slimme vent heb ik toch belt ie net op wat we eten ik dus gezegd, witte bonen in tom.saus met een slaburger.. manlief: is toch wel gewoon vlees he????? ik moet geen sla
@mermaid en is je thee lekker? nog een uurtje @ Caro oei lekker zeg zo lang geslapen.. die lukas is wel slim @ Nonnie hhahah mannen, klinkt wel erg lekker trouwens! @ hier laetitia heeft nog even geslapen en is nu op muizenjacht. oftwel MAMA geef die muis hier whahaha.. maar goed verder vaatwasser uitgeruimd. wc snelle schoonmaak gegeven wasje aangezet, en een hoop foto's gemaakt, die op de pc gezet en nu lekker tv kijken en straks wasje uithangen en daarna eten..
Cm heb een heerlijke vakantie gehad maar ben ook blij dat ik weer thuis ben thobias was voortdurend vroeg wakker door de tig duizende prikkels van me lieve schoonfamilie dus die was gegereld om 06.00 wakker en niet meer in slaap te krijgen vervolgens wouden ze tig dingen gaan doen en niet rekening houdend met dat thobias 2 slaapjes heeft overdag en nu dus voledig uit zijn ritme is en uber chagerijnig is maar voor de rest was het super
hoe vermaak je je kind??? geef je kleine jack russel een bot en de grote mechelaar er ook 1 de mechelaar vliegt naar de gang ( slim ) jack russel gaat beginnen op de grond.. ( dom ) alyssa wil het bot gaat achter jack russel aan en jack russel loopt 2 meter verder..alyss erachter aan, jack russel loopt weer 2 meter verder, alyss erachter aan dit herhaalt zich nu al een kwartier en alyss is dus al 10x om de tafel heen geweest
Nonnie ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet weet wat een slaburger is...alhoewel nu ik het opschrijf: is het toevallig een hamburger met een plakje spek eromheen, als in slavink? Mermaid in geld uitgeven voordat ik heb ben ik ook erg goed maar goed wel fijn om over na te denken! TM welkom terug! En jammer dat gewoon ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Caro haha als ik Lucas was zou ik ook niets gezegd hebben . Lekker dat je even hebt geslapen. Lautjuh toch maar weer aan het schoonmaken Kris oh balen dat soort dingen hopelijk kom je er nog vanaf! Mijn moeder neemt voor vanavond een maaltijdsalade voor me mee, mjam, ben nog wel aan het koken alvast voor manlief als ie vanavond laat thuiskomt krijgt ie verse patatesli börek voor zijn neus - als het goed is ziet dat er zo uit als op het plaatje....MAAR ik kan niet verder want Irem slaapt nog steeds (een uur al) dus kan even niet bij de uien en aardappels....
@eylem, mjammie ziet er lekker uit!!! kan je niet een beetje komen brengen?? of bij mijn mammie afgooien in het durp ja klopt je hebt gelijk wat betreft slaburger
Nonnie ik vrees dat mijn man vanavond de hele ovenschaal leeg eet, dat was van de week namelijk ook al .....
update??? uuhhmm nee volgens mij niet.. hoop gekletst over hond van wonder, over oude irritante leden van april mama's hadden ze jou voor nodig want jij had haar verwijderd ofzo ze praatte altijd negatief over kids, onsukkie en nog eentje arka ofzoiets ( hadden we het gisterenavond over ), ik ben strontziek geweest vanaf maandag net als surf.. euuuhhmm nee verder kom ik niet sorry.. oh ja en chloeman zou eigenlijk strippen maar heeft het niet gedaan
owwww hahah jaa irritante april mama's wahhahaah onsukkie ja die zat altijd zo te zeiken ook in haar zwangerschap al en arka idd hee bahh wat vervelend dat je ziek bent geweest!! nou van de week ben ik vaak op zp hoor hoef tot nu toe nog alleen donderdag te werkten van 07.15 tot 12.15 zooo mijn man is echt vervelend we hebben moeten afkicken deze week we waren met zijn 10en op vakantie de kids sliepen bij ons op de kamer en we waren geen minuut alleen jij weet wel wat ik doe vanavond
nope helaas, was op voetbalvereniging ofzo.. het niveau was weer zoals altijd op donderdagavond en het ging erg snel zodra je iets typte kon je vervolgens 2 pagina's terug om weer bij te lezen hahahahahahaa ja ik weet wat jij gaat doen vanavond hahahaha.. heb je ook foto's op hyves staan?? ga ik zo even spieken!!
@Tm fijn dat de vakantie leuk was! zal straks ff foto's kijken @ Nonnie hahahaha ja dat is wel handig dat ze zo vermaakt word door de hond @ eylem mjamm.. manlief denk dat het zoet is en met bladerdeeg klopt dat? hihihi (man houd nogal van nieuwe dingen uitproberen in de keuken ) ben recepten voor hem aan het zoeken op inet @ hier net foto's op hyves gezet, vanavond aardappeltjes met prei en groentesaus en een gehaktsnitzeltje
Weet je wat hij aan het doen was op de computer toen ik wakker werd? De intocht van Sinterklaas aan het kijken op sinterklaasjournaal.nl! Hij vond het gewoon opnieuw spannend! Toch wel slim dat hij zelf die site heeft gevonden! En dat voor een mannetje wat nog niet kan lezen!
das knap hoe heeft ie dat dan gedaan????? @lau, mjammie klinkt ook heerlijk!! ga na het eten even kijken bij je foto's @Tm, leuke foto's!! @hier, ga aan het eten beginnen en daarna eten daarna nog even 2 tellen zp en dan alyss naar bed, en dan lekker hele avond zp hahahaha ( hoezo verslaafd )
Nee het is niet zoet! Tis hartig, laagjes deeg en dan gevuld met aardappelvulling (aardappel, ui en veel kruiden). Als je het leuk vind wil ik vanavond wel het recept voor je opschrijven. Maar zoet en bladerdeeg, da's meer baklava, en daar hou ik dan weer helemaal niet van