Zo, nu even via de gewone PC, gaat toch wat makkelijker dan op mijn phone! @ Mirjam, ach, wat kaarsjes mee, flesje wijn en twee glazen en dan lekker samen een avondje in bad! (moet je natuurlijk wel even checken of je wel bad hebt!) @ Quschke, oh spannend! Ik ga vanavond wel even ZP checken hoor! Even ego... Noa heeft zich vandaag aan de tafel opgetrokken! Ben echt trots. En ze laat zich ook heel voorzichtig weer zakken. Alleen net bij de bank ging het even mis. Toen kukelde ze in één keer achterover. Zo op d'r achterhoofdje! Gelukkig miste ze op een haartje de tafelpoot! Was wel even brullen, maar nu lijkt ze er geen last meer van te hebben. Vanochtend ging het allemaal goed met Noa bij de creche. Alleen met mama wat minder. Ik dacht dat het wel mee zou vallen om haar daar achter te laten, ik doe het tenslotte twee keer per week al bij haar huidige creche. Maar het viel me toch zwaar en begon al te janken toen ze met de leidster bij het raam stond te zwaaien. Pfff, was ook echt blij toen ik haar weer op kon halen om 12 uur. Ze had netjes een uurtje geslapen en een boterhammetje gegeten. D'r fles wilde ze niet (maar die wil ze thuis ook steeds niet) en ze was heel vrolijk en gezellig!
Caro: Fijn dat het meeviel ! Voor Noa dan En wat goed dat ze zich kan optrekken !!! Echt knap hoor Ik denk dat ik Justin maar een dagje op cursus bij Kasper of Yestin moet sturen want hij kruipt niet meer hahaha als hij al op z'n knietjes gaat zitten dan laat hij zich op z'n buik glijden en tijgert weer verder.... Naja ook prima
Mermaid JEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ shoppen!!! Wat leuk joh een jongen! Lijkt me idd wel even omschakelen als meisjesmama, maar superleuk!! Mirjam doen!! Het Efteling hotel lijkt me heel erg gaaf. Ben er nog nooit geweest. En de Efteling zelf is natuurlijk al erg leuk Quschke spannend hoor meis kan me goed voorstellen dat het wel even schrikken zou zijn.....Leef met je mee! Caro yeah wat goed van Noa! Eng he als ze zo achterover kukelen! Dit is wat ik onthouden heb . Wij zijn net terug van een middagje stad, de auto bleek namelijk nog steeds hetzelfde probleem te hebben :x dus zijn we wat eerder gegaan en even een rondje stad gedaan. Wilden een loopwagen kopen voor Irem, maar omdat we uiteindelijk toch die van Nijntje wilden zijn we niet geslaagd, want die hadden ze nergens. Wel die van Woezel en Pip 10000 stuks (tis precies dezelfde als de Nijntje wagen maar dan andere figuurtjes), beetje raar. Maar ik vind Woezel en Pip niet leuk, dus bestel hem vanavond wel even op internet. Lekker even koffie gedronken bij de Hema, nog even bij de Wibra geweest, súperleuk shirtje en bolerootje voor Irem gehaald en nog wat dingetjes dus ik ben weer blij, wat kan een mens toch gelukkig worden van een beetje shoppen . Nu net weer thuis en we zijn voor een andere auto aan het kijken want we kwamen er vandaag achter dat de kinderwagen echt op geen enkele manier in de auto past :x (hmmm ja daar komen we pas achter nu Irem 9,5 maand is haha maar dat komt omdat ze nooit in de bak wilde liggen en we altijd de draagzak meehadden. maar daar is ze nu erg zwaar voor aan het worden). nou heel verhaal weer
@mirjam, ik zou gewoon gaan! lekker toch!! @CM, ja das minder maar das meestal dat de mama's er meer moeite mee hebben toch @hier, besloten om frietjes te eten manlief is nog aan het werk in amsterdam dus dat zal nog wel even duren en heb echt geen zin om tegen bedtijd van alyss ( 7 uur ) nog te koken dus alyss krijgt een potje en wij eten patatjes zo wel even een zak patat halen want dat hebben we dus niet meer hahahahahaaha alyss is eindelijk wakker dus het papierwerk was al gedaan toen ze wakker werd, dus dan doen we een korte wandeling hahahaa
Dames..ik ben er vandoor! Vanaaf na 8 uur zijn we pas terug...dus dan kan ik ook pas testen.... ben op van de zenuwen!!!
Sterkte Quschke!!! pff doordat ik vanochtend zwemmen was en vanmiddag ook weg heb ik zelfs de afwasmachine nog niet uitgeruimd....foei....en ik zit hier nu alsnog te niksen haha
ooow quschke: dan moet je nog lang wachten! kan me voorstellen dat je supernerveus bent! je laat het toch nog wel even weten vanaaf?? ik ga snel nog even douchen voordat mijn ouders met de kindjes komen...
pff als ik dan 5 minuten gestaan heb, zak ik helemaal in.. en ik dacht morgen wel weer te kunnen werken, maar zo wordt het niets natuurlijk... balen!
@surf he dat schiet nog niet op dan.. @ quschke spannend hoor!! @hier nou laetitita werd wakker om 17.00 maar een potje gegeven en nu ligt ze er alweer in lag te slpen op de bank :s maar ja wat wil je na een dag wakker blijven..
Quscke: oeh spannend! Mermaid: wat gaaf een jongen (ik kan het weten ). Gefeliciteerd! Ik leef nog hoor.. Vandaag om 12.15 uur al weekend, Jayden is heel erg ziek.. Zielig! Hier nog wat spannends gebeurd? X
Mermaid een jongen, wat gaaf!! Gefeliciteerd! Lijkt me echt geweldig, een jongen en een meid. Franka fijn dat de misselijkheid wat minder is. Ik heb het ook nog niet verteld op mijn werk. Wil wachten tot 3 maand, maar je begint het nu toch wel wat te zien. Hopelijk kan ik het nog 3 weken geheim houden. Quschke ik ben heel benieuwd naar je test vanavond! CM Wat stoer dat Noa gaat staan aan tafel! Super zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om haar bij nieuwe mensen achter te laten. Wel fijn om te horen dat ze het goed heeft gedaan. Eylem dat was lekker shoppen dus! Jammer van de loopkar. Wel balen dat de wagen er niet in past. Kan hij niet uit elkaar of dat je iets op de achterbank kan leggen? Nonnie, lekker patat! Ik kom ook bij jou eten. Ik eet alleen, maar heb nog geen zin in eten en zou ook niet weten wat ik moet eten. Surf balen meid dat je nog steeds ziek bent. Hopelijk knap je snel op, beterschap! Elisa gloeide zo erg in de stad. Ze zag ook helemaal rood. Dus even snel wat potjes gekocht voor haar en wat blauwe druiven voor op de tafel en toen maar weer snel naar huis. Ze ligt nu op bed. Ik hoop dat de koorts snel zakt. Zo zielig...
Mermaid, jeeeeej een jongen!! Wat ontzettend gaaf! En natuurlijk heerlijk dat alles helemaal goed is Een broertje voor Ayla! Super zeg! Quschke, spannend! succes en we horen het vanavond!! Ik had net op bijna iedereen gereageerd, maar toen viel mn laptop uit zat de stekker niet goed in het stopcontact dus de batt was leeg En nu weet ik het echt niet meer allemaal! Haaaaiii Ikheid!! Gezellig! Red je t een beetje met werken en Jayden en alles te combineren? Geef je mannetje maar een dikke beterschapsknuffel!
@surf, nou dat schiet lekker op dan!! @eylem en ka, jullie zijn welkom hoor dames @ikheid, ach gos jayden ziekjes wat heeft ie?? uuuhhhmmmmm spannende dingen alyss trok zich op in de box tot staan maar ik had het gemist omdat ik JOUW mannetje aan het bekijken was op hyves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stupid me @hier, patatjes zijn binnen net als de snacks dus dat word smullen vanavond.. balen zeg kan alyss niet in de box leggen, had de boxkleden gewassen maar die zijn nog niet droog heb wel zo'n dikkere plastic onderhoes van mij vroeger maar ja kwa erachter dat na haar dutje de ANTILEK beker nog in de box lag voor 2 uurtjes met 180cc water helemaal leeg gelopen op dat plastic zeil dus nou is het onderbord ook kletsnat geworden dus die ligt nu te drogen nou ja lekker boeiend ik ga alyss haar potje maar eens opwarmen want die begint te dreinen op de grond en zit vastgeplakt aan mijn voeten
Oh ik weet al waardoor het komt. De laptop gaat op standby en dan heeft hij geen verbinding met internet meer waardoor die banner het niet meer doet. Denk ik...
@ikheid ach gos beterscap voor je mannetje @ Nonnie lekker patatjes :d hier burger king gehaald @hier zo laetitia is er toch nog eventjes uitgeweest en ligt nu weer lekker op bed.. wat een dag zeg. pff best zwaar als ze de hele dag wakker is.. vanavond apollo 13 kijken alleen weet niet of k het red om hem af te kijken..