April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    nope die had ik ook al gezocht..vond dat ook erg leuk!!!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

We moeten sowieso nieuwe ruiten in de babykamer laten zetten, want daar zit nu nog enkel glas in. En we hebben nog een creditcard om af te betalen :). Beide dingen waren we sowieso wel van plan om te gaan doen met de belastingteruggave, maar nu we ca. € 2.000,-- extra terug krijgen houden we meer over voor op de spaarrekening.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

lekker hoor mermaid!!!!!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, echt wel. Uiteindelijk ben ik toch altijd wel blij dat we de hypotheekrente-aftrek per jaar terugvragen ipv per maand. Nu hebben we er echt wat aan en als we het per maand zou krijgen weet ik zeker dat het toch elke maand opgaat en we er dus eigenlijk weinig merken dat we het terug krijgen.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fijn Mermaid!!

Wij krijgen ook een leuk bedragje terug van de belasting dit jaar....altijd prettig

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    idd als je het per maand niet nodig hebt is dat zeker lekker.....lekker spaarpot dus!
    Helaas hier gehuurd....

7. nonnie26

meiden, ik ga lekker douchen en naar bedje toe!! hopelijk ben ik dan morgen weer helemaal beter!!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Slaap lekker!!Ik kijk de film af en ga dan ook slapen...hopelijk een wat langere nacht!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Slaap lekker. Hopen dat je morgen wat opgeknapt bent.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mermaid; Lekker zeg !!
    Uitnodigingen.. wat een gedoe he. Ik heb ze gewoon per mail verstuurt vandaag, kreeg ik bijna gelijk een mailtje terug van Wes zijn broer dat hij de 31e niet kon overdag... had ik haar verjaardagsdatum erop gezet i.p.v. de dag dat het feestje is... dom dom dom.... dus maar weer een mailtje er achteraan.. ach

Sanne is al 3x totaal overstuur wakker geworden, geen idee wat er is.. vrees voor een slechte nacht

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik kom alleen ff weltrusten zeggen. Ben vannavond bij mijn moeder geweest om mijn haar te verven. Net terug alleen tijdens het verven voelde ik al een migraine opkomen. shit zooi :( had vanmiddag nog wel soort van bij gelezen en zag weer een paar mooie kaarten voorbij komen.
    @ mermaid, echt kaartje 1!
    @ belasting, moet het nog berekenen, maar hoop ook wel wat terug te krijgen.
    Verder weet ik het echt niet meer.

Ik ga nu slapen. Tot morgen!

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi hoi,

ben bijgelezen, maar geen puf meer om uitgebreid te reageren, heb buikpijn:(
    zieke, hopelijk morgen beter!

mermaid, kaartje 1 :) of 2 met ander kleur achtergrond!

verder nu lekker naar bed en hopen dat de weegschaal morgenochtend lief is ;) :p

x

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen...
    pfff nou de weegschaal was echt niet vriendelijk....:( volgens deze weegschaal zou ik nu weer 3,2 (!) kilo zwaarder zijn...pff had wel iets verwacht (na een week vakantie) maar zoveel! pfff...nu er maar weer tegenaan...
    en Gijs was om 7 uur wakker...joepie....;)
    zo, einde geklaag ;) Hoe was jullie nacht?

14. nonnie26

goede morgen,

@chilleke, das balen zeg!! hoop dat je het snel weer kwijt bent! en jeetje zeg 7 uur!!

@hier, goede nacht alyss is niet eens wakker geworden van mijn gekreun en ze werd pas om kwart over 8 wakker lekker dus!
    nog steeds ziek :( voel me nu alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden en de ibu helpt niet op een lege maag maar ja heb geen honger en in mijn keel zitten 15 scheermesjes :cool:
    nu even flesje voor alyss maken en dan een broodje erbij..

geen plannen hier behalve even frisse lucht halen en mijn nichtje even zien want die heeft gisteren haar 1e echo gehad..

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Chilleke: kan het niet ook aan verschillende weegschalen liggen?

Demi en ik zijn ziek thuis en Justin ophet Kdv. Al begint Demi weer op te leven en zag Justin er ook niet helemaal fris uit...
    Ben bang dat ik hem zo weer kan halen ;)

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pfff nonnie wat balen zeg dat je nog steeds ziek ben.... veel rusten is de remedie, maar ja lastig dat alyssa nog maar 1 keer slaapt...;)
    sterkte vandaag

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja da weet ik wel zeker...maar ja.... moet toch ergens weer beginnen...anders blijf ik bezig :cool:
    balen, hopelijk kan Justin nog effe op kdv blijven, kunnen jullie uitzieken.

18. nonnie26

@chilleke, thanks en wat mirjam zegt kan kloppen hoor! ik was op mijn digitale weegschaal thuis altijd 2 kilo lichter dan bij de VK..

@mirjam, ook nog steeds niet lekker dus beterschap meis!! ook voor demi en justin mocht ie ziek worden..

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wat een zieken zeg .. ! Beterschap allemaal. Hier geen zieken ( even afkloppen ) Tja ik heb wel keelpijn en ben verkouden, maar dat ben ik al een week en heb er verder niet veel last van.

Chilleke, kan het i.d. niet aan het verschil van weegschaal liggen. Bij mijn ouders ben ik ook altijd ruim4 kilo zwaarder dan thuis en op mijn werk ben ik lichter

20. nonnie26

@kris, hoe was je nacht eigenlijk gegaan? omdat sanne gisteren al 3x overstuur wakker was??

Deel Deze Pagina