Tja wij leven zowat in de keuken, dus dat is toch lastig. Vandaar maar beveiligd. Zo lautjuhh.. jij wordt wel verwend de laatste tijd.. ! Lekker hoor
Goedemorgen dames: Eylem: gelukkig weer een wat betere nacht! Wonder: hier ook beetje grijs weer, maar wel nog droog. Nonnie: fijn dat je je al iets beter voelt! Hier een betere nacht gehad als afgelopen nachten. Justin heeft alleen om 1 uur weer een flinke hoestbui gehad, maar daarna heerlijk geslapen tot 8 uur...zonder ook maar 1 hoestje! Dat was wel even nodig!
Goedemorgen @Nonnie wat gaat Alys ineens hard zeg al lopen in de box echt goed van haar. @Chilleke balen zeg van je weegschaal. Als het wel vakantiekilo's zijn is mijn ervaring dat als je even streng doet ze er zo weer af zijn. @Lautjuh te gek een spiegelreflex camera kun je mooi foto's gaan maken van Laetitia @Mermai wat slim van Ayla die slaat gewoon wat stappen over je gaat toch ook niet uit een tuitbeker drinken als je later toch uit een gewone beker moet drinken. @Wonder succes vandaag bij het CB hopelijk vallen de prikken mee. @Chilleke zonde zeg van de de dvd speler misschien bij de nieuwe de stekker eruit tot je hem gebruikt. @Kris haha wat een tegenvaller voor Sanne is ineens alles op slot HIER GROOT NIEUWS Gisterenavond heeft Noƫlle voor het eerst los gelopen echt een paar keer wel 3 a 4 losse stapjes ben echt zo trots! Gisteren ochtend had ze nog diaree maar had wel gewoon trek en heeft lekker gegeten en gedronken gelukkig weer en in de vaond alweer iets hardere poep.
ja daar heb je een punt, is voor alyss ook leuk want die gaat natuurlijk ook niet naar de opvang.. ik onthoud je antwoorden even en ga zo boodschapjes halen dus loop gelijk even langs de hema om te kijken..
Smile wat leuk !! Dat is echt een grote stap zeg .. ik zie het hier voorlopig nog niet gebeuren hoor. Wat goed.. Quschke; fijn dat je nacht iets beter was !
WAUW Smile wat snel!!!!!!!! Wel onwijs gaaf zeg! Ik ben benieuwd wanneer Elin zover is. Ik verwacht er niet teveel van hahahaha....
nonnie vervelend van je keelpijn mamax veel zwemplezier vandaag kris ooh lekker is dat he slapen is toch ook zoooo heerlijk, da kon k voor Gijs nog niet zo waarderen maar nu lau wooooooow wat is hij lief en je aan het verwennen. nog een speciale reden, of heb jij gewoon zo ideale man? (of ik niet dat kan natuurlijk ook hahahha) eylem kan je zwemluiers opnieuw gebruiken? (die van huggies?) dat wist ik niet, ik gooide ze gewoon nu weg! nonnie ik drink altijd appelsap als ik ziek ben, van vroeger over gehouden hahaha maar lekker quschke fijn dat hij vannacht redelijk heeft geslapen! smile das een goeie tip!enne... WOOOOOOW wat gaaf super hoor
@smile: wauw....hier nog altijd geen poging gedaan om zich uberhaupt op te trekken...hij staat wel langs de bank/tafel en dergelijke...als wij hem daar neer zetten.....Voor de restnog niets...
Als je dan in ons durp komt babyzwemmen dan dus wel op woensdag om 10.00 uur he . Maar kan me voorstellen dat het voor jou handiger is het in de stad te doen. Ben benieuwd of je wat kan vinden bij de Hema. Smile wat goed!!! Wat snel! Super zeg! Quschke fijn dat je goed geslapen hebt! Kris haha als je het ene hebt kunnen voorkomen verzinnen ze weer wat nieuws Chilleke voor zover ik weet kun je alle merken zwemluiers opnieuw gebruiken, ik heb Libero omdat die toen bij de Trekpleister lagen maar ik lees overal dat je ze kunt uitspoelen en laten drogen. Dat doe ik dus ook want vindt het een beetje zonde ze elke keer na een uurtje weg te gooien, en het gaat goed. Ok niet oneindig natuurlijk maar denk dat ik 1 luier 5 keer ofzo gebruik en dan gooi ik hem weg.
queske da kan ineens gebeuren hoor, vind ik zo apart, de ene dag doen ze niets, en de volgende dag halen ze het opeens in hun hoofd om iets te doen. pfff trouwens ik weet dat alle kindjes alles op hun eigen tempo doen, maar zou het toch wel fijn vinden als Gijs iets meer ging praten... hij zegt nu alleen maar waaawaaawaaa en af en toe bahbahbaha en heeel af en toe papappaa en verder veel kgrrrr en klakt met zijn tong. maar verder nog geen brabbelwoordjes of iets wat al op brabbelen lijkt... kan ik hier zelf nog iets aan doen? ik doe iedere avond al voorlezen (al vanaf 6 weken) en veel praten en zingen tegen hem.... zijn er nog meer kindjes hier die nog niet zoveel praten? of ben ik gewoon een zeur
HAha...hier ene die veel babbelt....ook niet altijd even fijn..vooral 's nachts niet Geen idee hoe je dat kunt stimuleren...Qua karakter lijkt Justin meer op zijn vader en dat is ook een moelejan
Hier praat Irem ook nog niet zoveel hoor....bababa, mamama, nenene, dedede, dadada en gillen enzo....Wat jij doet, voorlezen en tegen hem praten (evt nog liedjes zingen) lijkt me meer dan voldoende!
Nou hier nog eentje hoor....ze begint nu een beetje mama te oefenen. Maar weet van Seeger dat het echte brabbelen pas met anderhalf jaar begon. En mijn nicht begon pas met praten toen ze 3,5 was. Dus ik zou me er geen "zorgen" om maken hoor. En veel met hem praten en zingen doe je al...lijkt mij voldoende!
Thanks voor jullie lieve reactie ben helemaal in de wolken @Chilleke tja meer dan voorlezen, veel praten kun je niet doen en is ook echt niet nodig hoor. Mijn vriendin haar kindje ging vanaf 2,5 pas brabbelen en met 3 sprak hij hartsikke goed @Kris haha dus nu ander vermaak gezocht