we hebben al 2 gasten hallooo gast !!! pak een stoel en een zak popcorn(als je dat niet lust een zak chips ) en een lekkere Jilzz
heb echt net als TM de tranen van het lachen in mijn ogen staan!!! geweldig!!! heb de hele tijd al een big smile op me face hahahhaa en manlief maar denken wat is er nou zeg dan gewoon waar het over gaat!! uuhhhh nee schat beter van niet
oh die reclame is zooooooooooooooooooo lekker!!!! kwijl kwijl heerlijk!!!! hoop dat ie volgende week vaak op tv komt als manlief in duitsland zit
@quschke jammer dat die negatief was maar gelukkig denk je zelf dat het nog ff beter is.. Wie weet hebben jullie gauw een huis :d @ uitspraken wij hebben trouwens de tekst al voor het shirtje van laetitia als we een tweede krijgen.. Op de voorkant: na een hoop geklus en dan op de achterkant: word ik grote zus.. whaha zaten we gister ineens over te brainstormen en vonden deze wel leuk..
hoiiii wonder!!!!! (ze stuurt me net een krabbel dat zij die gast is en niet kan inloggen met haar telefoon)