April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ken er nog 1 die als een speer ging, Yestin van chloe zo die ging vlug!!!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, was inderdaad een erg harde wind. Vooral als je dan net achter een vrachtwagen vandaag kwam.

Fijn dat het goed gaat met zijn vingertje. Ik had eerst helemaal niet door dat hij daar om huilde. Pas toen ik naar hem toe liep om hem uit de stoel te halen (wat ook niet één twee drie lukte:)) zag ik dat zijn vingertje vast zat. Arm manneke!

Hé, dat kruipen heb ik dan even gemist! Goed joh!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    mirjam fijn dat justin zijn vinger mee viel. gelijk koelen helpt een hoop.

cm mmm mannen

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ mama meeting das wel een leuk idee uiteten :) gezellig!

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@CM, nee hebben we niets mee gedaan heb ze voor niets vanmorgen om 8 uur zitten knippen :x:p

@mirjam, ja goed he van justin echt in 1x :D en denk dat ie ook wel wat heeft opgepakt van yestin van chloe jeetje mina wat ging dat ventje snel net zo'n houdini hupsakee loslaten en weg was ie.. en maar meisjes bespringen :D:p

6. nonnie26

hahahahaa je was me voor ;) wat een ventje zeg keek me ogen uit :$

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    We hebben trouwens al lang niets meer van Emmetje gehoord! Die was er vorige keer ook bij. Met Tim en Emma.

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Leuke foto's !!!!

Zie alleen mijn kids nergens :(
    Beetje suf want had m'n eigen camera meegenomen maar helemaal geen kans gezien om foto's te maken.. zag zoveel flitsen dat ik dacht; er zit er vast wel 1 tussen.....
    Nou gelukkig heb ik die van Nonnie :D

Nou ben toch wel benieuwd hoe het met Julian is, kan iemand haar misschien een sms sturen ??

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    CM: whahahahahaha, ik zie het al helemaal voor me, man chaggie op de bank met lang gezicht en pruillip:D

Mirjam: ik moest zo lachen vanmiddag, hoor ik ineens heel hard: hij kruipt! Die kasper gaat zeker als de brandweer.

10. mirjam2112

Ja hij bleef met z'n dikke pootjes haken zeker hahaha

Ik dacht dat hij huilde omdat ik wegliep met die fles ..... :) Naja genoeg babyvet helpt ook haha

Nou Yestin ging inderdaad als een speer !!! En maar in die billen knijpen !

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Idd, volgens mij was zij ook vriendjes op hyves, zal eens kijken en/ of mailen

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, maar ik ben dan ook wel een hele gemene vrouw hoor! Ik bedoel, hij mag maar 8 dagen naar Dominicaanse Republiek ipv 14. En hij mag maar 1 keer per weekend kiten ipv 2 x. Hij heeft het echt heel slecht!!! ;):p:D

13. mirjam2112

hahhah ja echt ik was helemaal verbaasd, hij tijgert echt al een tijdje maar als hij op z'n knietjes ging zitten dat liet hij zich weer op z'n buik glijden om vooruit te komen.. Volgens mij had hij niet door dat het ook anders kon haha en nu ineens wel :D:D

Caro: Pas toen ik uit dat gat wegreed kreeg ik een sms van jouw gemiste oproepen, had toen pas bereik..

14. nonnie26

hahahaha dat dacht ik ook!! ik had echt zoiets van: ja en??? ze doen het allemaal behalve de mijne :( maar toen zei ze er achter aan voor het eerst!!!!!!! en toen heb ik maar gelijk een foto genomen alleen wel van de achterkant dus echt veel valt er niet te zien :)

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Yestin heeft de taak overgenomen van Milan. Die zat vorige keer Noa in d'r billen te knijpen!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Heks:p

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, lekker op tijd! Nou, nu heb ik ook LZ d'r nummer, dus een backup mocht ik volgende keer weer langs de weg komen te staan!

18. nonnie26

hahahahaha, dat gezichtje ook van alyssa op de foto :D ze was echt not amused dat yestin aan der bips zat :p

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caro oe dan ben je wel heelslecht hoor :p hahhaha..

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    We hebben alleen geen groepsfoto genomen van alle kleintjes! Volgende keer alle kinderstoelen op een rij zetten zodat ze in ieder geval stil zitten voor de foto!

Deel Deze Pagina