@ Kris: Oh balen van dat sportschoolabbo. En balen dat je nog steeds niet helemaal uitbehandeld bent bij de ostheopaat én balen dat je vanavond nog moet werken. Sterkte met deze dag .
ha ha. thanks meiden.. het zal wel los lopen. Als ik vanavond thuis kom lekker weekeinde !! Incl. de maandag zijn we alletwee vrij !! Dus niet zeuren.. voor ik het weet is het half 11 en dat sport abbo ik heb een 30 dagen niet goed geld terug garantie genomen, dus ik zeg het gewoon weer op, ben ik alleen wel mijn inschrijfgeld kwijt, maar daar kan ik dan deze maand onbeperkt voor sporten..
oh en nee ik weet nog niet hoe hij heet. Ik moet over een klein half uurtje richting mijn werk. Nog even een kopje thee en hier rondneuzen tas in pakken en gaannn.
Hahaha hij heeft afgehaakt.. Maar met bijna drie kwart van de rest van zn team.. Er zijn maar drie of vier van zijn team (de jongere jongens tussen de 18 en 20 zeg maar) die echt zijn gaan strippen.. Watjes hé
Oh wat balen! Dan is het logisch dat je even een baaldag hebt ja.. Ik duim voor je dat je er nog onderuit kan!
Cloe je vriend zou gaan stippen ? dat heb ik gemist geloof ik. En hier ook fan van spaghettibandjes.. ik heb die blauwe met roze ook gehaald
Hoi! Ik moet téveel teruglezen, dus dat gaat hem niet worden.. andere keer beter. Eigenlijk zelf niet zo heel veel te melden; Mijn man is al de hele week een soort ziek, gezellig hoor als hij vakantie heeft Eva is echt een scheet, ze is zo vrolijk en schattig de laatste dagen, heel leuk. En ik heb net bij de Didi 2 vestjes gescoord die bijna niks kostten, dat is ook best fijn. Jaja!
@chloe, aah dat vind ik wel sneu voor die vrouw hahahaha @janne, balen manlief ziek!! @hier, even een vraagje want krijg net de folder van kruidvat binnen met weer allemaal baby spulletjes kopen kopen kopen hahahaha maar nu staat er een autostoelhoes in en er staat het volgende: te gebruiken voor de autostoel voor 0-13 kilo, 9-18 kilo of voor kinderzitjes. geschikt voor alle bekende merken. 80% katoen en 20% polyester terry. keuze uit grijs, roze, turquoise of navy.. voor 6,49 eurie.. dat betekent toch dat ie ook over de opvolgstoel heen kan??? zo ja zou wel makkelijk zijn als er een keer een ongelukje gebeurd of als ze gaat zweten van de zomer want dan kan ik hem gewoon wassen..
Ja Ray had gisteravond een afscheidfeestje van de vrouw die de voetbalkantine jaren gedraaid heeft.. Nu had iemand bedacht dat zijn elftal een chippendale act voor haar zouden opvoeren in de kantine, dus strippen, tot aan de voetbalbroekjes Raymon zei van de week al, je denkt toch niet echt dat ik dat ga doen hé! Maar ik dacht als iedereen uit zijn team dat doet, blijft hij natuurlijk niet achter, en al helemaal niet met een paar biertjes op Maar blijkbaar dachten de meesten uit zijn team zoals Raymon, want bijna niemand heeft meegedaan haha..
Ik ben met mn schoonmoeder naar mn moeder.. Die gingen bij elkaar op de koffie, en tsja je moet wat he zonder auto Jullie ook nog een gezellige middag of werkse, en ik spreek jullie vast vanavond nog wel even ghj9.0,85 p;l;pp;853bfg Yestin wou ook even gedag zeggen
JOEHOEEEE ~!!!! ik ben weer thuis ben nu nog even druk met opruimen !! ik zal het niet redden om bij te kunnen lezen !!! aangezien we weer bijna op de 500 pagina's zitten edit ben niet zwanger!! ben netjes optijd ongi geworden
@chloe, veel plezier!! @TM, gezelli!!!, tot snel!! succes met ruimen! @hier, voorkant van de uitnodiging bijna af maar nog steeds niet tevreden.. *zucht* wasje opgehangen, vaatwasser is alweer klaar en zo vast het eten klaar zetten, witte boontjes in tom.saus met een slaburgertje mjammie...
pffff, is het al bijna 17.00 uur? Ik heb het rustig en ik zit hier zo ongeveer in mijn remi, dus ik verveel me de pleuris . Ik ga maar eens even een kopje thee pakken...
Ik heb ons belastinggeld trouwens allemaal al weer uitgegeven in gedachte: Nieuwe ramen babykamer, babykamertje, kinderwagen, nieuwe eettafel + stoelen, mooie buffetkast... hahahaha. Nee hoor, die laatste 2 dingen komen er alleen als we nog voldoende over hebben en sowieso niet voor de winter. Maar het is wel leuk om erover na te denken. Ok, nu echt thee!
hahahaha mermaid, smaakt de thee??? uitgeven in gedachte kan gelukkig geen kwaad hahaha, en ja hoor het is bijna 17.00 nog maar anderhalf uur is zoooo voorbij
Zo Mermaid, ik van de week nog zeggen dat ik jaloers was op jouw dutje. Heb ik zelf net twee uur liggen slapen op de bank! Lukas zat te computeren, Noa lag op bed en ik zat heerlijk languit op de bank, ben ik zo in slaap gesukkeld! En Lukas, de slimmerik, dacht natuurlijk "ik zeg niks, kan ik lekker lang computeren!" (hij mag normaal maar een half uurtje). Ondeugd. Maar goed, wel lekker in ieder geval. Noa is nu inmiddels ook weer wakker. Die heeft toch nog 3 uur!!! liggen slapen. En Lukas is net opgehaald door het buurjongetje om bij hem te komen spelen. @ TM, welkom terug! Hoe was de vakantie? @ Mermaid, whahaha, ik ben ook altijd er goed in geld denkbeeldig uitgeven voor ik het al heb. Alleen de voorpret is al leuk toch! @ Janne, balen dat je man ziek is. Wel fijn dat Eva zo lief is geweest.
Oja, en Kris, balen van je dag tot nu toe! Ik laat me ook altijd van dat soort dingen aansmeren. Ik hoop dat je er nog vanaf kunt! En hopelijk valt het vanavond mee op je werk. En daarna lekkerr weekend vieren!