Hij heeft bij favorieten een mapje "Lukas" en hij weet hoe hij daarin sites moet opslaan. Dus als hij een leuk spelletje heeft gevonden ofzo, dan slaat hij hem daar in op. Dat had hij in november ook met Sinterklaasjournaal.nl gedaan, dus die had hij nu gezocht door naar S i n t te zoeken in de lijst. Kids van tegenwoordig zijn zo slim met dat soort dingen!
Mjammie! Klinkt wel lekker! Anders wil ik dat recept in ieder geval wel! O brrr, baklava vind ik heel vies!
wwooowww wat goed zeg hoe oud was ie ook alweer??? jij hebt dat weer niet in je onderschrift staan he had het volgens mij vorige keer ook al gevraagd toen je met hem naar de dokter moest maar ben het alweer kwijt
zo het eten zit erin en alyss heeft lekker meegegeten weet dat bonen pas later mogen omdat het te zwaar zou zijn maar boerenkool at ze ook met 7 mnd dus zag het probleem niet zo en ze heeft me toch gesmuld haahahahaha nu even uitbuiken en dan alyss lekker naar bedje toe..
@nonnie hahahahha geinig @ hier laetitia ligt op bed. heeft best slecht gegeten maar goed er zat wat in dus beter iets als niets.
@ Lautjuh, ik wilde net je foto's gaan bekijken en kom tot de ontdekking dat ik jou helemaal niet op hyves heb staan! Ik ga je ff zoeken en uitnodigen!
zooo kindjes lekker op bed !! thobias heeft vanmiddag gewoon 3 uur liggen snurken !! hij was echt versleten en heeft ook erg slecht geslapen deze vakantie al die nieuwe indrukken en al die mensen om zich heen we zaten dus met zijn 10en in 1 huisje en toen kwam er ook nog is een tandje door en zit meneer lekker in zijn sprongetje !! dus nu weer lekker optijd naar bed meneer eet trouwens wel heel goed gisteravond gingen we uiteten op het park en heeft hij zijn potje op stukjes brood kip, vis, uhmm druiven, een toetje en last but not least zijn papfles nog hoezo ik heb honger
@TM zooo die had wel een behoorlijk honger dan die zal voorlopig wel veel slapen denk ik haha. Helemeaal uitgeput door de vakantie..