April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ auto: Ik had voorheen zo’n oude Mazda 323. Echt een gaar ding, als het regende en je had de blowers hard aan (moest wel anders zag je geen donder door het beslaan ;)), de lampen aan en de ruitenwissers, dan was het wachten op het moment dat de wissers ermee kapte. Dan moest ik aan de kant van de weg gaan staan. Motor uit doen, even wachten en dan weer opnieuw proberen en dan deed ie het (meestal) weer. Verder hadden we een achter ergens een gat geboord, omdat hij ergens lekte en anders het water niet weg kon en heel de auto dus zeiknat werd als het regende. Maar wat was ik blij met mijn auto :D. Uiteindelijk is ie naar mijn moeder gegaan en daarna naar de sloop. Ik wilde ook echt niet dat ie nog naar iemand anders zou gaan :).

@ Quschke: Nega getest zie ik. Laat die ongi nou maar snel komen.

@ Jillz-reclame: Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr :D.

Ok, op pagina 96 ben ik afgehaakt. Ik had niet het idee dat er nog veel zinnigs gemeld zou gaan worden, LOL :D. Ik doe vanaf hier weer mee.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ikheid, wat vervelend dat ie nog zo ziek is! Sterkte!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ikheid: Jayden zo ziek.....ik hoop dat de ha iets kan vinden en datje komende nacht wat meer rust hebt.

@mermaid...ja die ongi moet echt snel komen....! Hyaha...nee denk ook niet dat je iets belangrijks gemist heb na pag 96....volgens mij voornamelijk over mannen en series....

@poetsen:ik doe eigenlijk alles zoals het het beste uitkomt...of Justin nu slaapt of niet.

Heb de ramen hier even opengezet want dat spul voor de bank stinkt hendig!!
    Even een bakkie koffie totdat het opgedroogd is...

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, Ayla en ik gaan even wandelen en even wat dingen halen, want ze is niet in een al te best humeur, dus dat gemopper ben ik een beetje zat. Alhoewel ze nu wel even lekker op schoot zit...

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen dames!

hier lekker uitgeslapen tot 09.30 heerlijk!! vandaag weinig plannen.. iig rustig aan doen

@nonnie arm meisje hopen dat ze snelweer opknapt.

@ ikheid beterschap met jayden hopelijk kan de huisarts wat voor jullie doen!

@ surf dan doe je toch een klein beetje... maar als het niet gaat zou ik het gewoon nog een dagje latenverslonzen.. gezondheid gaat voor..

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden,

kwam ff zwaaien.
    Hoop alles goed.
    Hoorde dat de meeting gezellig was, top.

Hoop alle kindjes in orde. Lees wat griepjes. Veel beterschap.
    Liefs van hier.

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!!

Vandaag niet gaan zwemmen, met onze hoestende snottebel...

Ikheid: Hoop dat Jayden snel opknapt!

Ann: hoe is het met Tara?

Ik moet hier ook iets in huis gaan doen.....

Oh en heb gebelt, maar moet eerst afspraak op de poli maken met arts. Dus even vragen wat mn vriend het beste uitkomt, want die is rete druk..

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dus je hebt min of meer toch een keuze kunnen maken?

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja en nee.... Ik moet eerst bellen voor een afspraak, dat duurt meestal wel even. Dan gaan ze vertellen wat de bedoeling is en zullen we wel weer een cyclus moeten afwachten. Dus tegen de tijd dat we daadwerkelijk weer op ons charmantst op die stoel liggen, zijn we weer weken verder. Als het dan nog niet spontaan gelukt is, dan is de keuze min of meer voor ons gemaakt.

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz spannend al kan het dan nog een poos duren maar denkwel dat het de nodige spanning met zich mee neemt..

@loungetopic zo das echt een kippevel topic..

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Lz: toch gekozen voor je cryo's? Had ik ook gedaan denk ik, maar puur en alleen omdat ik het geduld niet zou hebben eerst zelf te proberen terwijl je no wat in de vriezer hebt liggen wachten op jullie...

Hier toch maar even de wc's schoon gemaakt en ons beddengoed in de was. Vind ik wel lekker na al dat koortszweet van de afgelopen dagen... Verder boven wat opgeruimd, maar dat was t alweer. Vraag m'n moeder straks even te stofzuigen beneden en dan kunnen we wel weer even vooruit haha

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, had hier ook een mopperkontje dus ben ook maar eens gaan wandelen...

@LZ, fijn dat je min of meer een keuze hebt kunnen maken!

@lau, zo lekker geslapen dus!!

@surf, toch nog iets gedaan is idd wel lekker een schoon bedje lekker die ziektekiemen eruit..

@hier, wezen wandelen dus en maar gelijk even eucalyptusbadje van zwitsal gehaald want de arme meid blijft hoesten..

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ga ff wandelen..

Later! X

14. nonnie26

@ikheid, veel plezier!!! het is lekker buiten!! oh ja mooie foto meis van je hondje ;)

@hier toch maar een foto geupload in het topic...

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ben even gaan kijken...en wehebben nog een overeenkomst....zusje die bij de bevalling is;)

16. nonnie26

oh echt????? ja das de enige die ik erbij wou hebben naast ben dan en graag had ik mijn moeder erbij gehad maar die wilde niet omdat ze mij geen pijn wou zien lijden maar ja heb niet echt pijn geleden maar dat weet je nooit van tevoren he ahhahahahhahhaa

17. nonnie26

hey nichtje ik zie je wel!!! ;) stiekum meelezen he FOEI!!!!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zijn ook net terug van wandelen, tis heerlijk! De zon komt er ook bijna bij.

Wel grappig, mijn man is deze week vrij en gaat dus vaak mee naar buiten, maar denk maar niet dat ik dan 1 meter met de wagen mag lopen :D hij wil constant achter de wagen. En voordat Irem geboren was zei hij nog zo neeeee ik ga echt niet achter de kinderwagen lopen. Haha :D

LZ fijn dat er in ieder geval toch een beslissing is genomen en ja wie weet is alles niet nodig dat zou helemaal fijn zijn!

Nonnie ga zo even het topic checken :)

Surf gelukkig heb je toch nog iets kunnen doen

Hier zo een boterhammetje eten, we hebben ook hele lekkere blauwe druiven meegenomen, ben benieuwd wat Irem er van vindt :)

19. nonnie26

@eylem, ja het is echt lekker he hier komt het zonnetje ook door af en toe!! ben benieuwd wat irem ervan vind hier liggen de broodjes ook al klaar lekker hapje eten en dan alyss naar bedje toe want die is op!! en herkenbaar hoor hier ook een man die zegt nee loop jij maar en als ik dan zeg nee wil even een sigaretje roken dan neemt ie de wagen wel even over maar krijg hem nooit meer terug hahahahahahhahah

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Mijn zusje wilde er graag bij zijn..maar ik wilde alleen mijn moeder erbij. Die hebben we 's morgens om 9 uur gebeld en is toen afgekomen. Mijn zusjemoest haar wel brengen omdat ze de week vantevoren aan haar schouder was geopereerd en niet mocht rijden.
    Ze is toen even gebleven...de weeen waren nog niet zo hevig en hebben nog wat verteld....ze stond met haar jas aan om weer naar huis te gaan toen mijn vliezen braken...en toen begonnen de weeen heel heftig...Sinds toen heb ik neit meer veel mee gekregen en ben ik in mijn eigen wereld beland;)

Tegen de avond in het ziekenhuis is mijn vader ook nog gekomen. Die hoorde dat ik in het ziekenhuis lag en heeft de vrachtauto aan de kant gezet en is ook naar het ziekenhuis gekomen.
    Mijn moeder, vader en zusje zijn er de hele tijd bij geweest. Alleen op het moment dat ik mocht gaan persen is alleen mijnmoeder erbij geweest...dat was toch te emo voor mijn vader en zusje!

Dit was trouwens mijnkamer:D

Deel Deze Pagina