrand aan de buitenkant problem solved :)

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hihi...af en toe kunnen mannen nog best wel handig zijn he?! :D;)

7. nonnie26

hahahaha ja soms wel ;) hij heeft net ook heel lief een wasje opgehangen want ik moest gaan zitten :)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

aaaaaaaaaaaaaaah waar is die van jou op cursus geweest?:cool::D

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Hahahha, lekker hoor drinken uit de hondenbak. Goed voor de weerstand :D.

@ kaarten: Ok, duidelijk, kaart 1, hahaha. Arco vond die ook leuker en ik uiteindelijk ook wel. Die andere is wat meer basic. Ik heb ze gemaakt op Zelf kaarten maken | Bij Poobies maak je de leukste kaartjes

Ayla drinkt uit een beker :D. Rare meid, ze wil geen drinken uit een flesje, tuitbeker of rietjesbeker, maar wel uit een gewone beker ;).

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Euh, groende salade met tomaat, roerbakaardappeltjes en rosbief. Was lekker!

Haha, Irem had laatst ook zo'n plekje op haar wang...trekt gelukkig wel snel weer weg.

Mermaid super toch! Uiteindelijk moet ze toch uit een gewone beker drinken dus als ze dat nu al doet des te beter :D

11. nonnie26

@wonder, zodra ik het weet dan pb ik je :D

@mermaid, als het goed is voor de weerstand dan ga ik zo ook even die bak uitlebberen :D
    hier ook uit een beker maar zonder knoeien lukt nog niet..

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hihi DEAL!!!!

13. nonnie26

@eylem, klinkt idd lekker!!!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: wat een mooie oplossing! mijn moeder past ook een halve dag per week op. we wilden niet dat het teveel zou zijn, dus ze gaan de andere 2 dagen naar de opvang. we wilden dat ze vooral oma kon zijn ipv opvoeder en met een halve dag gaat dat perfect! ze hebben echt een band, en ik vind dat prachtig om te zien!

@nonnie: hmm, wel weer kort geslapen dus, jammer! hoe voel je je nu? ik hoop al ietsjes beter...
    ik ben wel een stuk beter, heb vanmiddag ook nog 2,5 uur kunnne slapen, dus dat helpt natuurlijk enorm!

15. nonnie26

@surf, nope helaas, voel me beroerder naarmate de dag verstrijkt.. dus duik zometeen ook lekker een uurtje onder de douche en naar bedje.... het lijkt wel of ik in de overgang zit ofzo ene moment ijskoud, andere moment komt het stoom uit me oren :cool:

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @quschke: wat een rotnacht zeg, hopelijk de komende nacht beter!

@mermaid: kaart 1!

@quschke: mooie kaart ook!

@nonnie: ieieieiew wat een boef!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: o balen zeg! dat heb je het goed te pakken... hopelijk helpt een lekker warme douche en een goede nacht een beetje...

@hier de kindjes gebadderd, althans er naast gezeten. heb het op film gezet, want ze hadden zo'n lol! kijken of ik dat op mn hyves kan krijgen... moet ik even over nadenken hoe dat moet...

morgen heb ik lekker vrij, kindjes naar de opvang, dus das mooi.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sorry voor al mijn posts, ik reageer altijd in stukjes haha, vind ik makkelijker...

19. nonnie26

@surf, hahahha geeft niet ;)
    filmpje inladen gewoon waar je foto's ook in doet laden.. op hyves
    ben benieuwd!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: ik ga er morgen op mn gemakje eens naar kijken...

Deel Deze Pagina