hahaha die ligt gewoon al te slapen terwijl wij allemaal aan het nadenken zijn over honden en denkbeeldige honden Best slim van d'r
en volgens mij betekend dat dat iedereen gaat aftakelen dus ga ik ook maar aftakelen. Slaap lekker allemaal en hopelijk tot morgen!!!
surf zeker spannend...maar zal wel los lopen toch? ka je hebt het behoorlijk druk dus, wanneer krijg je de sleutel? en sterkte met elisa queske thomas dacht ook deens hihi nonnie rare gast idd eylem ga voor je duimen! chloe oh nee je ka naar de knoppen heb je hem in ieder geval goed opgebruikt mooie samen vatting kris hier geen reflux sorry mermaid mannen quscke hahaha mijn ka is nog neit aan het rotten hoor dialect ja wij hebben brabant dialect maar ik praat neit super plat (omdat ik grotendeels in dordrecht heb gewoond) maar met carnaval dan weer wel kris wat fijn, gratis opvang wonder thnx voor het uitnodigen, moest wel effe nadenken hihi mirjam wat balen zeg ingrid wat sneu sterkte ermee! wat hebben jullie een hoop geklets, er blijven paginas komen uhmmm ik stop maar met reageren...moet er nu nog 25 dus sorry! wel vlug verder gelezen hoor! zo hier weer gewerkt en ik ga lekker naar bed, morgen naar mijn vriendin dus ben er morgen weinig slaap lekker xxx
Nog 7 actieve gebruikers..... Jullie zouden toch gaan aftakelen!!! Of zijn dit denkbeeldige gebruikers.........
Goeiemorgen allemaal !! Iedereen lekker geslapen? Wij fan zo kerker zemen, oke dat swipen moet ik nog even leren: Wij gaan zo lekker zwemmen Tot vanmiddag X
Goedemorgen! Eigenlijk niks te melden want zit alweer op mijn werk me te vervelen sinds acht uur. Wonder, hoe is het met de hond gegaan? Nog mensen tegen gekomen? Volgens mij is iedereen nog steeds aan het aftakelen of inmiddels aan het optakelen dat kan natuurlijk ook. Tot straks!!!!
Hahahah, morning meiden, ik ben inmiddels opgetakeld . Nog 1 dagje genieten zonder E., volgende week is hij er weer. BLEGH!
goedemorgen... ik heb jullie op en aftakelpraktijken en wandelen met denkbeeldige honden ( daar heb ik pilletjes voor hoor op mijn werk.. ) maar half gelezen. Zo Sanne naar het kdv brengen, naar de intake van de sportschool, naar de osteopaat, boodschappen doen en werken... pfff marathon dus. Gelukkig goede nacht gehad. Jullie ook ? Fijne dag vandaag in ieder geval alvast
@ Kris: Jij hebt idd een druk dagje voor de boeg. Fijn dat je iig een goede nacht hebt kunnen maken. Hier ook. En laat ik nu maar eens aan de slag gaan, want ik ben al een half uur aan het koffie drinken en zp-en .
zo de knetters dames, wat zijn jullie gisteren nog lang door gegaan heb gewoon een half uur bij moeten lezen!!!! @wonder, ik zou hem ook aanlijnen lijkt me verstandiger de volgende keer!! @mermaid, geniet lekker van je dagje zonder E. !!!!! @kris, succes met je marathon!! @hier, ben weer beter ( jihoe!!! ) *maakt een sprongetje* nog maar 5 scheermesjes in me keel dus gaat helemaal goed, kan nog steeds geen frisdrank met prik drinken maar verder gaat alles weer jippie!!! hier geen plannen vandaag behalve huishouden..wil nog even naar buiten maar het weer ziet er niet best uit
@Mermaid geniet er maar van dan dat E. nog een dagje weg is @ Nonnie fijn dat je je weer beter voelt. @ wonder hoe is het met je denkbeeldige hond @hier laetitia was om kwart over 8 wakker, na een goede nacht. dus dat viel mee :d vandaag huishouden doen.
Goeiemoggel! Oh oh oh, wat heb ik een spijt. Gisteravond door dat gezellige geklets hier natuurlijk veels te laat naar boven gegaan. En toen was ik ook nog zo klaarwakker dat ik de tv maar even heb aangezet. Op Nationel Geografic ofzo was een serie over reallife moordonderzoeken en dat was erg interessant, dus dat heb ik nog liggen kijken. Uiteindelijk ging ik pas om half 2 slapen!!! En Noa was om 6 uur weer wakker. Ik ben kapot! Maar ja, eigen schuld dikke bult.... vanavond maar vroeg naar bed! @ Kris, succes met je drukke dag! @ Mermaid, oh, laatste dagje zonder E. Nou, geniet er maar van, (voor zover je uberhaupt over genieten kunt spreken als het gaat over op je werk zijn) @ Nonnie, fijn dat je je weer beter voelt! @ Mirjam, zwemse! En nog even oefenen met swype he! Anders whatsapp'en we vanmiddag wel even, kun je oefenen. En alle leuke smilies uitproberen
Hoiiiiiiiiiiiiiiii!!! Alles goed hier? Hier druk.. ga zo een muur in de keuken pimpen met witte en zwarte verf, maar eerst moet de CD van Bruno Mars binnenkomen, zit nu te w8en op de postbode.. Dan CD erin en verven maar. Druk weekend voor de boeg; etentje met vriendinnen van het forum, een doop en een verjaardag. Poeh! X
He! Zat me gister al af te vragen waar je bleef! Heb je een tijdje niet meer gezien. Wel gave foto's van je lekkere kereltje gezien op hyves! Wat ga je doen met die muur? Strepen of iets anders? Lekker cd'tje van Bruno Mars! Ik heb hier tegenwoordig de cd van Caro Emerald vaak opstaan. Dat vinden Lukas en Noa ook leuk. Beginnen allebei spontaan mee te dansen op de muziek! Zo grappig! HOe is het op je werk? Nog naar je zin?
@ Ikheid: JEUJ! Daar ben je weer. Vroeg me al af of alles goed met je was. Leuk de keuken pimpen. Wat ga je precies doen? Maak even een before en after foto!
mirjam zwemse! mermaid geniet ervan, laatste dag zonder E kris succes of moet ik sterkte zeggen nonnie jippie weer beter! lau poetse! cm korte nacht, maar wel herknebaar. 6 uur is wel vroeg zeg! ikheid veel plezier van het weekend! zo goeiemorgen! Thomas is weg en die komt zondag ochtend weer terug. Ik ga Gijs zo op bed leggen en zodra hij wakker word ga ik richting mijn vriendin zoooo zin in
Hé Caro! Druk met werken, huishouden, Jayden en afspraakjes, zoals koffieleuten, stadten, etc. Muur is nu saai wit, ga 'm ff opfrissen en dan met zwarte verf 3 strepen, ieder een andere dikte, horizontaal. Dan 2 dikke zwarte planken op het witte gedeelte van de muur en dat wat leukevoorraadpotten erop en klaar.. Jayden is helemaal weg van Adele, als ik die CD opzet begint ie te headbangen, zó leuk is dat hè! Werken bevalt me zo goed.. heb al te horen gekregen dat ik mijn proeftijd doorben en dat ze super tevreden zijn. Heb gewoon weer zin om maandag aan bak te gaan, heerlijk! Maar die 4 dagen thuis zijn dubbelop genieten zo.. Hoe gaat het bij jullie thuis?