Smile: wat gaaf!! knap hoor!! Demi deed ook met 10 mnd haar eerste stapjes los en voot haar verjaardag liep ze helemaal los, dus berg je maar Chilleke: hier wordt ook niet veel gezegd behalve bababa enzo komt vanzelf hoor! Zwemmen: goed idee, gaan wij morgen doen! Bedenk me alleen dat ik dan vanmiddag even een badpakje en zwemboekje moet kopen. Die van de zomer past ze vast niet meer
@chilleke volgens mij doe je al meer dan genoeg! @ brabbelen hier brabbelt ze een end weg maar wel de zelfde dingen, dada bahbahbah mamamama papappa en tussendoor dan een keer ineens JA. en tattatatatata @ hier vanmiddag komen er vrienden langs die zijn naar australie geweest met hun kleine dus die komen ff buurten.. verder nog weinig zin om wat te doen haha
@ Nonnie, ik heb 2 weken terug een badpakje gekocht bij de V&D (iets van 7 euro ofzo) en bij de prenatal hangen ze ook al, mocht je bij de hema niet slagen! @ Smile, wow wat knap! wat worden ze dan ineens groot! @ hier, zit even te kijken op internet en kom een opleiding boekhouden tegen, lijkt me eigenlijk wel heel leuk, begint alleen zaterdag al :S toch eens even kijken wat manlief ervan vind...
@ Kris: Lekker hoor zon nacht. Hahaha, die Sanne is fan van de keukenkastjes . @ Smile: Jeetje wat is die Noëlle een snelle joh! Nu al los lopen . Echt heel knap. Met recht dat je trots bent. @ Chilleke: Hahaha, madame ongeduld . Nee hoor, ik snap het wel. Ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat Ayla alleen nog maar ligt en verder echt niks doet (behalve janken vandaag , maar dat tel ik maar even niet mee ). Tja, ze doen alles op hun eigen tempo, dus ik denk niet dat je er verder veel aan kan doen. Komt vanzelf. Nou een goede nacht gehad, maar het heeft Aylas humeur geen goed gedaan. Mijn god zegt, wat ligt die irritant te jammeren al sinds het ontbijt. Ik ga zo eens even mijn koffie naar binnen gieten en dan naar de C1000, want hier word ik helemaal horendol van. Lijkt wel of er constant een luchtalarm afgaat .
zwemmen... tja op de een of andere manier trekt het me niet zo. Ik heb wel net een sportschool gevonden in de buurt waar ze gratis kinderopvang in de ochtend hebben. Stonden alleen geen tarieven op internet, dus heb ze even gemaild
goedemorgen meiden! smile: wat goed joh!!! logisch dat je supertrots bent! hier gelukkig weer wat beter. we zijn er nog niet helemaal, maar we komen in de goede richting. we hebben een goede nacht gehad met zn allen, dus das fijn. haha, thijmen heeft de xylofoon gepakt en mn iphone, en daarop zit zo'n kinderspelletje met allemaal geluidjes. ook met een xylofoon. doet ie dat liedje aan, speelt ie mee, haha, slim!! (vind ik dan he, als totaal objectieve mama) ik wilde nog dat filmpje op mn hyves zetten van het badderen, maar ik kan het draadje van de camera nergens vinden, balen! nonnie: alweer opgeknapt? andere zieken: ook hopelijk al weer iets beter! ik heb kasper in bed, en normaal haal ik altijd een stapel luiers mee naar beneden voor als thijmen gaat poepen ofzo, dan hoef ik niet zn kamertje in, maar nu natuurlijk vergeten en thijmen ging poepen, dus nu moest ik wel in kaspers kamer, maar die is nu dus weer wakker na een half uurtje, en wil niet meer slapen... hmmm balen! ik ga m nog even goed leggen, mssn helpt dat.
@Mermaid, balen dat ze zo vervelend is.. hopelijk gaat het na jullie uitje beter @ surf gelukkig zijn jullie weer wat opgeknapt. hopelijk gaat kasper nog even slapen @hier manlief ligt even op bed is niet lekker en zat vanmorgen om 6 uur al op en laetitia ligt ook op bed dus ff mama tijd..
nou kasper is er uit hoor, gaat ie straks wel weer gelijk met thijmen, is ook wel lekker... praten van de kindjes, is nog niet erg hoor als ze nog niets zeggen... thijmen zei met 11 maanden zn eerste woordjes (naast papa en mama) kasper zegt nu papa en mama en iets van dawaa ofzo voor thijmen (hij gebruikt elke keer dezelfde klanken) en al een tijdje zegt ie 'dada' voor dagdag, ook op het goede moment en met zn handje zwaaiend erbij. en hij zei toevallig net 'ba' voor bal (maar dat zei hij na van mij), verder zegt ie nog niets hoor, vooral weer klanken, is ook grappig! komt vanzelf!
@eylem, zal eens kijken bij jullie in het durp misschien dat ik dan mijn mama mee neem kan ze ook gelijk zwemmen.. @mamax, thanks voor de tip waarschijnlijk overmorgen even naar de v&d dus zal gelijk kijken.. @surf, balen dat ie weer wakker was maar ookw el lekker dat ze zometeen samen gaan.. heb je lekker je handen vrij.. nee nog niet echt opgeknapt maar geen duizeligheid meer, alleen nog ontzettende keelpijn.. @mermaid, hoop dat ayla na jullie wandeling wat beter gehumeurd is.. @brabbelen, hier niet zoveel als de moelejan ( ) van quscke maar er komt een duidelijke mama naar mij en een duidelijke papa naar ben.. zijn nu met de honden aan het oefenen en macho is omgedoopt naar maaaaa en iggy is egh sinds 2 dagen doet ze nu ook uh uh en huh het zal wel ... en de gebruikelijke blalabalabllalbalbla en dasddaadadadada @hier, ben aan het typen en zie alyssa een stapje zetten ze stond met 2 handen aan de bank, laat los draait om en pakt de tafel 2 tellen later deed ze het weer maar toen greep ze mis dus zit met haar op schoot te typen want ze deed haar eigen goed pijn aan de tafel!!!
@nonnie: aah wat zielig! maar ooooooo wat goed!! super joh! ze heeft het ineens te pakken, ze gaat het kruipen gewoon overslaan! vraagje aan de meiden met oudere kindjes: thijmen at als ontbijtje een halve tot 1 boterham en als lunch ook ongeveer hetzelfde, meer ging er echt niet in... maar sinds een paar dagen eet hij 3 boterhammen voor ontbijt en 3 voor lunch en nu zit ie voor tussendoor al aan zn tweede ontbijtkoekje... is dit normaal of heeft ie een worm in zn buik ofzo???
@surf kan je niet helpen maar lijkt me wel een grote verandering ineens. Misschien kun je het ook aan het CB vragen? @Mermaid hopelijk wordt ayla na uitje wat vrolijker! @nonnie vervelend zeg nog steeds ziek. Wat goed van Alyssa zeg wel zielig dat ze daarna valt helaas zullen ze nog vaak vallen. @Lautjuh zo het was dus een vroegertje voor jullie
@smile ja het was een vroegertje haha, @Nonnie wat goed..wel sneu dat ze tegen de tafel viel.. hier doet ze dat ook regelmatig vast houden aan de bank en dan naar de tafel stappen das 1 stapje voor haar en dan rondjeslopen aan de tafel gekkie.. Ze gaat wel echt snel he die alyssa goeiendag @ hier laetitia is alweer wakker. haha die had schijnbaar maar eventjes zin om te slapen.. dus die ga ik zo maar eens een broodje geven.
@ Nonnie: Zo hé, wat gaat die Alyssa hard ineens. Goed man! @ Surf: Neuh, hij heeft vast geen worm. Misschien is ie gewoon de schade van het weinige eten aan het inhalen. Zo, vers brood gehaald en wat lekkers voor vanmiddag bij de thee. Ayla heeft een banaantje op en ligt nu lekker in bed, dus ik kan ook even relaxed zitten.
Een groeispurt?? Demi eet per dag 2 boterhammen, fruit en als avondeten misschien 2 eetlepels .. Echt veel te weinig maar ja wat doe je eraan??
ja mssn een spurtje... mag ook wel, hij is namelijk maar 12 kilo.. en inhalen, dan zou ie 1,5 jaar moeten inhalen haha... nou ja, ik kijk het nog wel even aan... wij gaan lunchen, want thijmen heeft honger....
@surf, misschien net als wat mirjam zegt even een groeispurt?? @lau, is je camera al binnen?? @mermaid, humeurtje van ayla weer opgeknapt?? @hier, ja ze gaat echt hard dus kom even ego-en: ze zit te spelen en ze blijft zitten zonder om te vallen ze zet een pasje van bank naar tafel ze loopt een rondje in de box net liep ze de hele bank af.. oh echt waar ben echt zooo trots op mijn meisje eerst was het hetzelfde als wat mermaid zegt, niets doen!! en ineens kijk mijn smurf!! en net als wat surf zegt denk dat ze het kruipen gewoon overslaat, ze buikschuift naar de tafel of de bank trekt zich op en staat weer.. alleen dat gehavende wangetej van 2 dagen geleden ziet er wel sneu uit 2 flinke blauwe plekken op der wangetje sorry dames einde ego
@ Nonnie: Echt super leuk joh dat ze ineens zoveel doet. Zou ik ook rete-trots op zijn. Ik ga er dan maar vanuit dat Ayla ook ineens alles zo ongeveer tegelijk gaat doen . Ze ligt nu trouwens in bed, dus ik hoop idd dat ze wat beter gemutst is als ze straks wakker wordt.