Nou, het probleem met die superluiers van tegenwoordig is dus dat je het haast niet voelt. Ik voel het vaak omdat ik merk dat het iets zwaarder is als normaal en ik ruik het ook. Maar ik wil hem niet aan zijn luier laten ruiken! Hij moet hem wel altijd zelf afdoen en als ik heb gevoeld zelf weggooien. En de paar keer dat hij wel droog is gebleven hebben we natuurlijk een gigantische vreugdedans gemaakt samen!
Getsie Nonnie wat een eng verhaal ik zou me rotschrikken als er een vreemde vent aan de achterdeur zou staan. brrr. Gelukkkig heb je de honden achter de hand! Ja de auto maakt dat geluid al 2 maanden ofzo, we zijn er al een keer mee naar de garage geweest en toen hebben ze wat gesmeerd maar dat hielp niet. Dus toen konden we pas een maand later terecht voor deze afspraak, fijn, zo'n merkdealer, maar goed. Ik zat trouwens gisteravond filmpjes van Irem op mijn mobiel te kijken en als je dan ziet wat ze kon toen ze 1 maand was (niks) en nu...wat een verschil! Toen was ze zo hulpeloos en nu kan ze al zoveel, jeetje wat gaat het dan eigenlijk snel.
@lau, lekker zeg het is mooi weer he!! zit te twijfelen of ik na haar slaapje nog een keertje ga maar ja 3x op een dag wandelen is ook zo wat @LZ, whhuaauaheahehaha, ik zie je gewoon voor me kan er niets aan doen @hier, alyss slaapt, wasje gedraaid, zo even ophangen, wasje opgevouwen en alles opgeruimd nu nog even vaatwasser in en uitruimen en de keuken maar een sopje geven.. als alyss dan wakker is even stofzuigen en dweilen....
hhhmmzzz, daar gaat mijn plan alyss is al wakker net een uurtje maar goed kan der niet dwingen om te slapen dus ga der zo maar halen alhoewel het nu weer stil is
@nonnie ja t is echt lekker weer buiten hier begint het alweer te betrekken dus net op tijd.... @eylem dat klinkt nie goed met de auto.. Ja verschil is dat he.. echt die tijd gaat zo verschrikkelijk hard.
@ kledingmaat: Ayla zit nu sinds kort in 74, maar veel broekjes zijn nog wel een beetje lang. Maar ja, 68 is hoog water in de polder, dus dan maar liever een wat te lange broek. @ Chilleke: Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen. Applaus!!!! @ Eylem: Shoppen!!!! @ Caro: Lekker balen dat het zo uitliep. Waarom was je met Lukas bij de ha. Ah, ik lees het al. @ Nonnie: Balen dat je het sta-moment van Alyssa gemist hebt. Lekker vaag van die kerel. @ Ka: Hebben jullie dat huis gekocht? Wat leuk, dat wist ik helemaal niet. Gefeliciteerd! @ Surf: Balen dat je nog ziek bent. Beterschap. Zo, ik zit hier eens even heel ali illegali te internetten op mijn werk. Heb net al eens bekeken wat voor hysterisch jurkje ik Ayla aantrek op haar verjaardag en nu dus lekker van vanmorgen alles bijgelezen. E. is cursus aan het geven, dus ja, dan weet je het wel hè…als dat kat van huis is … Nou, dan ga ik nu toch maar weer wat nuttigs doen. Tot vanavond! KUS.
hee meiden ik heb een verwijsbrief voor de kno arts dokter vond verstandig dat de keel amandelen eruit gaan nu moet alleen de kno arts nog goedkeuring geven
@tm nou das dan beter toch.. dat scheelt een hoop ziek zijn voor noa.. @ hier,. laetitia is alweer wakker.. ze heft nog geen eens 3 kwartier geslapen... nou ja ik ga zo maar stofzuigen enzo.. dan zal ze vanavond goed slapen denk ik.. 3 kwartier over een hele dag , ben ik niet gewend van haar..
@mermaid, foei meid!!! @TM, heb gelukkig een grote hond die niet bang is en als ik alleen thuis ben is ie 3x zo waaks en er komt geen klein blafje uit hahahha fijn dat noa naar de KNO arts mag hopen dat hij het doet.. @lau, ja das kort ben benieuwd hoe lang ze het volhoud tot vanavond.. @hier, ze slaapt nog steeds dus zal wel goed zijn blijkbaar weer ingedommeld ga zo maar even de dweilemmer en dweil van buiten vandaan vissen dan staat ie maar vast binnen voor als ze wakker word kan ik gelijk aan de slag.. eerst maar even aardappels schillen heb ik dat maar vast gedaan maar je zal zien als ik opsta word ze wakker hahahhaha
CM: oh gelukkig hoeft ie niet zelf te ruiken Ik knijp er altjd in, en dan voel je of het gellerig (raar woord) aanvoelt. NOu goed iig blijven dansen! TM: fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Boodschappen zijn binnen en dankzij Nonnie ben ik nu de trotse bezitster van 78 - 1 vaatwastabletten (die ene zit al in de machine) Ze hadden een nooooooooooooooog grotere verpakking, maar die paste niet onder de kinderwagen. Ik had trouwens een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen geopend, maar denk dat ze me een muts vinden want het is kijken kijken niet reageren
@nonnie ja zul je altijd zien haha. @ hier zo laetitia dr kamer is weer netjes, woonkamer is gestofzuigd.. net nog even met laetitia gespeeld,. ze heeft een beesie van de albert heijnn toen zo'n grote. ik mmn hand er in, nou schateren dat ze deed hahha..zo lief. is ook de eerste knuffel waarmee ze voor het eerst geschaterd heeft dus echt leuk :d
LZ, lijkt me geen gemuts hoor...Lijkt me een reeele afweging. Ik zou denk ik zelf gaan voor de vriezertjes om het maar zo te zeggen. Als ik jou zo hoor hebben jullie dan de meeste kans, en dat wil nog niet zeggen dat het gelijk goed gaat...De risicojaren zoals je benoemd komen idd dichterbij, maar goed je weet het nooit... Wat vind je gyn ervan bijv?
Tuurlijk, maakt mij echt niet uit. Al heb ik nu nog geen reactie in mn topic whahahahahahahahaha Heb het er nog niet met de gyn over gehad. Dit is puur mn eigen gedachte en dat ik mijzelf afvroeg wat wijsheid is. Thanx voor je mening!!!
Kan hem nog wel een x knippen en plakken naar je topic haha misschien nodigt het anderen uit dan wat te zeggen
@lau, goed bezig meis!! leuk zeg ook al aan het schateren!! @LZ, ga wel even spieken in je topic maar ben niet zo thuis in vruchtbaarheidsbehandelingen maar kijk wel even misschien heb ik toch iets nuttigs te melden fijn dat je vaatwasser aan staat maar nu die berg in de gootsteen nog @hier, gestofzuigd, gedweild en het eten klaar gezet.. alyss ligt te spelen in de box tot de vloer droog is dan kan ze op haar kleed, en ik heb het fototoestel voor me