April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: klinkt lekker dat met spinazie..

Mermaid: hier slaapt Jayden 's ochtends een uurtje
    en 's middags slaapt ie al snel 3 uur! Ik denk dat
    het ochtendslaapje gaat verdwijnen..
    Fijn, je boodschappen weer binnen!

Smart ads: geen idee? Hahaha!

Zo nu weer ff gtst kijken, Jayden zo uit bed halen,
    medicijnen geven en een papfles en dan naar bed, en ik
    denk dat ik er ook achteraan ga, ben gesloopt na vannacht..

X

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik doe Gerodi tegenwoordig rond een uur of 12 voor zn 1e slaapje naar bed en dan slaapt ie goed door (meestal)
    Ben sinds gister begonnen met naar bed doen voor de hele nacht (dus geen fles meer) rond een uur of 8. Vanochtend ging het goed. Hoe laat gaan jullie kleintjes naar bed voor de nacht???? Dus geen fles meer.:(:(:(:(:(:(

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En hij ligt nu al 2 avonden gelijk knock out. Gister zelfs nog getemeratuurd zonder dat ie wakker werd.....

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz hier gaat ze om half 7 naar bed voor de nacht en tukt door tot s'ochtends 9.. als ze tussendoor komt is het meestal rond 9 uur en dan krijgt ze nog een papflesje maar dan geeft ze het zelf aan.

5. lautjuhhh

@ikheid groot gelijk als je erachter aan gaat! Slaap lekker!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo LZ, dan was ie echt knock out als je gewoon kon tempen..

Jayden gaat normaal om 20 uur naar bed (na de papfles) en komt dan niet meer uit bed. Nu hij ziek is gaat ie na zijn groente nog naar bed en haal ik hem eruit voor een papfles voordat ik naar bed ga..

Trouwens sinds deze week begonnen met vitamine D omdat ie nu minder dan 500 cc KV krijgt per dag.

Lijkt hier wel een apotheek zeg!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, hier ook de actieaanbiedingen van page!!

@eylem, graag gedaan, anders kan je het altijd van tevoren even vragen natuurlijk!!

@ikheid, slaapse meid!!!

@LZ, hier nog wel een laatste fles wnat heb de middagfles eraf maar ze krijgt hier de laatste om 7 uur en ligt dus half 8 in bed.. tot meestal half 9 of 9 uur in de ochtend tussendoor geen fles meer..

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Als ik Jayden geen papfles meer zou geven dan zou hij maar 300 cc per dag krijgen, das toch veel te weinig?

9. nonnie26

denk dat de CB's verschillen, hier mocht de laatste eraf dat zou betekenen dat alyss op 300cc zat en dat was goed zoals ze mij verteld hadden:
    300cc opvolgmelk
    200cc yoghurt/kaas/toetje
    in totaal 600cc vocht inclusief fruit/groente etc...water.. dus ongeveer 150cc water per dag...

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Je moet melkprodukten, zoals joghurt e.d. ook meerekenen

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ok, thanx voor jullie antwoorden. Niemand was dus nog zo gek als ik om een fles om 23u te geven.... Vandaar dat ie 3.10m aan het worden was....

12. lautjuhhh

@ikheid hier bij het cb zeiden ze dat je boter en dergelijke ook mee moet rekenen...

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hmm ok.. 2 boterhammen met boter en een danoontje krijgt ie.
    Dat staat toch niet gelijk aan 150 cc (papfles)?

Hoeveel cc krijgen jullie kindjes per dag?

14. nonnie26

hahahahaha nee die was er al af met 7 mnd geloof ik!!!

15. nonnie26

hier ook een danoontje, als tuusendoortje een soepstengel met griekse yoghurt, brood met boter soms kaas

aantal cc is hier op dit moment 350cc, 1 fles in de avond 200cc en 1 fles in de ochtend 150cc geen pap maar gewone melk..

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Het gaat om alle zuivel. Hier 's ochtends 1 papfles van 180+6, 's middags brood met fles 150+5, avondeten met joghurt (beetje in een bakje) en fles 150+5, dus ik zit (als ie al zn flessen leeg drinkt) al aan de 500cc

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie: oké.. en dan dus ook nog fruit, groente en 's middags brood en dus nog maar 2 flessen?

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Ik ehb helemaal geen tijd om alle tig pagina's door te lezen, dit kwam ik ff tegen en vroeg ik me ook af:

Eva gaat meestal al 1730 slapen voor de nacht en soms heeft ze dan zelfs geen fles daarvoor op, wel warm eten (beetje, ze eet daar neit veel van) en een beetje yoghurt. Ze slaapt dan tot 630 meestal. Haar laatste fles heeft ze dan rond 1600. Beetje raar schema, maar ja, ik vind het wel best hoor.

Ok, mijn deadline roept weer.... :(

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: en die laatste fles van 150 cc ga je er nu aflaten?

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oh ja, in totaal heeft ze wel ongeveer 450 cc ofzo aan melk, dus zit wel goed.
    Nou daaaaaaaaaaaaaaaaaag! (ik heb echt ernstig veel studieontwijkend gedrag momenteel, argh)

Deel Deze Pagina