lautjuh ja jij woont echt centraal, ik spijbel een beetje. maar goed ik vind een stuk rijden nooit erg. kan soms heel lekker zijn. behalve vandaag met al die wind. pff dat was eng
Franka: ik had van wonder gehoord dat alles goed was, gelukkig! En heb je ge-excuseerd vandaag. hahahaha. We hebben 25 feb een date in A. gepland. Jij bent ook vrij op vrijdag toch?
@onderling daten, denk dat het ook makkelijker is al je tel nummer van elkaar hebt zodat je via sms of tel iets af kan sprekn is toch anders dan via het forum denk dat daar het verschil ligt....
@mermaid: Ja valt me nu idd ook in dat ik nu je buik ook gemist hebt!!!! @nonnie: haha...kan me niet voorstellen dat ze niets te vertellen zouden hebben
We moeten de baby meetings (slik, dit was ws de laatste baby meeting, straks is het een dreumes meeting) er maar inhouden maar tussentijds eens zonder haha lijkt me erg gezellig (en vooral rustig )
@ Quschke, we hebben vanavond nog een stukje van de Red Bull race gezien. Dat was toch practisch bij jou voor de deur? Zag er wel mega druk uit zeg! Heb je er ook nog wat van kunnen zien of ben je gevlucht!
@nonnie ja denkwe ldat je gelijk hebt hoor!! Met telefoonnummers spreek je makkelijker af. @ Mirjam ja vind ik wel een goed idee dan ben ik er sowieso bij
franka fijn dat het hartje klopte, ik vroeg idd naar je buikje, leuk dat ie goed begint te groeien maar lastig om het verborgen te houden. mama meeting lijkt me leuk meiden, ff lekker kunnen kletsen. mis wonder trouwens wel hier hoor. was vandaag me klets maatje