April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @caro: ik ben op 13 september uitgerekend,,,en dan moet ie ook echt komen, want ben zelf de 21ste jarig...Zou het niet leuk vinden dan te bevallen...heeft kindje nooit eigen b-day

@LZ: thanks! Ik ben vrijdag idd altijd vrij: de datum staat genoteerd! Gezellig!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    quschke ahhh meis, zo ver is het toch niet. met een auto kom je overal. behalve als je uit australie komt

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ onderlinge meetings altijd gezellig :)

@ wonder ja die komt hier bijna niet meer hoe is het met haar?

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, ja dat denk ik dus ook, je gooit er een smsje uit en dan zie je vanzelf wel hoe en wat, via het forum is toch ingewikkelder...

5. lautjuhhh

@franka ik zou wel lachen als jou beebje 13 september komt dan is manlief jarig..

nou zijn we hier allemaal op de 13e jarig
    13 april laetitia
    13 juni ik
    13 sept manlief :p

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    met wonder is alles goed heeft een woning. en met elin gaat het super. ze heeft alleen nog geen internet in de nieuw woning

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ tanden: Hier ook alleen nog maar 2 ondertandjes.

@ Nonnie: Ach gossie, da’s idd een schattige foto.

@ Pamsie: SHIFT + CTRL of SHIFT + ALT moet je doen en dan zouden de tekens weer goed moeten zijn.
    Hahaha, ik vind mijn buik nu echt al groot vergeleken bij toen ik van Ayla zwanger was.

@ Caro: Hahahahahahhaha, mannen ;).
    Nee, ik ben ook helemaal vergeten de foto’s van andere te bekijken.

@ Eylem: Klote de comp kapot!

@ Yestin: LOL :D, ja joh kleine vrouwenversierder. Kwam Ka langs zat ie weer aan d’r billen. En toen ze door liep en ‘m geen aandacht gaf ging ie huilen. Was echt zo grappig :D.

@ Franka: Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
    Balen van je griep. Beterschap!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder heeft beloofd om de meneer van de upc heeeeeeel hard aan zn haar te trekken, want ze zit nu al bijna 10dgn op een aansluiting te wachten.....

Mirjam: lukt niet op fb, hij zegt: probeer het later nog eens.......

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    lautjuh wat grappig

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    We zijn zelf niet gaan kijken....veel te druk:$
    We hebben af en toe uit het raam gekeken dan konden we het geheel zien....MAar tis wel een gekke boel hier in het dorp!!!!

2 deuren verder ligt een parkeer plaats waar je kon parkeren...en dat grapje ging je dan 12 euro kosten:$ (voor 2 uurtjes)
    ]
    Ach het vuurwerk zag er net wel leuk uit!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    mermaid je truc werkt niet. ja met een tweede gaat het altijd sneller he maar ik vond het nog wel mee vallen.

12. lautjuhhh

@nonnie dan zal ik binnekort wel eens een smsje eruit gooien ;):p

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik weet er alles van! Ik was van Lukas 2 december uitgerekend, ben zelf 15 november jarig. Maar toen lag ik met 27 weken (1 september) al in het ziekenhuis en zeiden ze dat ze dachten dat hij binnen drie weken geboren zou worden. En manlief is 25 september jarig. Maar gelukkig bleef hij braaf in de buik op manlief zijn verjaardag en ook de verjaardagen van oma en van opa kwamen en gingen. Maar toen kwam mijn verjaardag eraan. Nou, dat wilde ik echt niet! Uiteindelijk is hij precies een week na mijn verjaardag geboren. OP zich wel fijn dat het niet op dezelfde dag is, maar het effect is eigenlijk wel hetzelfde. Ik vier mijn verjaardag nooit, omdat ik het niet leuk vind om dat tegelijk te doen met Lukas z'n verjaardag. Dat moet echt zijn dag zijn. En je gaat ook niet twee weekenden achter elkaar een verjaardag vieren. Gelukkig hadden we het met Noa beter uitgerekend! :D Dus we gaan voor jou gewoon duimen dat je beebje een weekje eerder komt. Dan zit er gewoon nog netjes twee weekjes tussen!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    over nummers en smsjes gesproken, voor de volgende meeting zou ik graag nog iemands nummer hebben. want ik heb alleen die van ingrid en die smste dat ze niet kwam.
    en toen liep ik rondjes te rijden in lunteren. pff haha

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Das een leuk toeval!!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wow, dat is toevallig! Wel makkelijk te onthouden dan! :D

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja klopt....absoluut gelijk in..maar 2 uur rijden is toch iets anders als een half uurtje.....
    Maar volgende keer ben ik er echt bij!no matter what!!!

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier sluit ik me bij aan, iemand die mij nog zijn nummer wil geven :) heb helemaal geen nummers en is toch wel makkelijk.. ;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    nee dat is ook zo en dat snap ik ook wel hoor, maar je hoeft ook niet elke week af te spreken toch.

mooi daar houden we je aan hoor;) toch nonnie:D

20. lautjuhhh

@verjaardag ja echt stom toeval.. toenwe hoorde van de gyna dat hij in wouden leiden besefte we later pas dat het de 13e zou zijn haha..

@pamsie zal ik je mijn nummer anders pben?k weet niet wanneer de volgende meeting is ma ar toch..

Deel Deze Pagina