April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja raar is dat hoe je jezelf soms ziet he!! Super dat je nu hebt geaccepteerd hoe het is en 20 kilo lichter, dan moet je sowieso al een geweldig figuur hebben!

Nonnie LIEF!! dank je wel!

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik had het niet beter kunnen verwoorden;)

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    gecorrigeerd 13 kg...maar de zwangerschaps kg die er nu weer aan plakken!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja je bent nu overal op gefocussed....daarom dacht ik gister, ik doe een testje, dan is ie negatief en dan komt mn ongi vast...maar niet dus. Maar echt wishful thinking hoor denk ik, als ie gister negatief was is de kans wel echt heel erg klein (en dat was ie al gezien wat er gebeurd is).

Verder kan ik me helemaal vinden in wat je schrijft....stiekem toch teleurgesteld. Want het komt wel niet uit, maar als ik nou eenmaal zwanger ben ja dan is het zo en dan komt er uiteindelijk wel weer een oplossing voor alles....of niet, maar goed, zwanger ben je dan toch. Wij willen ook een tweede alhoewel ik moet toegeven dat mijn man sowieso nog zou willen wachten hoor...hij was echt opgelucht gisteren toen de test negatief was.

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo is het maar net!!!! Helemaal mee eens!!Ik doe je dat echt niet na.....

*voel me nu al schuldig Justin morgen avond weg te brengen voor het eerst omdat we 1,5 week ramp nachten hebben*:)

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Sterk hoor Quschke! ;) Zo is het! :)

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

het is nou eenmaal zo! ga hier niet liegen om me beter voor te doen dan wie ik ben, dat heb ik atlijd gedaan en nu zeg ik gewoon waar het op staat en hoe ik erover denk...
    ik vind je gewoon stoer dat je het zo lang volhoud!!
    had het ook gewild maar helaas niet gelukt, dus voel me soms ook mislukt omdat ik dat niet kon volhouden, en niet gewoon nog een week langer geprobeerd had BV te geven maar wist gewoon diep van binnen dat het zo niet langer ging!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gosh ik ben wel aan het zeuren he overigens ;) sorry!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als het niet gaat dan gaat het niet en dan wordt niemand er gelukkiger van, jij niet, Alyssa niet, Ben niet! Elke dag dat je Alyssa bv hebt gegeven is er één! Het is bij mij altijd gewoon heel makkelijk gegaan (ok op de nachtvoedingen na) dus wat dat betreft kostte het me weinig moeite het tot nu toe vol te houden.

Enne, bewonderingswaardig dat je alles zegt waar het op staat! Ik wil mensen te vaak pleasen...

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Neuh meid...gooi het er lekker uit!! Kan ook opluchten hoor!!!

11. nonnie26

@quscke, aah meid snap je helemaal! zou alyss ook niet wegbrengen maar kan begrijpen dat je kapot bent als je helemaal niet slaapt..

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nee hoor helemaal niet! Als er dingen zijn die je dwarszitten vind ik dat je dat hier ook gewoon kwijt moet kunnen ;)

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    thanks voor alles complimentjes over Lotte, haar vader ligt nu al op de wacht met al die jongens want ze flirt nu al met iedereen!

@boobs: ja die mis ik ook wel hoor! alleen daarvoor kijk ik al uit naar de volgende zwangerschap.

en ik lees dat Lotte en Yestin een koppel worden:D wel lekker dichtbij. en de reden vind ik ook een hele goede!
    kleine poppetjes samen;)

15. nonnie26

ja weet je de nachtvoedingen was alleen de 1e week toen de kraamhulp er was daarna sliep ze gewoon al door dus dat was het niet, maar voor de voedingen overdag nam ze ruim een uur en nog niet tevreden zijn... achteraf heb ik spijt dat ik geen extra hulp heb ingeschakeld en dat ik ZP nog niet kende anders wist ik zeker dat ik met extra tips me erdoorheen geslagen had maar 7 uur BV op een dag vond ik gewoon teveel en trok het niet...

heb ook altijd mensen gepleased maar daar ben ik mee opgehouden want kreeg stank voor dank bij de meeste en toen ging het knopje pas om, heb nu dus flink me bekkie bij zeg maar sinds een jaartje of 2...

enne niemand zeurt!!! zowel dan doe ik het ook over mijn mislukte lijf ;)

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja dit is ook echt uit 'nood'. Merk dat mijn lichaam nog niet altijd fit is.....en mijn ogen hangen op half 7!
    Doet ons vast even goed een nachtje fatsoenlijk slapen en opa en oma wilde dit al lang eens. Justin zal ook echt verwend worden.
    Mijn ouders zijn trouwens ook de enige waar ik hem (tot nu toe) 'wil en kan' brengen. Daar heb ik een goed gevoel bij...maar zij zijn ook eigenlijk de enige:)

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    meis je kan het maar kwijt zijn.

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Kan me voorstellen dat dat je opbreekt...je was dus eigenlijk alleen maar bezig met voeden!!!
    Ga je het bij een (eventuele ) tweede wel weer proberen?

Hier in ieder geval wel...was hier echt een samenloop van omstandigheden waardoor het niet soepel liep:
    * mijn tepels die ik dus niet heb...ben dus vrij snel met tepelhoedjes moeten beginnen.
    * Justin die nog niet genoeg kracht had om fatsoenlijk te drinken
    * mijn man die het ziekenhuis in vliegt....
    Hoop echt dat het de volgende keer lukt....lijkt me zo'n lekker gevoel.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

you go girl!!

( sorry x-factor gekeken, iets te veel gordon):cool:

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    het word langzaam tijd dat mermaid komt om een nieuw topic te openen!!!

Deel Deze Pagina