De laatste 2 seizoenen zijn echt briliant seizoen 6 kickt hij af en seizoen 7 (word nu in amerika uitgezonden) krijgt hij een relatie met cuddy echt zooo leuk
Ik zeg het ook gewoon als Ray naast me op de bak zit hoor Doet hij ook als ie een knappe vrouw (lees: lekker wijf ) ziet
@chilleke oh echt dan moet ik toch maar weer eens gaan kijken of mn broer de seizoenen niet kan branden ik bedoel cuddy en house hahaahhaa
Dat vind ik op zich ook wel een goed idee! Al zijn er ook al wel een paar van de verjaardagen in maart toch? Die Samsung is wel heel mooi! Ik denk dat ik voor de blackberry ga, maar mag pas in mei, dus misschien zijn er dan alweer hele andere telefoons
ja joh ik lach me rot, zo grappig krijgt hij met cuddys moeder aan de stok! maar moet iedere keer weer een week wachten tot er weer een aflevering online staat
Hier ook alle crime series favoriet!!ncis...is ook wel interessant...maar niet in die mate als criminal minds enn mentalist
hhmmmzz, krijg nu rare gedachten zie het helemaal voor me: ray, ik kijk CM en ben me toch nat op de bank neeeuuuhhh zie dat niet echt gebeuren lieve schat!!!!
Comedy's kijk ik eigenlijk niet.. Ik ben van de crimeserie's en vrouwenserie's hahaha Heb alle dvd's van sex and the city, desperate housewives, grey's anatomy.. En die laatste twee volg ik ook nog wekelijks online..
sex in the city is echt zoooo leuk ach ik van alles wat ik heb alles van Friends, ik heb paar seizoenen van heroes ik zou nog wel eens de seizoenbox van gilmore gilrs willen hebben
@lau, ik ken ook niet iedereen persoonlijk maar manlief kijkt me zo raar aan als ik zeg: caromama zegt dit en ladyzorra zei dat en toen zei trotse mama zo dus heb in het prille begin dat ik hier kwam een lijstje gemaakt met ZP namen en dan de echte namen + de kids erachter zodat ik het kon onthouden en dat lijstje blijft aardig hangen... soms even snel tussendoor op hyves spieken als ik het echt niet meer weet...
ehmmm oke misschien niet met zoveel woorden Maar als Lorena van gtst voorbij komt lopen zegt Ray oh daar zou ik het ook wel op kunnen (vraag me niet waarom ) dus dan vind ik dat ik het ook best even mag zeggen als ik dat vind zeg maar