@surf, balen dat je ziek bent en zeker met dit mooie weer!!!!! @mermaid, ik zou ook aftellen hoor!! spannend weer zeg!! hoop dat alles goed is met de kleine!! @hier, net broodje gegeten met banaan is toch wel favoriet geprakt bij alyssa en in schijfjes bij mama mjammie lekker hoor en gezond hahahaha zo de kleine meid maar eens naar bed doen en dan even huishouden! hopen dat mijn was van gisteren droog is maar zal wel niet met die handdoeken...
Nonnie wat super zeg van je nichtje! Geweldig! Mermaid nog 1 nachtje slapen.... logisch toch dat je er zo naar uitkijkt! Voel je de baby al veel? Surf beterschap Hier lekker met z'n drietjes naar buiten geweest, echt héérlijk weer zeg.
Tm nee niet bang voor, en anders ja, hebben ze pech het wordt al druk zat, dus zou het niet erg vinden als er wat minder mensen waren! leuke uitnodiging surf balen,hopelijk voel je je snel beter lau leuk nonnie stomme vraag hoor maar wat is pcos?(helemaal niet bekend in de vruchtbaarheidsbehandelingen enzo, neem aan dat het dat is) maar wat leuk mermaid ik zou dat ook doen vond het super spannend eylem lekker gewandeld Zo ik ben weer terug, liep voor de verandering eens niet uit en was gelijk aan de beurt (toen ik hoorde dat de vorige niet was op komen dagen hahaha anders liep het wel uit) Gijs weeg 9700 gram en is 75 cm lang dus das prima in verhouding. Ik hoefde er nog geen fles af te halen evt mocht de laatste eraf, maar mocht hem gewoon blijven aanbieden, maar als hij niet meer moest, dan hoeft hij hem niet meer te hebben. Verder was mijn schema prima en ontwikkeld zich goed! dus ik ben weer trots toch wel fijn om te horen Trouwens de ka vertelde iets, wat ik niet wist... wisten jullie dat kruipen met schrijven te maken heeft? schijnt zo te zijn dat als kinderen echt kruipen, makkelijker kunnen schrijven later. daarom is het schijnt belangrijk dat ze gaan kruipen. maar ja ze zei wel dat sommige kinderen niet gaan kruipen, en dat je het toch niet kan dwingen. maar vond het wel een grappig feit. Nou ik ga even Gijs lekker de fles geven en dan de nieuwste aflevering van House kijken op mijn laptop
@test gossie ja als ik er aan terug denk wouw dan wil ik het nog wel een keer maar wachten toch echt nog eventjes.. @ hier, net lekker gewandeld wat een heerlijk weer.. alleen jammer dat mn pootjes zeer gingen doen... maar het is echt prachtig weer. madam zo eens een koekje geven en dan eens naar bedje..
Mermaid spannend, morgen je echo! Kom je het ons vertellen of het een jongen of een meisje wordt? Nonnie jij hebt ook al zo'n lange cyclus lees ik. Ik ook, vaak rond de 45 dagen. Gefeliciteerd met je nichtje! Verjaardag, wij nodigen opa's, oma's, oom en tantes uit en de vrienden waar we veel contact mee hebben. En dan nog de gastouder. Qua tijden weten we nog niet precies hoe of wat. Ik vind de verdeling van familie 's ochtends en vrienden 's middags ook wel een goede van Chilleke. TM leuke uitnodiging! Surf beterschap meid! LZ lekker dat je niet bent opgeroepen. Lig je er dan niet op te wachten 's nachts? Lautjuh ook een leuke uitnodiging! Chilleke fijn dat alles goed was met Gijs! Ik had het inderdaad ook gehoord van kruipen/schrijven. Heeft te maken met oog-hand coördinatie. En dat kinderen die billen schuiven meer kans hebben op dyslectie dan kinderen die kruipen, omdat er dan een bepaald stukje van de hersens minder gestimuleerd wordt. Ik heb Elisa net opgehaald bij de gastouder en ze heeft koorts. Ze had geslapen van half 9 tot half 12 en werd wakker met knalrode wangen en een heet hoofd. Ze ligt nu alweer een half uur te slapen. Liggend nog wel! Heb het hele huis al even stof gezogen en gedweild en de slaapkamers afgestoft. Nu beneden nog even, maar ben zelf ook niet helemaal lekker. Maar goed, het is een beetje een ontplofte zooi hier.
Kruipen en schrijven: het heeft ermee te maken dat kruipen een asymmetrische beweging is waarmee beide hersenhelften heel erg worden gestimuleerd. Ofzo. Goede vriendin van mij is ceasartherapeute en zij heeft het me wel eens uitgelegd, maar ik heb het ook weer niet precies onthouden. Ka, beterschap voor Elisa! Hopelijk word je zelf ook niet ziek. Nonnie, boterham met banaan is inderdaad ERG lekker!!! Eva werd net wakker na 1,5 uur slapen, maar toen ik haar pakte moest ze heel hard huilen en ze bleef maar mekkeren, heb haar weer terug in bed gelegd. Nu ligt ze te converseren met haar konijn Zo schattig.
zooooo het weertje is echt heerlijk!!! noa is lekker op de galerij aan het stoepkrijten ben net even een rondje wezen lopen met lady zonder jas en het was heerlijk
echt wat een verrukkelijk weertje ik heb gewoon mn dekbed gewassen en buiten gehangen.. ff de ziektekiemen dr uit gewassen haha.
@TM, lekker zeg noa aan het stoepkrijten! nog even en dan kunnen wij er ook van genieten als ze ouder zijn hahhhaaha @ka, dus ook zo'n lange cyclus aan de ene kant wel lekker maar soms ook lastig hahahahaha @chilleke, fijn ziet er goed uit voor gijs heb het pcos gedeelte even opgezocht in google: In de eierstokken rijpen follikels uit tot rijpe eicellen waarna de ovulatie plaatsvindt en de eicel kan bevruckt worden.Bij dit syndroom echter komen de follikels niet tot ontwikkeling (het blijven follikels gevuld met vocht en worden geen eicel) én er vindt geen ovulatie plaats.Het FSH-gehalte blijft laag terwijl het LH-gehalte verhoogd is. FSH = FollikelStimulerend Hormoon LH = Luteïniserend Hormoon Het follikelstimulerend hormoon zorgt ervoor dat de follikels (van de Graaff) in de eierstokken zich ontwikkelen tot een rijpe eicel. Het luteïniserend hormoon zorgt ervoor dat er een ovulatie plaatsvindt. Op dit hormoon zijn dan ook de ovulatietesten gebaseerd. simpel: geen ongesteldheid volgens mij waardoor geen eicellen ofzo weet ook niet precies hoe het zit maar pamsie wel want die heeft het ook geloof ik... @hier, ramen gelapt alle 4 binnen en zelfs buiten!! vazen op de vensterbank weer schoon, troep in de gang opgeruimd, vaatwasser in en uitgeruimd en de lege flessen verzameld dus zometeen maar even naar de AH brengen scheelt weer hahahaha twijfel alleen of ik met of zonder jas ga want is aan het eind van de straat en voor alyssa twijfel ik ook ze heeft nog steeds een snotneusje maar verder niet dus ja dik vestje of winterjas twijfelkont ben ik zeg en niet eens zwanger hahahahaaha
oh ja over dat kruipen en schrijven! weet niet wat ik ervan moet denken ik heb NOOIT gekropen maar was de beste van de klas vroeger in schrijven
@janne: vriendjelief isvandaag thuis gebleven. Ik houd koorts ondanks PCM. @ Mermaid: leuk, leuk morgen echo!! @ kruipen enschrijven; ik heb ook nooit gekropen, maar schrijven deed ik perfect... Ehm, de rest weet ik niet meer. Typen gaat ook niet ideaal op m'n iPhone...
@surf he gedver meid das niet lekker.. hopen dat je gauw weer opknapt.. @ hier laetitia heeft weer vanmiddag niet geslapen :S volgens mij gaat ze gewoon standaard de middagslaapje overslaan.. nou ja ook goed wij gaan lekker frietjes eten vanavond :d mjammm heb dr zo'n zin in.
@lau, ja goed he , mjammie frietjes, hier weet ik het nog niet heb iig tartaartjes uit de vriezer gehaald maar nu nog de groente erbij wat zouden jullie doen:ik heb spruitjes maar dat eet manlief liever met gehaktbal, ik heb doperwtjes of sperzieboontjes maar hebben gisteren al snijboontjes op dus ja dan word het doperwtjes snap eigenlijk niet waarom ik dan de vraag stel LOL hahahaahahaaha
@lau, slaapt ze dan helemaal niet meer?? hier alleen nog een middagslaapje maar als ze die niet meer wil slaapt ze helemaal niet meer!!!!!! doet laetitia dan nog een ochtend dutje of niet???
@nonnie ik zou doppertjes doen hahahaha @ hier net nog ff op het balkon gezeten eht zo lekker.. grrrr ik kan geen mail versturen via hotmail echt zo vaag hij zegt de hele tijd fout in de pagina en vervolgens start hij hem weer opnieuw op:s raar hoor dat hotmail.
@nonnie ze slaapt smorgen van half 11 tot half 12 en voor de rest niet ... echt zo raar maar goed ik vind het prima alleen is het jammer dat ze vanaf half 5 5 uur echt jengelig is..
@lau, kan je haar ochtendslaapje dan niet een beetje rekken zodat ze net als alyss alleen in de middag een tukje doet dan is ze misschien wat vrolijker rond die tijd omdat ze dan niet zo moe is! of is dat geen optie???
daar zeg je nog eens wat dat kan ik wel proberen.. ik ga het morgen gelijk es aan passen kijken of het werkt.
lau ook al lekker gewandeld! ka agossie ook al ziek....beterschap janne aaaahhh zo schattig tm ja het is idd zo warm! moet toch maar eens voor een voorjaars jas kijken voor gijs, die k nu heb is zoooo dik. nonnie thnx voor de uitleg en ze zei ook dat als je niet gekropen hebt dat je dan echt wel kon schrijven hoor maar het heeft idd iets te maken met hetzelfde hersengebied. vond het gewoon een grappig weetje lau frietjes ooooh lekker. hier rijst kip en sperzieboontjes en oooh ze slaapt wel kort! ik zou idd wat nonnie zegt, proberen te rekken daat ochtendslaapje, dat ze hem smiddags pakt en misschien ook wat langer slaapt. nonnie ik zou voor sperzieboontjes gaan die vind ik lekkerder dan doperwtjes. hahaha maar je hebt al gekozen is ze inmiddels al weer gaan staan? Gijs heeft nou ontdekt hoe hij aan de bank,tafel,stoel, tvkast kan staan...dus nu is 20 min rondkruipen heel de huiskamer onploft overal dvd's, tijdschriften, viltjes, afstandbedieningen, kussens... hmmm nog een reden waarom de box fijn is en als ik zijn broek uitlaat, dan kruipt hij, en met broek niet zo einde ego