April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier pas 1 echt minitandje!!! Lijkt me dalijk ook heel raar uitzien als het echt een tand gaat worden. Nr 2 is wel onderweg....

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

snuitje16.hyves.nl
    das mn hyves en hier op zp staan ook foto's

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

toen ik gisteren bezig was met het uitzoeken van de foto's voor chloe kwam ik deze weer tegen vind hem zo lief dat ik hem even met jullie wilde delen: een stukje terug in de tijd *smelt* ;)

4. nonnie26

@tandjes veel tanden is ook niet alles ;) madam heeft er hier 6 maar auwie zeg als je je vinger in der mondje doet.. en nu komen er weer 4 *zucht*...

5. lautjuhhh

@nonnie ahhhhhh wat een schattige foto!

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat lief!!!!!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    lautjuhh lieve foto´s

nonnie ook lieve foto echt zo schattig

welke expert weet op welke knop je moet drukken als de instellingen veranderd zijn. michel heeft ergens op gedrukt en nu zitten me tekens onder andere knoppen ±S zo iets=±P

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hele mooie ogen heeft Laetitia! Ik vind ze blauwgrijs ;)

Nonnie ahhhhh zo lief!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hier pas twee tandjes

10. lautjuhhh

uhhh ik weet niet welke windows je hebt maar dan moet je ff naar je toetsenbord instellingen soms zit dat rechts onderin je taakbalk.. en dan naar engels zetten :)

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Manlief was trouwens vandaag dus naar het strand geweest, maar ze hebben niet gekite. Er stond toch een ietsiepietsie te veel wind!;) Maar nou wil hij dus morgenochtend weer gaan, omdat hij vandaag niet kon kiten. Dus ik heb gezegd dat ik liever niet heb dat hij gaat, omdat ik me had verheugd op een dagje met z'n vieren. Gewoon 's morgens lekker aankeutelen, 's middags op kraamvisite en misschien nog even op pad daarna.

Nou is hij dus chago, omdat hij van mij "niet mag". Maar ik vind het wel gescheten hoor! Hij is zo vaak weg en dan zegt hij altijd "als je niet wilt dat ik ga, moet je het gewoon zeggen." En dan zeg ik het een keer (wat ik bijna nooit doe) en dan zit 'ie met een lang gezicht op de bank omdat hij teleurgesteld is dat hij morgen niet kan kiten. Aargh, ik hoef geen derde kind, want die heb ik af en toe al! Nou ja, hij is nu naar een verjaardag van een vriend (zijn kitesurfmaatje) dus daar zullen ze wel zitten zeiken over zijn zeurvrouw van wie hij niks mag en ik kan even hier zeuren over mijn kinderachtige man. Ach, ja, echte liefde hoor! ;) (verder is hij echt wel heel erg lief af en toe :p)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    ah, lief!

Grrr, 4 seconden...

13. nonnie26

@CM, wat heb je toch 3 geweldige kids :D

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Meisjes !!!!!!!!!

Zo ik ben er ook weer :D
    Wat een wind zeg onderweg...... vond het soms gewoon een beetje eng :)

Maar ik vond het erg gezellig, en dacht hetzelfde als Caro op de terugweg... Volgende keer maar een keer uit eten met alleen de mama's .. Niet dat de kindjes niet lief waren maar ik heb ook maar de helft gesproken...

Wij zijn even langs m'n ouders gegaan, daar hebben we een gezellige hollandse prak meegegeten... Justin heeft vanaf de parkeerplaats in Lunteren tot aan de parkeerplaats bij m'n ouders geslapen :D en gesnurkt 8) En Demi heeft ook nog een dutje gedaan...
    Nou Justin z'n vinger niks meer aan te zien en hij deed alleen maar weer optrekken en zelfs stapjes zetten langs de box ....

Oh en voor diegene die er niet bijwaren... Justin heeft voor het eerste gekropen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij was zeker op een idee gebracht door Kasper ;) Die ging als een speer..
    Nu kon hij al aardig buikschuiven maar dit lijkt me toch lekkerder ....

Nou ga ik nu even de foto's bekijken :D

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hebben jullie trouwens nog foto's van elkaar gekeken? Ik had nog even snel een fotoboekje van Noa bij mijn moeder opgehaald vanmorgen, maar heb er eigenlijk niets mee gedaan.

Hebben jullie zeker gedaan toen ik er nog niet was?

16. lautjuhhh

@caro dat komt me nou eens heeeel erg bekend voor :p zo'n vent heb ik ook af en toe :p

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh en hier 4 tandjes, twee onder twee boven en ze komen nu echt goed door, ziet er supercute uit haha

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Whahahaha! Vraag me met welke ik het meest mijn handen vol heb hoor! :D:D:D

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

pffffff het lijkt erop dat onze vaste computer naar de filistijnen is, het hele beeld heeft een blauwe waas en die gaat maar niet weg....ARGH ik wil geen nieuwe computer kopen

20. lautjuhhh

@mirjam dat is wel echt cool!!!

Deel Deze Pagina