hhahhahahahaha die Arco....ik zeg....een broodje kaassouffle naar zijn hoofd gooien! (hij was er al ff niet geweest!)
hahahaha, dat dacht ik ook, maar kreeg vandaag een uitnodiging van smile hhahahahaha @eylem, hahaha doelde er meer op dat iemand als jij met zoveel gebroken nachten het geduld nog kan opbrengen om niet uit je vel te springen!! maar snap dat je graag zedkerheid wilt.. hoop dat het morgen door komt voor je!!
@quschke: hahahaha hij is echt geweldig!!! En wat onwijs knap zeg! (Elin is net wakker geworden en keek mee met het filmpje en begon ook te lachen!)
@chloe: ooo balen van je auto zeg!! @mermaid: ja gaan in april beginnen @eylem: stiekem ga ik er vanuit dat het snel gaat (ben drie keer in de eerste ronde zwanger geworden....) maar je weet natuurlijk nooit hoe het nu gaat lopen... @hier vanmiddag lekker bij de buren gehangen, kindjes gespeeld, erg gezellig. alles ligt in bed en zo 'lekker' the mentalist kijken...
Wonder heb jij mij toevallig net uitgenodigd op Hyves? Ja toch? Anders heb ik iemand geaccepteerd die ik niet ken haha