April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@TM, hoelaat moet je bij de dokter zijn???

@lau, goed bezig wat heb je in de herinneringsdoos zitten dan??

@LZ, heb een megapack van dreft meegenomen bij de kruidvat voor 10 euro wanneer kom je hem ophalen??? :p

@hier, net weer heerlijk stukje gelopen! het si geweldig weer!! zo even een broodje en flesje dan alyss naar bed en kan ik even huishouden doen.. maar betwijfel of ze gaat slapen want ze heeft net een half uurtje in de wagen liggen slapen ;)

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    napoleon
    wandelse!

lau
    goed bezig :D

tm
    mijn ma zat te vertellen, dat ik vroeger altijd verkouden was, en toen mijn amandelen eruit waren dat het toen over was.

Gijs heeft net een halve boterham ;) op en zit nu te spelen in de box :)
    mag morgen weer naar het cb! :D Eindelijk! vind daar echt zoooo lang tussen zitten, laatste keer was bij 6 maanden.;)

3. nonnie26

@chilleke, succes bij CB morgen!! vind je het altijd zo leuk dan??? ik heb besloten om de volgende keer te vertrekken als ik na een half uur nog niet geholpen ben vorige keer ook gewoon anderhalf zitten wachten gewoon belachelijk!!

@hier, durf niet naar de keuken om haar flesjes schoon te maken want ze ligt in de box en ben bang dat ik het weer mis hahahahahaahaha

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Is dat de aanbieding die ik moet halen? Dan ren ik ook straks nog even naar de kv. Ehhh zeg het maar:p

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    leuk is een groot woord. maar ben erg benieuwd naar lengte en gewicht en of hij het allemaal goed doet (is altijd leuk om te horen :) ) verder geloof ik het wel :p

6. nonnie26

@LZ, yep dat is DE aanbieding!!! ;)

@chilleke, ja das ook altijd leuk om te weten het lengte en gewicht maar volgende keer moeten wij voor de prikjes :( geloof ergens rond eind maart...

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

half 3
    noa ligt net een uurtje te slapen maar die slaapt toch niet lang meer
    ik ben benieuwd wat ie zegt
    ga het wel een beetje eisen hoor
    ik weet hoe pijnlijk het is als je ouder bent

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *trekt vast hardloopschoenen aan, maar moet even wachten op slapend snotterend vriendje*

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Meiden ik ben weer werken! doeiiii

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Helaas, ik moet ook werken. Bah heb echt geen zin! Maar goed, dat komt wel weer als ik er ben.

TM Succes bij de ha vanmiddag!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee meiden, hier nog steeds ziek, heb ook nog niets bij gelezen, heb er de puf niet voor. Thijmen is bij m'n schoonouders, ze zouden m rond half 12 terug brengen, want hij moet ook naar bed, maar ze zijn er nog steeds niet. Hij zal zich wel vermaken denk ik dan, maar ga zo toch even horen of alles goed gaat... Hoe is het hier verder met de zieke kindjes?? En de zieke mama's??

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Werkze Chilleke en Ka!

LZ hoe is het met de afwas? :D

Nonnie ohhhhhhh balen joh dat je net de andere kant opkeek! Maar over een paar dagen doet ze niet anders en dan ben je blij als ze even NIET staat ;)

TM succes bij de HA!

Lautjuh alweer supergoed bezig zo te lezen :)

Hier weinig bijzonders....we gaan straks nog even naar de stad en de auto naar de garage brengen maar dat kan pas na 17.00 uur. Hij maakt een tikkend geluid als je 's ochtend start, dus hij moet even een nachtje bij de garage staan zodat ze het zelf daar kunnen horen morgenochtend. Ben benieuwd wat voor leenbrik we mee terug krijgen.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey dames.. kom alleen maar even zwaaiien. Moet helaas werken en dat met dit mooie weer. MIjn vriend is tegenwoord op maandag vrij i.p.v. vrijdag. Wel lekker toch eigenlijk samen even de week opstarten. Boodschappen gedaan terwijl hij stofzuigt en Sanne slaapt daarna lekker gewandeld en met zijn allen een boterhammetje gegeten en nu is het helaas weer tijd om iets nuttigs te gaan doen.. jammer...

14. nonnie26

@chilleke en kris, werkse!!

@TM, succes dan bij de HA hoop dat ze iets willen doen voor dr!!

@LZ, zo grappig zie niet alleen de tekst maar ook ouw gezicht erbij nu ik je gezien hebt hahaha sommige opmerkingen passen echt bij jou :D

@eylem, ja zeker balen maar er komt vast nog een keer...balen van de auto is het al lang dan???

@hier, alyss heeft de grootste scik net al tijdens broodje schateren ( gebeurt echt nooit) dus dat was al geinig toen moest ze naar bed en de hele tijd mij uitdagen en op een gegeven moment brak ik dus schateren met zijn tweetjes maar ja nu blijft ze gillen en kletsen in bed dus niet zo'n slimme actie van mijn kant ;) hopen dat ze snel een dutje gaat doen en anders maar niet moet ik vanmiddag maar dweilen etc...

15. nonnie26

ka, jij ook werkse!!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Eylem: die staat vrolijk vies te wezen in de vaatwasser en in de gootsteen:D, ga zo naar de winkel.

Nonnie: wat voor gezicht trek ik nu?

:p

17. nonnie26

das ook wat ik maak weer wat mee hoor ;)

sta de was op te vouwen wordt er op mijn achterdeur getikt, honden helemaal in rep en roer maar ik dacht eerst de buurvrouw ofzo want die kwam net thuis want alleen vrienden,bekenden, familie komt via achterdeur...

staat er een of andere vent dus ik doe open met de tussendeur nog in me handen want dan kon ik gelijk de honden loslaten mocht het nodig zijn want het was een beste vent zeg maar...

zegt ie is je man thuis?? eeuuuhhh als ik nee zeg wat dan?? ik dus maar nee die is werken.. hoelaat is ie thuis dan?? euuuhhh wat gebeurt er als ik dat zeg?? uuhmm uurtje of 7 (honden werden ondertussen helemaal para want die konden hem wel opvreten zeg maar ) ja de vraag of ie een lasapparaat heeft :( eeuuh vast wel hij heeft alles ;) maar dan kom ik vanavond wel terug na 7 uur!

JA WHATEVER!! lekker vaag dus ik ken hem niet eens maar komt wel via de achterdeur vanavond toch maar eens tegen manlief zeggen dat zijn evt. vrienden ( weet niet of het zo is ) voortaan maar via de voordeur komen of gewoon na 7 uur ....

heb echt gee flauw idee wie die vent is.....

18. nonnie26

LZ, ik hoor je lachen :p:D

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie uhm kleertjes en haar slaapmaantje waar ze niet meer in slaapt alle maten luiers :p 1 ervan dan he :p cadeautjes die duur zijn en bewaard moeten blijven bevallings shirt en mutsje van laetitia eerste kleertjes en knuffels.. haha.. wat een stunt van die vent! leuk dat jullie met zn tweetjes zo'n lol hadden..

@ zieke kindjes hopen dat ze snel opknappen..

@ mensen die moeten werken werkse!

@Tm succes bij de ha

@ hier, laetitia wou net niet slapen dus zijn maar gaan wandelen naar het hertenkamp geweest hadden ff een brood gehaald. laetitia vond het helemaal cool behalve toen een geit haar handje mee nam met een hap nemen hahaha.. gelukkig gaat dat zachtjes. anderhalf uur gewandeld. en laetitia ligt nu lekker op bed en ik ben moe. :p zo wel nog ff stofzuigen en haar kamer doen als ze wakker is..

sorry voor mn verhaal.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    ok ik lach hard, maar dat jij mij nu helemaal hoort8):p

Vage kerel... deur op slot en de groeten!

Deel Deze Pagina