Haha! Ja die Yestin is wel een rokkenjager. Hij vloog Elisa ook al in haar nek bij mij thuis, maar dan met zijn tandjes haha! Mirjam, ik zag inderdaad ook dat Justin er bijna niet op staat! Op 1 foto zag ik hem volgens mij. Sorry... Fijn dat zijn vinger meeviel.
ka ja die foto zag ik staan vet grappig en elisa sloeg ook van haar af, was een beetje over en weer volgens mij trouwens vanmiddag begon er ook iemand over ann, ik had haar in me hyves maar ze heeft me verwijderd, weet iemand ook hoe het met haar gaat
Hier nog eens dat filmpje van de vorige meeting. Onderin beeld zie je ook hoe Milan heel de tijd aan Noa d'r bips zit! Whahaha! Grappig om ook het verschil te zien tussen toen en nu met alle kids!
Ja klopt ja! Ze duwde en sloeg wel van zich af als het haar niet beviel. Maar gelukkig waren ze ook heel lief tegen elkaar. Ze gaven elkaar nog een handje toen Yestin weer naar huis ging.
Pamsie: Ann is helemaal van Hyves had, had wel Facebook zei ze maar ik weet haar achternaam niet dus is moeilijk zoeken...
Ik heb een date met haar de 14e. Tara had de waterpokken gehad, maar dat ging nu weer beter geloof ik. Volgens mij heeft ze haar hyves opgeheven.
@echo: inderdaad afgelopen donderdag de echo gehad; hartje klopte dus helemaal gerustgesteld... verder helaas nog steeds de griep dus geen puf om overal op te reageren, sorry! echt jammer dat ik niet bij de meeting kon zijn vandaag, maar ik heb net de puf om mijn bed uit te komen en dan houdt het op; ben wel benieuwd naar de foto's!!
@franka ah gos meis hopen dat je snel opknapt! wel fijn dat je een goede echo hebt gehad! @hier ohhh gos ik zit de hele avond al chocola te eten echt foutttt zo toch echt maar eens stoppen met chocola eten.. manlief zit top gear te kijken..
@buikje: iemand vroeg daar nog naar (pamsie volgens mij) maar dat begint al wel zichtbaar te worden. Kan het niet lang meer verborgen houden ben ik bang: woensdag vroeg een leerling al: bent u zwanger?? Heb me eruit gekletst maar goed, de vragen zullen vast wel komen dan
Hoi, fijn dat de echo goed was! Wel balen dat je nog zo ziek bent. Was jammer dat je er niet bij was. Volgende keer beter! Misschien met twee kids dan? Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?? Staat waarschijnlijk trouwens wel in je onderschrift, maar die kan ik nu niet zien. Lekker handig weer!