April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nonnie, haha :D het kwam wel echt door de auto hoor:p, niet dat je vent op een moordenaar lijkt :p

@Mirjam haha, ook toevallig ik zat net aan Quschke te denken, moest lachen om je reactie :p
    en ik zou ook gewoon lekker met Demi gaan! Je neemt Justin vast een andere keer wel weer ergens mee naartoe wanneer het dan met Demi bv niet uitkomt.. En je doet opa en oma er waarschijnlijk een plezier mee! Dus niet schuldig voelen!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @chilleke: ja ik hoop dat het gaat lukken qua geld enzo, maar als het even kan, willen we lekker op reis. hebben we ook gedaan zonder kinderen, dus het lijkt ons het ultieme gevoel van vrijheid als we het weer kunnen doen. en je leest op internet genoeg verhalen van mensen die het doen, dus toen dachten we, nou dan moet het ons toch ook lukken? dus we gaan het gewoon doen joepie!

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Er is hier gewoon een heel ontvangtcommitee voor Quschke!!!:D

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oh gelukkig maar (pheeuwuuw) was al bang hahhahhaha nou je moet toegeven dat ie op een bajesklant leek toen met zijn kaalgeschoren hoofd...

@chilleke, lekker zeg heb je nog plannen????

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    misschien moeten we haar allemaal even roepen?
    ik begin wel:

QUSCHKE???????

6. nonnie26

nou zeg dat wel het is nog nooit zo druk geweest op een woensdagavond :D

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ohja, ik denk dat ik little people speelgoed voor Yes zn verjaardag ga vragen!
    Op mn werk hebben we daar van alles van, en ik had wat spul voor hem neergelegd, vond ie toch helemaal geweldig! Hij lag op zn buik voor de boederij, en zat dat deurtje maar open en dicht te doen.. Dan hoor je een paard hinniken en hij had er de grootste lol om!:D

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nieuwsgierig? Wij? Neuh!:p

9. nonnie26

#789 nonnie26, 9 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2011
    QUSCHKE!!!!!!!!! Kiekeboe!!!!!!!!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mirjam: ik zou ook lekker met demi gaan, is voor haar toch ook leuk, quality time met papa en mama? en justin wordt wel vermaakt hoor bij opa en oma, dus niet schuldig voelen en lekker genieten van je grote kleine meid!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ze is nog niet online, spannend....

Caro ja dat gedoe aan auto's kost altijd zoveel geld pfff. Daarom deze reparatie dus nu nu ie nog in de garantie zit.

Mirjam ik zou Justin ook lekker bij opa en oma laten! Super voor hem en een beetje extra quality time voor Demi!

Chilleke vakantie? relaxt!

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha.. nou mijn vent is kaler volgens mij :p Maar die wil je ook niet in een donker steegje tegenkomen hahaha:p

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Jep we gaan maandag een midweek naar de erperheide van cp :D nu al zin in :D

roep wel mee: QUESKE!!!!

14. nonnie26

hahhahahha wij hebben hier ook de boerderij en alyss vind de geluidjes ook geweldig ze ligt tegenwoordig zelfs in een deuk als papa de kip nadoet :p

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

hahaha helemaaaaaal niet :p

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zeg als jullie de verkeerde naam roepen komt ze natuurlijk nooit :p

het is toch echt QUSCHKE volgens mij ;)

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

oh wat leuk lekker zwemmen met Gijs!!

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha ja ik ben fan! haha.. ik denk dus echt dat ik voor de little people ga:)

19. nonnie26

hahahaha nee zag het op hyves maar of ik bang zou zijn als ik hem tegen zou komen ;) denk eerder wat anders :D:p

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Thnx voor jullie reacties... Net even op de bank gekeken... We kúnnen het wel betalen een nachtje Efteling maar eigenlijk hebben we veel te veel geld uitgegeven de laatste tijd en verdienen we het niet hahaha maar ach, dáár kan Demi natuurlijk niks aan doen :p

Deel Deze Pagina