hahaha hier precies hetzelfde.. vorige week nog satc 2 op de tv geweest !! kijk ze alleen niet online, wacht braaf tot Grey weer begint
@series, ik volgde een serie die waarschijnlijk niemand van jullie gezien heeft heb ook alle boxen ervan en daar zitten me toch lekkere kerels in die series: MC' CLEODS DAUGHTERS...
Die ken ik zeker....vind ik ookleuk om te kijken...maar man vind er geen z*k aan dus kan het kijken als ik alleen ben....
@n onnie mclauds pfoeee geef mij alex of nick maar ik wil ze ook nog steeds op dvd nu word het uitgezonden op net 5 maar dat is tegelijk met atwt..
Ik probeer dat altijd, maar dan heb ik één aflevering op tv gezien en dan wil ik zooooo graag weten wat er daarna gebeurd, en omdat ik weet dat de aflevering daarna in Amerika vaak al is geweest en dus gewoon online staat kan ik me dan niet inhouden haha.. Dus nu loop ik helemaal gelijk met Amerika, en moet ik nog weer iedere week wachten
ik kan je zeggen dat manlief er wel naar keek maar dan puur om de auto's en jade mckinnon geweldige mooie vrouw als ik het mag zeggen ( geen rare dingen denken maar vind haar echt knap ) heb zelfs bij het laatste deel zitten janken ongelooflijk!!!!
vind greys echt niet leuk...dus kijk ik niet.... ER daarentegen wel weer maar ik ben ook 1 van de weinige maar I love nederlandse films en series zoals de co-assistent, verborgen gebreken, levenslied, single, julia's tango
Nou ladies, aangezien ik het toch niet bij hou ga ik maar m'n bedje in.... Lekker snotteren en hoesten kuche kuche Morgen laatste dagje werken, jahoeeeeeeeeeeee Slaap lekker allemaal, en niet teveel kletsen meer hoor x